Gå til innhold

Hvem eier bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror og hans uføre kone har to biler. Vet at en bil står registrert på hver av dem (sjekket med sms).

Men jeg vet også at min bror betalte ned det som var igjen på lånet på bilen til sin kone før den nye NAV-reformen kom nå i januar. Derfor mener jeg at det er like mye hans bil.

Så hvorfor kan jeg ikke spørre han om å låne hennes bil? Jeg vet han vil si ja, men siden den er konas så må jeg spørre henne vistnok. Og fra henne får jeg alltid nei. Jeg ser ikke problemet med å låne bilen når hun er innlagt på sykehus. Da får hun ikke brukt den uansett.

Anonymous poster hash: 1f12a...229

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å kjøpe din egen bil?

Hun liker vel ikke at du kjører hennes bil, kan være mange grunner til det!

Anonymous poster hash: 240f6...47c

• Liker 4
Skrevet

Hennes bil står registrert på henne og er hennes. Hun er dermed ansvarlig for bilen.

Du får finne deg andre løsninger for å dekke ditt bilbehov. Dette er frekt.

Anonymous poster hash: 8b3de...e94

• Liker 2
Skrevet

Det navnet bilen står på er eieren av bilen

Men uansett så angår ikke dette deg. Du kan selvfølgelig spørre om å få låne bilen, men det er ingen selvfølge ar du får låne den

Har du ikke egen bil så får du gå ut i fra at du må bruke beina, sykkel, buss, tog, taxi e.l

Skrevet

Nå har vel ikke du noe med eierforholdet til noen av bilene og hvem som har betalt hva.

Skaff deg eget framkomstmiddel, eller om du må ha bil akutt så får du leie bil. 

Anonymous poster hash: e2e4c...1ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...