Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 (endret) Hva syns dere om folk som velger å være frivillig barnløs og sterilisere seg? Jeg ser på God morgen, Norge om det nå Endret 19. august 2015 av Winza
Millimani Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Det er da virkelig opp til hver enkelt. Selvsagt er det helt greit. Mange par ønsker seg ikke barn, men foretrekker heller at det skal være bare de to. 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Lurer på hvorfor de mangler instinktet om å formerer seg som er grunnleggende for homo sapiens. Anonymous poster hash: 53644...4e4
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Lurer på hvorfor de mangler instinktet om å formerer seg som er grunnleggende for homo sapiens.Anonymous poster hash: 53644...4e4 Å formere seg er bare grunnlegende for å spre arten videre. Det er ikke grunnleggende for et personlig menneske. Og man trenger ikke at alle sprer genene sine for at arten skal gå videre. Jeg tror derer alle skal være glade for at jeg ikke ønsker å spre mine gener videre. 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Hva syns dere om folk som velger å være frivillig barnløs og sterilisere seg? Jeg ser på God morgen, Norge om det nå Jeg synes de gjør et fornuftig valg. 1
Gjest crem Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 det er helt greit at det er noen som ikke ønsker seg barn. barneønsket er ikke for alle, og man bør ikke få barn med mindre det er noe man virkelig ønsker seg
Gjest Faerunpedia Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Er selv frivillig barnløs, skjønner ikke hvorfor enkelte synes det er så rart.
Gjest Faerunpedia Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 (endret) Dobbelpost Endret 19. august 2015 av Faerunpedia
Sofia123 Skrevet 19. august 2015 #9 Skrevet 19. august 2015 Flott. Liker at folk er forskjellige. Synes de er tøffe som står mot normen!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #10 Skrevet 19. august 2015 Lurer på hvorfor de mangler instinktet om å formerer seg som er grunnleggende for homo sapiens.Anonymous poster hash: 53644...4e4 Mulig det er et hakk høyere på evolusjonsstigen. De har utviklet seg til et punkt der de kan kontrollere sine primale behov. En type overmennesker, om du vil. Anonymous poster hash: 7fc4a...caf 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #11 Skrevet 20. august 2015 Lurer på hvorfor de mangler instinktet om å formerer seg som er grunnleggende for homo sapiens.Anonymous poster hash: 53644...4e4 De mangler ikke instinktet om å formere seg. Men de har noe som de andre ikke har,evnen til å tenke hva et barn vil gjøre med forholdet,livet og hvilken negative konsekvenser de løper,ved å få barn. Syns synd på de som lar seg styre av instinkter,istede for intelligens og fornuften. Anonymous poster hash: 01a86...1e1 2
Gjest Haaploes Skrevet 20. august 2015 #13 Skrevet 20. august 2015 Mulig det er et hakk høyere på evolusjonsstigen. De har utviklet seg til et punkt der de kan kontrollere sine primale behov. En type overmennesker, om du vil. Anonymous poster hash: 7fc4a...caf Nå fniste jeg så hele kontoret snudde seg.
skreppamedleppa Skrevet 20. august 2015 #14 Skrevet 20. august 2015 Jeg er barnfri, fri for barn, på samme måte som jeg er sauefri eller traktorfri og det er jo helt geit. Hva folk velger å gjøre med sine reprodusering organ må være opp til de. Lurer på hvorfor de mangler instinktet om å formerer seg som er grunnleggende for homo sapiens.Anonymous poster hash: 53644...4e4 Jeg tenker ikke med og ut ifra livmoren min, men bruker fornuft, tanker, følelser, ønsker og noe som heter lyst til å bestemme hvordan jeg ønsker å leve livet mitt, så sim samabim det er oppskriften. For det er nå en gang slik at det faktisk er forskjell på en flaggermus, villsvin og et menneske, vi heter Homo sapiens som betyr det tenkende menneske av en grunn. Fra naturens side har mennesket fått evnen til å tenke (intelligens), og det er til for å brukes Jeg tenker med hjernen, ikke med livmor og eggstokker, vet ikke hva du gjør.. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå