AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Jeg er i praksis med mye nytt og stressende som skjer om dagen og jeg trenger koffein for å holde meg kvikk og rask (spesielt først på vakta). Jeg liker ikke kaffe, så pleier å ta en koffeintablett istedet, 100mg. Er dette dumt når man planlegger graviditet? Vet at koffein i større mengder er dumt.Anonymous poster hash: bd528...968
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Jeg ble gravid i pp6, de første 5 levde jeg som vanlig, i pp6 droppet jeg all koffein. Kan ha vært tilfeldig, men kan også ha hatt en betydning. Merker godt at koffein virkelig påvirker kroppen min (svetter mer, blir urolig osv) etter bare en eneste kopp kaffe, så da tenkte jeg det var lurt å kutte helt for å se om det hjalp Anonymous poster hash: 8620b...113
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Man vet at koffein har negativ innvirkning på fertiliteten, men hvis du ikke har prøvd lenge er det ingen grunn til å kutte det ut.Anonymous poster hash: 1f09d...7ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå