Gå til innhold

Smart SMS - erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer?

Man melder seg inn og mottar 4mld med reklame hver dag, og mottar samtidig 1kr per melding. Hvis man verver noen får man også betalt for ververens meldinger,....

Noen som vet hvordan dette firmaet er med tanke på salg av telefon-lister osv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaringer: Idiot-bekjente prøver å verve meg hele tiden.

Hvorfor i alle dager skulle jeg gi økonomisk støtte til så irriterende mennesker...

Skrevet

Det er vel i bunn og grunn et pyramidespill. Er de lovlige her i landet?

Skrevet
Det er vel i bunn og grunn et pyramidespill. Er de lovlige her i landet?

Pyramidespill er forbudt i norge.

Skrevet

Pyramidespill er forbudt i norge.

Og akkurat derfor nekter de som holder på med dette at det er pyramidespill,.... :roll::roll:

Skrevet

Hvis man tjener penger uansett om man verver eller ikke, så er det vel ikke pyramidespill. Såvidt jeg vet er pyramidespill slik at om det ikke verves nye personer, så vil ikke pengene ramle inn. Dvs, det må alltid verves nye for at de erfarne skal tjene penger, og noen vil alltid tape penger, siden man ikke kan verve i det uendelige.

Skrevet

Men man tjener likevel penger på de man har under seg. Så det blir semi-pyramide. Og like lite lovlig, kan jeg tenke meg. Det er bare bedre kamuflert?

Uansett, så vil jeg si til Clea at man sjelden bør ta slike firmaer seriøst. Det er et pyramideelement her, og det er mest sannsynlig forbudt. Uansett hvor mye de nekter.

Skrevet

Uansett, så vil jeg si til Clea at man sjelden bør ta slike firmaer seriøst. Det er et pyramideelement her, og det er mest sannsynlig forbudt. Uansett hvor mye de nekter.

Jeg tar ikke firmaet noe seriøst, men jeg har mange venner som driver med dette. De tror helt og holdent at de kommer til å tene seg rike på dette her,... :roll:

Jeg lovet en kompis å se om jeg fant noe "snusk" om firmaet, før han bestemmer seg for å melde seg inn.

Skrevet

Jeg gjorde et søk på det, men fant ingenting.

Hehe, bare det at det er et pyramideelement der burde virkelig få varsellampene til å blinke! Slike historier ender jo aldri godt.

Skrevet

Jeg kan heller aldri tenke meg at dette er 100% lovlig. Det er nok som Druscilla sier, "semipyramide".

Skrevet

Definisjonen på pyramidespill er "pengespill" som spres via kjedebrevmetoden.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ville uansett ventet til denne såkalte "prøveperioden" var over, og jeg ville kun brukt kontantkort.

Er i utgangspunktet skeptisk til denslags "gode" tilbud der du 1 kr pr. sms.

Og hvis du må registrere deg med navn og andre personalia enn tlf nr, hadde jeg droppet hele greien.

Skrevet

Når prøveperioden er over, er nettverket såpass stort at ingen vil tjene noe penger på det. Så det lønner seg alltid å bli med i startfasen...

Skrevet

Jeg leste et sted at de to som har startet dette firmaet har drevet mer eller mindre lugubre bedrifter tidligere...

Det som høres ut til å være for godt, er gjerne det. Og

markedsføringen deres er ikke 100% lovlig (tror jeg), nei (ved at man ikke har godkjent å få reklame pr. sms).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...