media Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Er en ung jente som arvet alt av mitt mors tøy for rundt et år siden da hun døde. 90% ga jeg til Fretex, 1% beholdt jeg selv av sentimentale grunner, men nå sitter jeg igjen med en god del jakker og sko som jeg ikke greier gi bort. Dette er plagg min mor brukte mye penger på, og jeg tror hun hadde snudd seg i graven hvis hun fikk vite at jeg hadde gitt det bort gratis. Jeg er forøvrig ikke knyttet disse plaggene, de er ikke min stil, og for å være ærlig så spiser de bare opp plass i skapet mitt. Så har tenkt på å selge, men har to problemer. 1.) Jeg aner ikke hvor mye plaggene er verd. Det eneste jeg vet er at der er plagg min mor sa "hysj, ikke si til pappa at denne er ny ;)" eller "disse skoene er sååå fine, men fysj så dyre!". Det er ikke designerplagg, men ikke plagg av merker jeg finner i vanlige butikker. Mistenker hun har kjøpt de på en slags dyr "dameboutique", og tipper det meste lå på rundt 5000-10.000 når det ble kjøpt, men det er bare ren gjetting. 2.) Jeg vet ikke hvor jeg skal selge. Er medlem av bruk-kjøp-salg grupper på Facebook, men de er fulle av unge jenter som ikke treffer målgruppen som er typen til å kjøpe mammas klær. Har tenkt på finn, men da kommer problem nummer 1. tilbake - hva er prisen? Så, er det noen som vet om en kjøp og salg gruppe for voksne kvinner på Facebook som jeg ikke har fått med meg? Eller er det noen som av mirakuløs grunn vet prisen på en vinterparkas med dobbel pelskrage av merket Epilogue by Eva Emanuelsen? Innser at mitt problem er av typen luksus, men har en sjanse på å tjene en nyttig sum med penger, i tillegg til at jeg føler min mor hadde likt å vite at yndlingsplaggene hennes ble brukt av en annen flott dame, i stedet for å stå og støves ned i skapet mitt. Hilsen jente 20 som eier alt for mange pelsjakker.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Finn.nohttp://www.epiloguebyevaemanuelsen.com Ikke så voldsomt dyre ting akkurat, men du kan vel få noen hundrelapper for hvert plagg om det er i denne prisklassen. Anonymous poster hash: 32fec...5c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå