Gå til innhold

Melodier i ventilasjonsanlegget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre her så hører melodier i ventilasjonen?

Sikkert ekstremt rart innlegg, men jeg hører melodier i ventilasjonsanlegget,

har alltid tenkt det er naboen som har gjester.

Nå derimot er jeg i ny bolig, hadde kjøkkenviften på. Hørte en powerballade låt.

Skrudde vifta av og sangen var borte. Kanskje ikke rart i seg selv, men dette er en enebolig. Åpnet også ytterdøren men kan ikke høre noe?

:unsure:

Anonymous poster hash: 3a015...b18

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg tuller ikke rumle. Det er veldig rart. Kan det ha noe med musikk på elnettet å gjøre? Eller at el-apparater tar opp signaler? Nå har airconditionen summet en "brutus brutus " melodi i Abba tone i 20 min. Med trampetakt og hele pakken.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke om du bare tuller med oss nå, men siden jeg tidligere hadde et gammelt orgel som tok inn tysk radio, er jeg tilbøyelig til å tro deg :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke om du bare tuller med oss nå, men siden jeg tidligere hadde et gammelt orgel som tok inn tysk radio, er jeg tilbøyelig til å tro deg :P

Jeg springer rundt å skrur av ett apparat etter ett annet her. Da kjøleskapet koblet ut ble det tyst. Nå skrudde jeg på kjøkkenviften igjen og ny sang på gang. Hadde jeg bare bodd ved en karaokebar eller noe :(

• Liker 1
Skrevet

Har prøvd shazam nå, men den får ikke inn noe :(

Skrevet

Hehe, jeg tuller ikke rumle. Det er veldig rart. Kan det ha noe med musikk på elnettet å gjøre? Eller at el-apparater tar opp signaler? Nå har airconditionen summet en "brutus brutus " melodi i Abba tone i 20 min. Med trampetakt og hele pakken.

Jeg tror deg, jeg! :jepp: Jeg aner dog ikke hva det kan skyldes. Men, altså .. jeg forslår at du kontakter fagfolk og ber om en vurdering?  :laugh:

Skrevet

Jeg springer rundt å skrur av ett apparat etter ett annet her. Da kjøleskapet koblet ut ble det tyst. Nå skrudde jeg på kjøkkenviften igjen og ny sang på gang. Hadde jeg bare bodd ved en karaokebar eller noe :(

Du får trøste deg med at så lenge du bare hører gamle hits fra litt rare steder, ikke stemmer i hodet som forteller deg at du må gjøre ting, er det sikkert ikke noe farlig ;)

Om du ikke tar inn radiosignaler i noen av apparatene dine, kan det kanskje være hjernen som spiller deg et puss. https://no.wikipedia.org/wiki/Pareidoli

Skrevet

Du får trøste deg med at så lenge du bare hører gamle hits fra litt rare steder, ikke stemmer i hodet som forteller deg at du må gjøre ting, er det sikkert ikke noe farlig ;)

Om du ikke tar inn radiosignaler i noen av apparatene dine, kan det kanskje være hjernen som spiller deg et puss. https://no.wikipedia.org/wiki/Pareidoli

Takk for link. Det rare er at når jeg prøver å google tekstene får jeg ikke noe svar.

Skrevet

Har Smurfene flyttet inn i ventilasjonsagregatet?

Anonymous poster hash: dd138...d27

• Liker 1
Skrevet

Andre her så hører melodier i ventilasjonen?

Sikkert ekstremt rart innlegg, men jeg hører melodier i ventilasjonsanlegget,

har alltid tenkt det er naboen som har gjester.

Nå derimot er jeg i ny bolig, hadde kjøkkenviften på. Hørte en powerballade låt.

Skrudde vifta av og sangen var borte. Kanskje ikke rart i seg selv, men dette er en enebolig. Åpnet også ytterdøren men kan ikke høre noe?

:unsure:

Dette må være stemmer i ditt hode?

Ekstremt positiv hilsen gjest:) :):):):-)

Anonymous poster hash: f53f6...4e3

Skrevet

Eventuelt kan du prøve å bare ha vanlig tobakk i rullingsen :jepp:

Anonymous poster hash: e4b13...c15
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...