Gå til innhold

hvordan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan får man tak i en person man ikke husker navnet på, eller har telefonnummeret til?

Kun vet adressen, og hvordan han ser ut??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke så enkelt, men prøv telefonkatalogen på nettet, søk på adressen, gå igjennom listen og se om du kjenner igjen navnet :-)

Skrevet
Hvordan får man tak i en person man ikke husker navnet på, eller har telefonnummeret til?

Kun vet adressen, og hvordan han ser ut??

Ringe opplysningen og oppgi adressen for å få alle tlf nr som er registrert der ?

Gjest Anonymous
Skrevet

Tips: Kjør til adressen, ring på og spør vedkommende hva han/hun heter.

Verre er det ikke.

Skrevet
Ikke så enkelt, men prøv telefonkatalogen på nettet, søk på adressen, gå igjennom listen og se om du kjenner igjen navnet  :-)

det ville jeg også gjort, for har du hørt navnet før, så er det vel mulig du husker det om du ser det?

Skrevet

Heng utenfor døra, men for at du ikke skal virke mistenksom, kjøp en avis, og stikk ut et par kikkehull.

Skrevet
Heng utenfor døra' date= men for at du ikke skal virke mistenksom, kjøp en avis, og stikk ut et par kikkehull.

Du er den fødte stalker :D

Skrevet

Pøh, å bli stalket av ei lekker jente som meg er da ikke noe negativt. :sjarmor:

Skrevet
Pøh' date= å bli stalket av ei lekker jente som meg er da ikke noe negativt. :sjarmor:

Snat, for jeg vet.

Skrevet
dette er f.eks snikk-snakk i en diskusjon som ikke er ment til det.... :wink:
Skrevet
dette er f.eks snikk-snakk i en diskusjon som ikke er ment til det.... :wink:

Dette var et illustrerende eksempel på hvordan hun kunne skaffe seg navnet, hvis hun visste adressen.

Skrevet

Dette var et illustrerende eksempel på hvordan hun kunne skaffe seg navnet, hvis hun visste adressen.

mm...

Gjest Anonymous
Skrevet

Han har ikke hustelefon, og har tydeligvis ikke mobiltelefon registrert der... Og han bor i en annen by 5 timer å kjøre herfra... :roll:

Synes dette er rimelig umulig jeg

Skrevet

Adressa må jo være registrert på noen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...