Gå til innhold

Barnehagelærer lønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får dere i lønn?

Har hørt at assistenter/vikarer får mellom 120 og 150 kr/t, men det må vel være høyere timebetalt når man har utdannet seg? Eller?

Anonymous poster hash: 0405f...b73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes både assistenter og de med pedagogisk utdannelse i barnehagen fortjener høyere lønn: de tar vare på Norges fremtid hver dag mandag-fredag!

Anonymous poster hash: 7a7de...100

• Liker 2
Skrevet

Jeg er utdannet førskolelærer og jobber ett års vikariat. Får 200 kr timen. Dette er etter pbl liste med 0 år.

Men passer ikke dette bedre inn under karriere /jobb?

Skrevet

Jeg er utdannet førskolelærer og jobber ett års vikariat. Får 200 kr timen. Dette er etter pbl liste med 0 år.

Får dere ikke lønnen oppgitt i brutto årslønn?

Rimelig spesielt med timelønn når du jobber fullt i et 1-års vikariat...

Meget positiv hilsen gjest:-):-):-)

Skrevet

Ops! Sorry, tenkte dette var riktig underforum. 

Men syns nå ikke 200 er så ille med 0 år, da! 

Er du pedagogisk førskolelærer?

Anonymous poster hash: 0405f...b73

Skrevet

Jeg synes både assistenter og de med pedagogisk utdannelse i barnehagen fortjener høyere lønn: de tar vare på Norges fremtid hver dag mandag-fredag!

Spent på hvor pengene skal komme fra iom at vi ikke ønsker å betale mer skatt jeg? :P

Anonymous poster hash: 31175...44d

Skrevet

Spent på hvor pengene skal komme fra iom at vi ikke ønsker å betale mer skatt jeg? :P

Anonymous poster hash: 31175...44d

Vi kan ta penger fra byråkratiet

Anonymous poster hash: 80d1f...640

Skrevet

Jeg er kun førskolelærer, men med noe lederansvar. Jo, det står oppgitt årslønn om man jobber fullt. Men var i forhold til div annet jeg heller fikk timelønn :-)

Skrevet

Jeg er utdannet barnehagelærer med 16 års erfaring. Jobber under ks. Har nå en stilling uten lederansvar og snaut 460.000 brutto pr år. Har ikke regnet på timelønn noen gang.

Anonymous poster hash: 76495...d07

Skrevet

Det kommer jo an på om man har ped.lederansvar, hvor mye ansiennitet man har, og om man jobber privat eller offentlig. 

Og til en AB over her: Hva er pedagogisk førskolelærer? Håper du mener pedagogisk leder? Forhåpentligvis er alle førskolelærer pedagogiske ;)

Skrevet

Ped.leder i KS med 10 års ansiennitet og 30stp videreutdanning og tjener ca 468000/året (så får den som vil finne timelønna, for den betyr ikke noe for meg)

Skrevet

Nyutdannet førskolelærer, men fikk med meg 8 års ansiennitet fra tidligere arbeidspraksis, siden jeg var ansatt i kommunen og gikk over i annen stilling etter utdannelse (egne regler på dette i ks). Jobber i en kommune som har et lite tillegg for lederansvar. Jobber som pedagogisk leder og har 425 000 i årslønn.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...