Gå til innhold

små pupper et resultat av trening

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

er det sant at i begynnelsen når man har begynt å trene så vil man få mindre pupper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pupper består jo stort sett bare av fett, så hvis du slanker deg..så vil de nok bli mindre de også. Men trening i seg selv minker ikke puppestørrelse, fettreduksjon gjør.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det er nok desverre sant. :roll: Jeg har fått veldig små pupper av trening, men så har jeg fått strammet opp resten av kroppen. Syntes det er bedre med små pupper og stram kropp enn slapp kropp og store pupper! :ler:

Skrevet

Jeg hadde større pupper et år jeg bodde utenlands og ikke trente noe særlig.

Da jeg begynte å trene krympet de litt... :-( Fra B-cup til A..

Trener mye utholdenhets trening da, både alene og med andre (aerobic, spinning). Synes det er så morsomt og deilig å kjøre seg selv til man svetter i bøtter og spann, så jeg ofrer puppene;-)

Skrevet
Pupper består jo stort sett bare av fett' date=' så hvis du slanker deg..så vil de nok bli mindre de også. Men trening i seg selv minker ikke puppestørrelse, fettreduksjon gjør.[/quote']

Ehh. man har faktisk endel kjertelvev i puppene også.

Noen vil få mindre pupper av å trene dersom treningen betyr redusert fettprosent.

Hos andre vil puppestørrelsen være nærmest uforandret om man går opp eller ned i vekt (innenfor rimlighetens grenser).

Jeg er et levende eksempel på siste kategori- har alltid hatt store pupper selv om jeg er slank. Hadde en periode da jeg var altfor tynn, med utstående ribben, hofteben osv. Puppestørrelsen var uforandret.

Skrevet

Stort sett betyr nå faktisk stort sett. Men for din skyld: pupper består av mesteparten fett :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom man trener, tar man sist av på puppene. Det er til og med bevist.

Skrevet
Dersom man trener' date=' tar man sist av på puppene. Det er til og med bevist.[/quote']

Hvorfor det?

Og hvor er det bevist?

Skrevet

Jeg har trent siden begynnelsen av sommeren, tre ganger i uken, og jeg har gått opp i vekt av andre årsaker. likevel så ser puppene ut til å krympe litt.. hva det kommer av vet jeg ikke.

Skrevet
Dersom man trener' date=' tar man sist av på puppene. Det er til og med bevist.[/quote']

Det jeg har hørt er at man mister fettet på puppene sist, uansett hva grunnen til at man går ned er, men aner ikke hvor jeg har det fra. Tror det pleier å stå i sånne "spør legen"-spalter. Også mister man fettet i ansiktet først, sier de vel også. Jeg tror kanskje det kan være litt individuelt.

Skrevet

Dette er veldig inviduelt. som regel tar du av deg først der du legger på deg først.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi du trener bryst muskelen ser de litt større ut.

Skrevet
Damer tar sist av seg der de trenger fettet mest.. Og damenes depot er hoftene og puppene.. Damer trenger fett å tære på dersom det ikek blir mye næring med det første.. Fordi de ofte får barn... ;)

Dette er altså en del av evolusjonen.

Heisan forresten :)

Skrevet
Damer tar sist av seg der de trenger fettet mest.. Og damenes depot er hoftene og puppene.. Damer trenger fett å tære på dersom det ikek blir mye næring med det første.. Fordi de ofte får barn... ;)

Dette er altså en del av evolusjonen.

Heisan forresten :)

Åja, takk for svar.

Selv om dette må være individuelt (?).

Hei ja! :)

Skrevet

Åja, takk for svar.

Selv om dette må være individuelt (?).

Hei ja! :)

Individuelt til en viss grad ja, men de fleste legger nok på seg og tar av seg først og sist der.
Skrevet

Det høres veldig riktig ut av puppene er siste sted fettet blir vekk - jeg har gått ned alle steder bortsett fra der etter å ha trent ganske jevnt i et drøyt år...

Skrevet

Det er vel individuelt...utrolig irriterende at jeg ikke får større pupper hvis jeg legger på meg 7-10 kg.

Går jeg ned igjen og trener mye, er de like mye middels.

Enig med andre her i at det er bedre med en veltrent kropp enn store pupper, hvis en må velge.

Skrevet

Heldige dere som kan gå ned uten at det viser på puppene da... Hos meg forsvant de først, noe jeg trodde var normalt ettersom venninner som har slanket seg har lagt merke til det samme.

Skrevet

Jo, jo, Viva, men jeg anser ikke meg selv som heldig på det området. En B-cup er vel ikke noe særlig å skryte av...

I dag skal vel alle ha C og D har jeg inntrykk av. Heldige de som er C: det ser jeg på som perfekt.

Skrevet
Jo, jo, Viva, men jeg anser ikke meg selv som heldig på det området. En B-cup er vel ikke noe særlig å skryte av...

I dag skal vel alle ha C og D har jeg inntrykk av. Heldige de som er C: det ser jeg på som perfekt.

Jepp, og mine som var en liten C er nå en liten B *Klage klage og synes synd på meg selv :roll:*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...