AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 En samtale kan forløpe slik; Hun:" Det er jo viktig at Frode (sønnen min) har med seg niste regelmessig for det er så dyrt og kjøpe seg mat ute." Jeg:" Ja enig i det og derfor baker jeg brød kjøper inn godt pålegg han liker, matpapir mm slik at det skal bli praktisk og fristende for han å ordne seg nuste.Jeg har snakket med han mye omkring det osv.." Hun hugger dermed til: " Men stakkars han må jo få lov å kjøpe seg noe også så mye han strever og arbeidet Stakkars Frode bla bla." Jeg blir så ufattelig sliten av å være med henne og av hele tiden bli stilt til veggs og imøtegå hennes meninger hele tiden så snur hun på alt og nye angrep kommer.Jeg blir bombardert! Andre som har det slik? Har mest lyst til å holde meg unna da hun sliter meg fullstendig ut! Måtte bare få det ut. Anonymous poster hash: 1a563...1c2
Try2 Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Jepp få det ut! Ønsker deg lykke til. Men husk du har fått utdelt bare en mor. Dette er ikke det værste jeg har sett. Virker nesten som det går an å snakke med henne. Med de opplysningene jeg har so far..Så ekstrem er hun jo tross alt ikke.Snakk med henne. Men et godt råd. Pick your fights! And let som things just go:D
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Min mor er likeens (muligens verre). Alltid noe som skal diskuteres, alt vris og vendes på og det er stadige angrep. Hun kritiserer meg ustanselig og det knekker meg nesten å være sammen med henne over lengre tid. Heldigvis bor hun noen timer unna. Anonymous poster hash: 72758...4b4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Ja men nå var dette bare en brøkdel .Hun avbryter og snakker som en foss resonnerer og konmer med anklager jeg vanskelig kan imøtegå.I sum er det psykisk utmattende Det blir umulig når hun snur kappa etter vinden og motsier seg selv og benekter at hun har gjort det . Jeg kunne jo bare svare ja og ha , la meg flyte med men hun forventer et reflektert svar fra meg også og ja som en bulldoser kjører hun på med stadig nye ting. Ja det er også andre ting jeg ikke orker å bry meg med. Jeg må ta vare på meg selv nå holde meg unna en stund kjenner jeg.Anonymous poster hash: 1a563...1c2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Ja det er løsningen, å holde seg unna litt. Jeg har prøvd å snakke med min mor om at det plager meg at hun alltid angriper og kritiserer, men fikk beskjed om at et er jeg som ikke tåler noe og har dårlige nerver. Kan jo få det av slikt, er ikke plaget med nervene ellers... Anonymous poster hash: 72758...4b4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Snu kappa etter vinden ble nok litt feil utrykk men brå vendinger. Taler med to tunger og benekter det.Anonymous poster hash: 1a563...1c2
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. august 2015 #7 Skrevet 18. august 2015 Hehe, sånn holder min mor og bestemødre også på. Nesten så jeg begynner å tro at det er slik kvinner viser kjærlighet.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #8 Skrevet 18. august 2015 Ja det er løsningen, å holde seg unna litt. Jeg har prøvd å snakke med min mor om at det plager meg at hun alltid angriper og kritiserer, men fikk beskjed om at et er jeg som ikke tåler noe og har dårlige nerver. Kan jo få det av slikt, er ikke plaget med nervene ellers...Anonymous poster hash: 72758...4b4 Ja hun her tåler ikke å bli snakket imot våger jeg meg til å bemerke noe hugger hun til og blir sint! Og ja i hennes øyne er jeg jo syyyk om jeg vpger å opponere.Hun har baktalt meg tidligere.Anonymous poster hash: 1a563...1c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå