AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Når opprettes JULEFORUMET? *klarerikkevente* Anonymous poster hash: f84ef...2e3 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Bare se på facebook på interiørsidene. De er i gang allerede.....med disse kahler julekulene med striper på... Anonymous poster hash: dbdde...469
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Når opprettes JULEFORUMET? *klarerikkevente* Anonymous poster hash: f84ef...2e3 [/acron Jeg tenker på her inne :-) TS Anonymous poster hash: f84ef...2e3 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Uff, er vi der allerede. Heldigvis går det an å sette underforum på ignorer. Anonymous poster hash: 3353b...2c0 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Uff, er vi der allerede. Heldigvis går det an å sette underforum på ignorer.Anonymous poster hash: 3353b...2c0 Beklager Jeg bare elsker julen og alle forberedelsene Vet du når det åpner? TS Anonymous poster hash: f84ef...2e3 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Beklager Jeg bare elsker julen og alle forberedelsene Vet du når det åpner? TS Anonymous poster hash: f84ef...2e3 Tror det er 1 september altså rett etter den siste sommermåneden at galskapen begynner.Anonymous poster hash: 3353b...2c0 2
Gjest Emera Skrevet 18. august 2015 #7 Skrevet 18. august 2015 Uff, er vi der allerede. Heldigvis går det an å sette underforum på ignorer.Anonymous poster hash: 3353b...2c0 Ja, takk og pris for det!
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #8 Skrevet 18. august 2015 Tror det er 1 september altså rett etter den siste sommermåneden at galskapen begynner.Anonymous poster hash: 3353b...2c0 Ok, ikke lenge til da med andre ord 😊 Tusen takk . TS 😊Anonymous poster hash: f84ef...2e3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #9 Skrevet 18. august 2015 Ja, takk og pris for det! Smak og behag - heldigvis! 😊 TS Anonymous poster hash: f84ef...2e3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #10 Skrevet 19. august 2015 1 sep tror jeg Anonymous poster hash: cb886...760
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #12 Skrevet 19. august 2015 1 sep tror jeg Anonymous poster hash: cb886...760 Takk ❤️ TSAnonymous poster hash: f84ef...2e3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #13 Skrevet 19. august 2015 Seriøst? Ja, så absolutt 😁 TS Anonymous poster hash: f84ef...2e3
Gjest ulvepopcorn Skrevet 19. august 2015 #14 Skrevet 19. august 2015 Jeg er ferdig med nesten alle julegavene Men det er fordi jeg hater å stresse i desember.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #15 Skrevet 19. august 2015 Når opprettes JULEFORUMET? *klarerikkevente* Anonymous poster hash: f84ef...2e3 Du kan vel opprette en egen tråd en eller annen plass på forumet? For eksempel på forumet "Sosial prat og ordleker" Hver dag kan du ha nedtelling, nå er det XXX antall dager igjen til selveste julaften, og så videre. Anonymous poster hash: ff69a...0fd
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #16 Skrevet 19. august 2015 Herregud, hva er det med folk? Det er full sommer ute, også skal man åpne juleforumet?! All denne ståheien for en jævla dag i året, det er bare sykt. Og det meste av det folk diskuterer, går på alt man skal forbruke og bruke unødig med penger på. Pakkekalender til samboer, unger, postmannen og fanden og hans oldemor. Og furtne damer som er skuffet over mannen somHvor mye bruker du på julegaver? Hvor mye kjøper du for til kjæresten? Hvor mange gaver fikk du? Er du misfornøyd med gavene dine? Åååå, jeg ble såååå skuffet over gaven fra mannen, eller at han ikke laget pakkekalender til henne, eller enda verre, ikke satte pris på å få pakkekalender. Haff. Anonymous poster hash: 7b332...96d 8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #17 Skrevet 19. august 2015 Hold det for deg selv. Vi andre opplever endelig sommer nå og soler oss .lei disse sidene som tyter om jul i tre mbdAnonymous poster hash: 540dc...916 4
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. august 2015 #18 Skrevet 19. august 2015 (endret) Herregud, hva er det med folk? Det er full sommer ute, også skal man åpne juleforumet?! All denne ståheien for en jævla dag i året, det er bare sykt. Og det meste av det folk diskuterer, går på alt man skal forbruke og bruke unødig med penger på. Pakkekalender til samboer, unger, postmannen og fanden og hans oldemor. Og furtne damer som er skuffet over mannen somHvor mye bruker du på julegaver? Hvor mye kjøper du for til kjæresten? Hvor mange gaver fikk du? Er du misfornøyd med gavene dine? Åååå, jeg ble såååå skuffet over gaven fra mannen, eller at han ikke laget pakkekalender til henne, eller enda verre, ikke satte pris på å få pakkekalender. Haff. Anonymous poster hash: 7b332...96d Økonomisk planlegging heter det. Pluss at man slipper å stresse gjennom hele desember måned med å finne gaver. Mange av oss gleder oss dessuten over selve planleggingen. Vi synes det er gøy å tenke over hva våre kjære vil like å få av oss. (Jeg er ikke ts, men jeg forstår henne veldig godt). TS: Du kan jo ha en nedtellings-signatur a la sånn som de gravide har med hvor lenge de har igjen til termin/ev. sånn for hvor lenge man har vært kjærester etc. Sånn går det jo an å ha på signaturen sin her. Endret 19. august 2015 av Mrs. Random Nick
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #19 Skrevet 19. august 2015 Økonomisk planlegging heter det. Pluss at man slipper å stresse gjennom hele desember måned med å finne gaver. Mange av oss gleder oss dessuten over selve planleggingen. Vi synes det er gøy å tenke over hva våre kjære vil like å få av oss. (Jeg er ikke ts, men jeg forstår henne veldig godt). TS: Du kan jo ha en nedtellings-signatur a la sånn som de gravide har med hvor lenge de har igjen til termin/ev. sånn for hvor lenge man har vært kjærester etc. Sånn går det jo an å ha på signaturen sin her. Kan ikke se jeg har sett mange spor etter økonomisk planlegging i juleforumet. Alt det andre AB'en du svarte snakket om, derimot ... Anonymous poster hash: 9a219...b14 1
HappyBunny Skrevet 20. august 2015 #20 Skrevet 20. august 2015 (endret) Har KG eget forum dedikert til jul? Da håper jeg at KG beholder fornuften og åpner den 1. desember, ikke før. Det er for mye jul om høsten, det dreper litt av stemningen når vi omsider kommer til desember fordi vi har hatt jul i 3 måneder. Snart har vi vel jul fra september helt til påske og vi kan kalle påskeharen for påskenissen. Og jeg tror neppe påskeharen er villig til å dele sin høytid med juletassene :/ Endret 20. august 2015 av HappyBunny 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå