Gå til innhold

legen er på ferie hvordan fornye sykemeldingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sykemeldingen min går ut 21.august. jeg er på to dagers ferie er hjemme på torsdag kveld. Jeg ringte legen for å få time 21. August men hun har ingen ledig time. Neste uke er hun borte. Hun har ferie.

Så hvordan skal jeg fornye sykemeldingen min? Vil en annen lege forlenge sykemeldingen min?

Anonymous poster hash: 754a6...57a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fastlegen din en kollega som overtar listepasientene mens han/hun er på ferie? 

• Liker 1
Skrevet

en annen lege kan fikse det ja, men antageligvis bare såppas lenge at den gjelder til fastlegen er ledig igjen da hun kjenner saken. 

Anonymous poster hash: 9d22b...2ce
Skrevet

Syke mennesker og deres ferier...  :jolie:

• Liker 2
Skrevet

Alle fastleger har en "kollegaring" som overtar akuttpasienter når legen er på ferie. Legen din skal og ha akutt timer som deles ut om morgenen når kontoret åpner til "første mann til mølla" med akutt/hasteproblemer.

Anonymous poster hash: 6b9cf...6a2

Skrevet

Alle fastleger har en "kollegaring" som overtar akuttpasienter når legen er på ferie. Legen din skal og ha akutt timer som deles ut om morgenen når kontoret åpner til "første mann til mølla" med akutt/hasteproblemer. Anonymous poster hash: 6b9cf...6a2

Ok jeg får ringe legekontoret på fredag tidlig på morgen

Skrevet

en annen lege kan fikse det ja, men antageligvis bare såppas lenge at den gjelder til fastlegen er ledig igjen da hun kjenner saken.  Anonymous poster hash: 9d22b...2ce

Skal jeg bare ringe selv til en annen legekontor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...