AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Er det noen her som har smakt den sushien de selger på Rema? Er den god? Jeg elsker sushi, men er litt kresen på hvor jeg kjøper den... Da jeg begynte sushi-karrieren min spiste jeg "det meste", og syntes for eksempel at sushien de hadde på det som dengang het Smart Club, var fantastisk. Vel, det var før jeg hadde fått smakt meg gjennom de fleste av byens sushisteder... Nå i dag ville jeg nok ha karakterisert sushien på Smart Club som nærmest uspiselig. Nå har jeg utrolig lyst på sushi, og kunne SÅ tenkt meg å ha dette til lunsj eller middag i morgen. Problemet er bare at jeg akkurat nå er hos foreldrene mine, og de eneste som har sushi er omtrent i mils omkrets, er Rema. Er det noen vits i å kjøpe denne, eller er det stor sjanse for at jeg vil bli skuffet??Anonymous poster hash: f7814...adc
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Du kommer til å bli skuffet Anonymous poster hash: 29cbb...1b2 1
FantasDick Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Det er vel forskjellig leverandør ettersom hvor i landet butikkene ligger? På Rema her har vi sushi fra Bryggen i Trondheim og jeg synes den funker til nød. Spiste den senest i dag, faktisk.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Urk, nei! All ferdig sushi fra kjøledisk smaker grusomt, syns jeg. Tørr ris og vassen fisk.Anonymous poster hash: 73abc...6a7 1
pippip Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Jeg har prøvd butikksushi et par ganger, og aldri klart å spise opp. Tørr ris og kjip fisk, hold deg unna.
Fashionistaen Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Nei, takk! De bruker agurk i stedet for avocado, som gjør at alt smaker agurk selv om du fjerner den. Risen er også tørr, det samme med fisken.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Takk for så mange tilbakemeldinger, folkens Jeg droppet det, det får heller vente til jeg er hjemme i byen igjen på mandag! TSAnonymous poster hash: f7814...adc
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #8 Skrevet 20. august 2015 lag selv. evt bare lag sashimi, så er det mindre arbeid Anonymous poster hash: 6604e...48c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #9 Skrevet 20. august 2015 Lag selv. Det er jo ikke vanskelig i det hele tatt. Litt av problemet med butikk-sushi er hvor lenge den har ligget. Den lages et sted, og skal fraktes til butikken. Det kan gå ut over hygienen. Om man skal spise rå fisk er det viktig at den ikke har ligget en hel dag... Anonymous poster hash: 4e8ee...d29
Gjest ulvepopcorn Skrevet 20. august 2015 #10 Skrevet 20. august 2015 Den er seig og vassen, iallfall de jeg har smakt.
Tvist Skrevet 21. august 2015 #11 Skrevet 21. august 2015 Tror de fryser den. Jeg har kjøpt butikksushi en gang, den var frossen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå