AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Jeg er klar over hva psykose er, men hva er grensepsykose? Anonymous poster hash: b7d43...295
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Det er når man har psykotiske symptomer, men man er selv klar over at disse symptomene ikke er ekte. Jeg hadde det tidligere. Jeg hørte stemmer i hodet, men jeg visste at det bare var jeg som hørte disse og at de ikke var ekte. Likevel ble stemmene farlig for meg da de fikk meg til å gjøre farlige ting. Anonymous poster hash: d32c5...fa6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Det er når man har psykotiske symptomer, men man er selv klar over at disse symptomene ikke er ekte. Jeg hadde det tidligere. Jeg hørte stemmer i hodet, men jeg visste at det bare var jeg som hørte disse og at de ikke var ekte. Likevel ble stemmene farlig for meg da de fikk meg til å gjøre farlige ting. Anonymous poster hash: d32c5...fa6 Takk, da har vi vært i samme type psykose. Møkka leger som ikke klarer å sette riktig diagnose. Anonymous poster hash: b7d43...295
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Alle hører stemmer fra tid til annen. Man er ikke psykotisk fordet. Anonymous poster hash: d5a90...ca2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Alle hører stemmer fra tid til annen. Man er ikke psykotisk fordet. Anonymous poster hash: d5a90...ca2 Har ikke sagt det heller. Hvis du lurer, skal jeg utredes for psykoser. Hadde ikke blitt det om jeg hørte stemmer fra tid til annen. Og jeg har vært psykotisk. Anonymous poster hash: b7d43...295
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå