Gå til innhold

Frekkeste el mest useriøse svaret du har fått på datingapper el datingsider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg var det at en mann nylig svarte er det greit at jeg har aids når jeg sendte melding og lurte på hvem han var. Jeg blokkerte han jeg.

Anonymous poster hash: 45bd9...c77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg var det at en mann nylig svarte er det greit at jeg har aids når jeg sendte melding og lurte på hvem han var. Jeg blokkerte han jeg.

Anonymous poster hash: 45bd9...c77

du sendte "hei, hvem er du da?" og han svarte "er det greit jeg har aids?" wtf! kanskje ikke det man åpner med liksom Oo 

Anonymous poster hash: a827d...63a

Skrevet

prøvde å få til en samtale med en som så interessant ut, og fikk bare klein og ekle svar. han snudde på  ALT. som når jeg nevnte at jeg steller hester så fikk jeg til svar "åååh du liker å RI du altså ;) ;) ;) " altså hva faen.... 

Anonymous poster hash: a827d...63a
  • Liker 12
Skrevet

Fikk første melding fra en på Sukker, som hadde en helt ok profil og hadde høyere utdannelse. Han foreslo da å møtes enten for å gå tur, ta en øl eller for å pule. "I'm easy," skrev han.

Noen andre som har fått den på Sukker?

Anonymous poster hash: bfddb...276
  • Liker 1
Skrevet

Tindersamtale fra før i dag:

(Han starter, deretter svarer jeg.)

"Heyyy!"
"Hi :)" 

"I wanna smear you with green paint and spank you like a disobedient avocado"

"oh my god"

"Wanna meet my parents?" 

• Liker 4
Skrevet

Må vel være han som hadde et STORT fokus på at alle damer alltid velger psykopater...! Toppet det med å være over middels interessert i nakenbading og skogsliv.

Anonymous poster hash: ead1f...d55
Skrevet

Fikk denne flotte forespørselen fra en mann i 40-årene på Møteplassen:

Hei!

Ser ut som du har litt uren hud på bildet der.Har du lyst på en facial?

Anonymous poster hash: 123c1...2a7
  • Liker 12
Skrevet

Fikk denne flotte forespørselen fra en mann i 40-årene på Møteplassen:

Hei!

Ser ut som du har litt uren hud på bildet der.Har du lyst på en facial?

Anonymous poster hash: 123c1...2a7

Ha ha ha....så dumt at det ble morsomt .... ha ha...

• Liker 3
Skrevet

Etter den vanlige hei og du gjør, og jeg svarte jeg ikke gjorde noe spesielt fikk jeg:

"Lyst til å komme over å se film og pule?" Det var iallefall ingen tvil om hva han var ute etter, ble forsåvidt ingen filmkveld på meg :ler:

Skrevet

"Ut på byen i kveld, eller? Du er vel ikke ei jente som er klar til å slå deg til ro du vel?" 

Det var det frekkeste. Jeg er alenemor, og har en meget krevende og hektisk hverdag, og søker ikke annet enn noe ordentlig seriøst. Har ikke tid eller lyst til tull. 

Anonymous poster hash: 3994f...47e
Skrevet

Så mange menn der ute som det er noe galt med. 

Gjest Sådetså
Skrevet

Så mange menn der ute som det er noe galt med. 

Er en del kvinner der ute også. Krever ditt å datt men innehar selv ingen av kvalitetene. 

• Liker 2
Skrevet

Hm, er ikke så mye jeg synes er frekt, bare morsomt. Følger med og håper noen menn har noen historier også :popcorn: 

Skrevet

Har ikke opplevd så mye teit egentlig, bare en som vrei alt jeg sa til noe seksuelt så jeg droppet fort å snakke med han. Og så sporadiske penis-bilder fra noen få. Tips: Har jeg ikke bedt om det, så vil jeg faktisk ikke se. 

• Liker 1
Skrevet

En fyr spurte om å møtes. Jeg sa på en pen og ærlig måte at jeg ikke følte for dette. At tiden ikke var riktig for meg pga en hendelse som tok all min energi da.

Fikk et dritsurt svar tilbake om at det var så typisk kvinnfolk.

Glad jeg ikke møtte den surpompen.

Anonymous poster hash: 46ae8...2ee

• Liker 4
Skrevet

Har ikke opplevd så mye teit egentlig, bare en som vrei alt jeg sa til noe seksuelt så jeg droppet fort å snakke med han. Og så sporadiske penis-bilder fra noen få. Tips: Har jeg ikke bedt om det, så vil jeg faktisk ikke se.

De var for små for deg mao

Anonymous poster hash: 1841a...ed2

Skrevet (endret)

De var for små for deg mao

Nope. Du kan komme langt i livet hvis du unngår i legge ord i munnen på andre. 

Å få et penis-bilde jeg ikke har spurt om er like ukult som å se en på t-banen med penisen ute.

Endret av Florence
  • Liker 7
Skrevet

Nope. Du kan komme langt i livet hvis du unngår i legge ord i munnen på andre. 

Å få et penis-bilde jeg ikke har spurt om er like ukult som å se en på t-banen med penisen ute.

Bare den er stor nok og mannen nok trent så kommer vel de fleste på gli. Har sett og hørt dette mange ganger.

Skrevet

Fikk match med en på tinder. Han begynte relativt normalt. Så sa han at bildet var ikke av han. For han var gift. Og hadde barn. Men han bodde ikke sammen med kona da, for han orket ikke bo sammen med barna (??). Så derfor var han på tinder, men han ville ikke bli gjenkjent da..

Jeg blokkerte han.

Anonymous poster hash: 818fc...959

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...