AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Jeg ble kontaktet på gaten, like ved der jeg bor av en mann. Han spurte om jeg ville være med han ut på en kaffedate en dag. Han fortalte at han hadde likt meg veldig lenge, og at han hadde ikke hatt mot til å ta kontakt før nå. Jeg fikk navnet hans, og han fikk mitt. Etter dette så sendte jeg han en venneforespørsel på facebook, men har ikke fått svar på den. Årsaken til at jeg sendte var at han tok intiativ først til kaffedate, og det var ganske pinlig for han sa han. Så jeg tenkte å gjengjelde interessen med å sende han en venneforespørsel. Noen som har opplevd at en person forsøker seg på denne måten for så å forsvinne? Jeg er redd at han mistet interessen da han så meg i nærmere åsyn. Jeg er redd for at jeg skal møte på han igjen, for det er så pinlig. Spesiellt hvis han ikke ligger meg til på facebook. Burde jeg sendt han en melding i tillegg eller ville dere ha ventet på at han sa noe? Hva tenker dere om en sånn situasjon? Anonymous poster hash: d11a7...98c
Gjest EspenAskeladd Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Jeg tipper han nå sitter og prøver å formulere en melding, eller lurer på om han tør å ta med deg på date, hva skal han si? Kanksje bare vente til i morgen". Og så ender han opp med å utsette og utsette Ta det med ro og vent litt til;) 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Jeg tipper han nå sitter og prøver å formulere en melding, eller lurer på om han tør å ta med deg på date, hva skal han si? Kanksje bare vente til i morgen". Og så ender han opp med å utsette og utsette Ta det med ro og vent litt til;) Jeg sendte han en venneforespørsel på facebook. Lurer på om det var galt av meg, men jeg fikk jo navnet hans, og ville vise han at det at han forsøkte seg var ikke galt av han. Men han har ikke svart på venneforespørselen, så jeg ble litt pinlig berørt nå og. Tenkte at han kanskje ombestemte seg. Men jeg har isåfall gjort mitt forsøk på å vise interesse tilbake med å sende den venneforespørselen. Hvis han ikke svarer på den så tror jeg at det er ingen vits i å ta kontakt. Men jeg får vente å se om han skriver noe til meg. Men uansett: tror ikke at jeg har dummet meg ut med å sende han den forespørselen. Det var værre for han som spurte meg direkte ute på gaten. Anonymous poster hash: d11a7...98c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Ro ned ro ned.... Hadde jeg vært i mannen sin situasjon så hadde jeg tatt meg godt tid til å svare, nettopp for å ikke virke overivrig! Tenker det ordner seg jeg! Ikke stress med at du sendte venneforespørsel, det var hyggelig gjort! Men spørsmål til deg: Likte du han ved første øyekast? dette var første gang du så han? Anonymous poster hash: d91ca...a69 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Han hadde sannsynligvis håpet at du avviste ham, hvis han er en stalker. Nå når du viste interesse tilbake, var du ikke interessant mer. Han likte best fantasien om deg. Anonymous poster hash: 1649b...496 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Hvor lenge er det siden du sendte forespørselen? Anonymous poster hash: 44427...d46 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #7 Skrevet 18. august 2015 Kvinnfolk. Og alt dere tenker på. Anonymous poster hash: bc902...9d8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #8 Skrevet 18. august 2015 Ro ned ro ned.... Hadde jeg vært i mannen sin situasjon så hadde jeg tatt meg godt tid til å svare, nettopp for å ikke virke overivrig! Tenker det ordner seg jeg! Ikke stress med at du sendte venneforespørsel, det var hyggelig gjort! Men spørsmål til deg: Likte du han ved første øyekast? dette var første gang du så han? Anonymous poster hash: d91ca...a69 Jeg forsøker å ikke tenke på det. Han var isåfall interessert før, men om han mistet den så får det være. Håper bare at jeg slipper å møte på han igjen hvis det er tilfelle. Men uansett: det kan jo være at jeg at jeg bare la han til facebook for å være hyggelig. Det vet han ikke. Jeg sendte forespørselen i ettermiddag, så han kan jo svare fortsatt, men jeg går ikke å venter. Jeg har nok av tilbud som dame uansett. Han får si ja hvis han vil, og nei hvis han vil. Men dere ville ikke ha sendt en melding i tillegg? Jeg føler ikke for å sende en melding i tillegg . Jeg mener at en facebook venneforespørsel er nok, og svarer han ikke på den så får det være. Anonymous poster hash: d11a7...98c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #9 Skrevet 18. august 2015 Han hadde sannsynligvis håpet at du avviste ham, hvis han er en stalker. Nå når du viste interesse tilbake, var du ikke interessant mer. Han likte best fantasien om deg. Anonymous poster hash: 1649b...496 Er enig i det. Det kan godt være at han likte best fantasien av meg, og når jeg viste interesse tilbake så var det ikke interessant. Anonymous poster hash: d11a7...98c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #10 Skrevet 18. august 2015 La den stå til i morgen formiddag, viss ikke han har svart da, så trekker du forespørselen? GOD IDÊ Anonymous poster hash: d91ca...a69 1
Gjest EspenAskeladd Skrevet 18. august 2015 #11 Skrevet 18. august 2015 Men jeg får vente å se om han skriver noe til meg. Men uansett: tror ikke at jeg har dummet meg ut med å sende han den forespørselen. Det var værre for han som spurte meg direkte ute på gaten. Anonymous poster hash: d11a7...98c Du gjorde ikke noe dumt. Når han svarer tenker han sikkert "oj nå blir det facebook chat"
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #12 Skrevet 18. august 2015 La den stå til i morgen formiddag, viss ikke han har svart da, så trekker du forespørselen? GOD IDÊ Anonymous poster hash: d91ca...a69 Ja, jeg mener at jeg gjorde det riktige med å sende han forespørsel for å vise interesse for å bli kjent tilbake. Ja, hvis han ikke svarer til i morgen formiddagen så skal jeg trekke forespørselen. Han har navnet mitt uansett om han vil kontakte meg. Anonymous poster hash: d11a7...98c
Sagen12 Skrevet 18. august 2015 #13 Skrevet 18. august 2015 Hadde jeg vært gutten hadde jeg sikkert venta til dagen etter med å svare. Hva vet du om han er ofte på FB?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #14 Skrevet 18. august 2015 Du gjorde ikke noe dumt. Når han svarer tenker han sikkert "oj nå blir det facebook chat" Godt å høre at du ikke mener at jeg gjorde noe dumt med å sende forespørselen. Uansett om han svarer eller ikke, så har jeg ihvertfall gjort det rette. Jeg sender ingen melding til han, for nå er det opp til han når han fikk den forespørselen. Anonymous poster hash: d11a7...98c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #15 Skrevet 18. august 2015 Hadde jeg vært gutten hadde jeg sikkert venta til dagen etter med å svare. Hva vet du om han er ofte på FB? Det er sant. Jeg vet ikke om han er ofte på fb. Det kan være at han venter med å svare, så gjerne lurt å la venneforespørselen ligge i tre dager før jeg tar den vekk? Anonymous poster hash: d11a7...98c
Sagen12 Skrevet 18. august 2015 #16 Skrevet 18. august 2015 Det er sant. Jeg vet ikke om han er ofte på fb. Det kan være at han venter med å svare, så gjerne lurt å la venneforespørselen ligge i tre dager før jeg tar den vekk? Anonymous poster hash: d11a7...98c Ja, hvorfor ikke! Gi han no et par dager. Litt kleint av gutten om han allerede hadde godkjent den...så gutten gjør det riktige her, og du "overanalyserer" litt! (unnskyld) 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #17 Skrevet 18. august 2015 Ja, hvorfor ikke! Gi han no et par dager. Litt kleint av gutten om han allerede hadde godkjent den...så gutten gjør det riktige her, og du "overanalyserer" litt! (unnskyld) Ja det kan være at han synes det er kleint å godkjenne den med en gang. Kan godt være at han venter litt, men om jeg ikke får et ja på den, så har jeg den liggende et par dager før jeg trekker den tilbake. Det kan virke som om jeg er sur, og rastløs, dersom jeg ikke har tid å vente på svar noen dager Anonymous poster hash: d11a7...98c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #18 Skrevet 18. august 2015 Jeg synes fyren virket kjekk ut, men jeg er ikke klar for forhold med det første. Men er klar for et vennskap som kan utvikle seg. Må jo bli kjent først. så årsaken til at jeg sendte forespørselen var for å vise han interessen for å bli kjent. Anonymous poster hash: d11a7...98c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #19 Skrevet 18. august 2015 Interessant! Denne fremgangsmåten med å ta kontakt med en jente på skal jeg bruke selv! Han fikk no ihvertfall ikke avslag da! Anonymous poster hash: d91ca...a69 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #20 Skrevet 18. august 2015 Herregud, alle er vel ikke på facebook hver kveld. Synes du styrer noe forferdelig, med å skrive så masse om dette temaet. Anonymous poster hash: 44427...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå