AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Med 100k pluss subscribers. Teller det som positivt eller negativt for dere? Negativt for eksempel at han bruker mye tid på youtube, må gjøre ting for å holde sucscriberbasen oppe. Positivt, at han har ekstrainntekt, høy status, muligheten for positiv eksponering.... Hva sier dere jenter. Anonymous poster hash: 110db...a04
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Høy status? ser ikke helt den der. Jeg er ikke spesielt i å eksponere meg selv så vil ha en partner som er på bølge lengde der. så for meg så går jeg fint forbi. Anonymous poster hash: 270c2...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Høy status? ser ikke helt den der. Jeg er ikke spesielt i å eksponere meg selv så vil ha en partner som er på bølge lengde der. så for meg så går jeg fint forbi. Anonymous poster hash: 270c2...7f9 Lol, går forbi? Selv om det ikke er positivt så er det vel ikke negativt. Anonymous poster hash: 110db...a04
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Lol, går forbi? Selv om det ikke er positivt så er det vel ikke negativt. Anonymous poster hash: 110db...a04 For meg er det negativt. Anonymous poster hash: 270c2...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Komplett irrelevant. Så lenge det ikke tar mer tid bort fra forholdet enn en vanlig jobb, og han ikke legger ut om forholdet vårt. Anonymous poster hash: a0ab1...e78 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Komplett irrelevant. Så lenge det ikke tar mer tid bort fra forholdet enn en vanlig jobb, og han ikke legger ut om forholdet vårt. Anonymous poster hash: a0ab1...e78 Det tar selvfølgelig mer tid utenom en vanlig jobb siden man jobber ved siden av. Skal all ledig tid utenom jobb gå til dama mener du? Anonymous poster hash: 110db...a04
sol87 Skrevet 18. august 2015 #7 Skrevet 18. august 2015 Det er vel individuelt. Jeg synes i utgangspunktet det er positivt at en eventuell partner har noe i livet som betyr noe for ham, en jobb eller en hobby. Men om det ikke fantes noe tid til meg på grunn av en slik hobby eller jobb, sier det vel seg selv at det ikke hadde funket. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #8 Skrevet 18. august 2015 Jeg blir kvalm av folk som bruker utrykk som høy status. Samtidig tenker jeg at slike yotube-folk er like mye verdt som noe man finner under forhuden. Ord blir egentlig fattige når det kommer til å beskrive mitt negative syn på dette. At man er mere verdt fordi man har en youtube-kanal? Seriøst? Voks opp, helvetes tenåringer! Anonymous poster hash: 2cb44...fee 6
Try2 Skrevet 18. august 2015 #9 Skrevet 18. august 2015 hva er problemet egtl? Mange som har youtubekanal... 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #10 Skrevet 18. august 2015 Det er mer et minus enn et pluss. For all del fint med hobby og ekstrainntekt, men jeg trives av erfaring dårlig med folk som har sånt eksponeringsbehov og statusfiksering. Anonymous poster hash: 18a4e...00d
peppermyntete Skrevet 18. august 2015 #11 Skrevet 18. august 2015 Helt irrelevant for min del. Så lenge arbeidet med YouTube ikke tar overdrevent lang tid så det går ut over forholdet kan han ha akkurat den hobbyen han vil. Men at å være populær på YouTube gir høy status i lille Norge? Ikke i min verden i alle fall. 1
Cambria Skrevet 18. august 2015 #12 Skrevet 18. august 2015 Av erfaring så trives jeg dårlig med folk som har et behov for å vise seg frem sånn. Spesielt hvis de mener de får høyere status av å ha mange følgere på f.eks. en youtube-kanal. Men jeg ville ikke sett på det som en dealbreaker siden det sikker finnes mange folk med mange følgere på youtube som er veldig alrighte, men hadde han prøvd å skryte på seg status hadde jeg uten tvil sagt imot han.
guttemann Skrevet 19. august 2015 #13 Skrevet 19. august 2015 Det spørs jo selvfølgelig hva slags kanal det er. Slo det deg ikke at det var en sentral opplysning? Har han 100k følgere på en kanal om norsk politikk med egenprodusert innhold er det selvfølgelig imponerende. Er det meningsløse gamingvideoer eller "morsomme" compilations er det like selvfølgelig ikke noe pluss. Å ha 100k følgere på etellerannet er såklart ikke positivt i seg selv, det kan nær sagt hvem som helst få til hvis man mangler noen sperrer. 2
Cathrine88 Skrevet 19. august 2015 #14 Skrevet 19. august 2015 Det kommer an på, ja. En 25 år gammel mann med flere hundre videoer av typen hvor han konkurrerer om hvor mange kongereker han kan balansere på nesen mens han rauter som en ku og danser som Beyonce, og hvor mange pringles og frosne brokkolitopper han klarer dekke kroppen med etter å ha rullet seg i babyolje og mel, er vel ikke den store drømmen for å være ærlig. 7
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #15 Skrevet 19. august 2015 Jeg er ei jente og YouTube-partner og ligger også blant topplisten. Men det betyr ikke at jeg bruker mer tid på kanalen min enn det andre bruker på å game, glane på YouTube eller å se på TV. Tror nok at folk bruker sammenlagt mer tid på å surfe seg rundt på YT enn det rutinerte partnere bruker på å produsere noe. Dessuten er ikke selve partnerkravet på mer enn to videoer i måneden. Og det er jo overkommelig. ville ha vært mer skeptisk til en fyr som gamer eller som er TV-avhengig. Anonymous poster hash: 5ca98...534
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #16 Skrevet 19. august 2015 Må forresten føye til at hvis han er en gamer og lager gaming-videoer, så vil jeg tro at du er i deep shit som kjæreste. Anonymous poster hash: 5ca98...534
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #17 Skrevet 19. august 2015 Negativt. Jeg foretrekker at han ikke er så opptatt av sosiale medier. Jeg er for øvrig 20 år. Anonymous poster hash: 91a5b...aa5
jegerenenhjørning Skrevet 19. august 2015 #18 Skrevet 19. august 2015 Med 100k pluss subscribers. Teller det som positivt eller negativt for dere? Negativt for eksempel at han bruker mye tid på youtube, må gjøre ting for å holde sucscriberbasen oppe. Positivt, at han har ekstrainntekt, høy status, muligheten for positiv eksponering.... Hva sier dere jenter. Anonymous poster hash: 110db...a04 Dater du pelle k?
jegerenenhjørning Skrevet 19. august 2015 #19 Skrevet 19. august 2015 Må forresten føye til at hvis han er en gamer og lager gaming-videoer, så vil jeg tro at du er i deep shit som kjæreste.Anonymous poster hash: 5ca98...534 Jeg er sammen med en gamer, og vi har det strålende. Jeg begynte å game, jeg også 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #20 Skrevet 19. august 2015 Jeg er sammen med en gamer, og vi har det strålende. Jeg begynte å game, jeg også På youtube?Anonymous poster hash: bbb52...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå