tørkestativ Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Hvis jeg skal ha tlf på lydløs, er den alltid på vibrering. Liker ikke helt lydløs.men en dag var plutselig all vibrasjon i tlf borte...den vibrerer heller ikke når jeg får melding, når tlf ringer eller når jeg trykker på knappene (skriver melding feks) forstår ingenting for vibrasjon står på i alle instillinger??
tørkestativ Skrevet 18. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2015 ring politiet ? Setter pris på SERIØSE svar, da jeg holder på å stryke med av irritasjon
Minya Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Vibratormotoren er kanskje gåen? Det samme skjedde med den gamle mobilen min etter en syv-åtte år, men nå var det en "gammel type" mobiltelefon da... Er du fortsatt innafor garantitiden kan du jo levere den inn til service og enten få den reparert eller få ny telefon hvis motoren er helt dau. Er mobilen for gammel til at det kan være en garanti- eller reklamasjonsak, må du sannsynligvis gå til anskaffelse av ny telefon eller akseptere at mobilen ikke lenger vibrerer.
tørkestativ Skrevet 19. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2015 Vibratormotoren er kanskje gåen? Det samme skjedde med den gamle mobilen min etter en syv-åtte år, men nå var det en "gammel type" mobiltelefon da... Er du fortsatt innafor garantitiden kan du jo levere den inn til service og enten få den reparert eller få ny telefon hvis motoren er helt dau. Er mobilen for gammel til at det kan være en garanti- eller reklamasjonsak, må du sannsynligvis gå til anskaffelse av ny telefon eller akseptere at mobilen ikke lenger vibrerer. takk for svar mobilen er 7 mnd gammel så det går ikke på garantien.. hvis d går an å fikse så skal jeg sjekke pris.. ellers får jeg holde ut 5 mnd til bindingstiden er opphevet
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Garantitid schmarantitid, hva med reklamasjonstiden? Den er da mye mer enn 7 mnd! Klag! Anonymous poster hash: e87c3...9c5
tørkestativ Skrevet 19. august 2015 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2015 Garantitid schmarantitid, hva med reklamasjonstiden? Den er da mye mer enn 7 mnd! Klag!Anonymous poster hash: e87c3...9c5 Der sa du noe... så på samsungs hjemmeside at den er på 24 mnd... men man må ha kjøpsbevis å jeg tror jeg har rota bort kvittering..jævla surrehue
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #8 Skrevet 20. august 2015 Nei, reklamasjonstiden på mobil er faktisk 5 år. Dessuten registreres mobilkjøp så mange forskjellige steder når du kjøper den, at butikken har full mulighet til å søke den opp i systemene sine og se når den ble kjøpt selv om du har mistet kvitteringen. Nekter de det er de bare vanskelige. (PS: Reklamasjonsrett er bestemt av forbrukerkjøpsloven, og ikke noe Samsung eller butikken har mulighet til å sette egne betingelser for. Men mobilprodusenter/selgere er vel egentlig beryktet for å prøve å lure seg unna. Les deg opp litt på linken jeg la ut før du kontakter dem, så vet du bedre hvilke rettigheter du har.) Lykke til! Anonymous poster hash: e87c3...9c5
tørkestativ Skrevet 20. august 2015 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2015 Nei, reklamasjonstiden på mobil er faktisk 5 år. Dessuten registreres mobilkjøp så mange forskjellige steder når du kjøper den, at butikken har full mulighet til å søke den opp i systemene sine og se når den ble kjøpt selv om du har mistet kvitteringen. Nekter de det er de bare vanskelige. (PS: Reklamasjonsrett er bestemt av forbrukerkjøpsloven, og ikke noe Samsung eller butikken har mulighet til å sette egne betingelser for. Men mobilprodusenter/selgere er vel egentlig beryktet for å prøve å lure seg unna. Les deg opp litt på linken jeg la ut før du kontakter dem, så vet du bedre hvilke rettigheter du har.) Lykke til! Anonymous poster hash: e87c3...9c5 Takk!! Nå skal jeg i hvertfall gå å klage. Har vært innom telenor butikken 3 ganger uten at de vil sende den inn til rep...har alltid fått beskjed om å stille den tilbake til fabrikkinstilling, eller prøve hard restart. Selv når det ikke funka, ville de ikke sende den inn...
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #10 Skrevet 21. august 2015 Kanskje du har..."brukt" vibratorfunksjonen ekstra mye til noe....slik at den er slitt ut... ? Anonymous poster hash: e7713...40c
tørkestativ Skrevet 21. august 2015 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2015 Kanskje du har..."brukt" vibratorfunksjonen ekstra mye til noe....slik at den er slitt ut... ?Anonymous poster hash: e7713...40c Hahaha æsj! Nei jeg har absolutt ikke brukt telefonen til den slags :,D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå