Gjest Tom for ideer Skrevet 14. september 2004 #1 Skrevet 14. september 2004 Nå håper jeg noen kan hjelpe meg... Skal ha et selskap hvor jeg tenkte å servere rundstykker i tillegg til kaker. Har dere forslag til hvilke pålegg jeg kan ha på?!?!?!? Har tenkt på reker, eggerøre. røkt laks... Men trenger flere ideer. På forhånd tusen takk! Hilsen "tom for ideer"
Gjest Madam Felle Skrevet 14. september 2004 #2 Skrevet 14. september 2004 Steik, roastbiff, skinke (kokt og røykt) og kokte egg.
Gjest Tex Skrevet 14. september 2004 #3 Skrevet 14. september 2004 Baconpostei med sylteagurk og rød paprika Kryddersalami med agurk og tomat Gul ost og italiensk salat (sammen) Husk å dekorere fatet med masse grønt, da ser det ekstra innbydende ut
Arkana Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 * Italiensk salat og kokt skinke * Rødbetesalat og stekte små kjøttboller * Egg og tomat * Grillet kylling * Reker/crabsticks og majones * Postei, sprøstekt bacon, rødbeter og sylteagurk * Omelett * Egg og salami
-Fisken- Skrevet 14. september 2004 #5 Skrevet 14. september 2004 Karbonader er veldig godt på Brie også.
Rufus Skrevet 15. september 2004 #6 Skrevet 15. september 2004 Dumt å lese denne tråden før lunsj...her var det mye godt!! Kokt egg og reker Eggerøre og spekeskinke Fiskepudding og reker Tror jeg må ta lunsj nå, jeg... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå