Heiheisann Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 De aller fleste har vel fått med seg "trenden" med contour. Personlig synes jeg dette er en utrolig fint (men med måte!) og det er helt sykt hvordan man kan nermest forandre ansiktet bare ved skyggelegging. Dessverre synes jeg at denne "trenden" har gått litt over ståkk og sten når jeg ser folk over alt med contour. Folk blir jo seende ganske like ut da, og synes det begynner å bli litt kjedelig etter hvert. I mitt miljø er det i alle fall ganske mange som bruker denne teknikken daglig. Hva synes dere om trenden? Hot, or not?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Har til gode å se noen som greier å legge dette pent på egenhånd. Det ser ut som om de har fått skikkelig juling, eller vært i solarium og fått ''flekkete'' hud, ikke pent! Mulig de bruker for mange lag eller noe. Synes personlig at det ikke er pent når man sparkler ansiktet med flere lag. Sikkert pent på de som får det til. Anonymous poster hash: bfacd...ae4 2
Gjest The damned Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Jeg er ingen fan,og synes ikke det er pent. Blir bare fake for min del. Men så er jeg fan av en naturlig stil da. Synes det er pent å fremheve med sminke, men contouring virker som det bare er for å skjule og gjøre seg så lik som alle andre. Synes forrelsten det er mye av det for tiden. Folk sminker seg prikk like,og det er ganske kjedelig. Like øyebryn,lik øyesminke og nå det med contouring.
Florence Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Jeg er ingen fan av sånn sminke på meg selv i hvert fall. Synes det er ekkelt å tenke på at jeg blir en helt annen person uten sminke, så foretrekker så lett sminke som mulig. Hva andre gjør bryr jeg meg ikke med.
Gjest O.G. Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Jeg får det til pent, men jeg er ingen fan av det på dagtid.
Gjest Peanut Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Tok et fly til Amsterdam i går, og den ene flyvertinnen så ut som hun hadde fått seg skikkelige blåmerker over kinnene på hver side. Fant ut at det var contouring. O_O For mye brunt og ikke jevnet ut godt nok. Ellers så det ut som en variant av ganguro foran. <_< Så not her ja. >_<
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Men det virker jo kun om du ser ansiktet til personene RETT for fra... Ikke på sidene? Så skjønner ikke helt vitsen... Anonymous poster hash: d82c0...551
fresia Skrevet 19. august 2015 #9 Skrevet 19. august 2015 jeg liker det ikke. foretrekker å ha minst mulig sminke på huden.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #10 Skrevet 19. august 2015 Mange overdriver veeldig, da er det ikke fint. Men kan bli veldig fint - hvis det blir seendes ut naturlig Anonymous poster hash: 0dc68...c0b
Tibbie Skrevet 19. august 2015 #11 Skrevet 19. august 2015 Jeg synes det er veldig fint på de som klarer det. Jeg klarer det ikke, men øving gjør mester Jeg contourer når det ikke er så veldig viktig hvordan jeg ser ut, som når jeg skal på shopping, på familiebesøk eller noe lignende. Skal jeg på fest, jobb eller har lange vakter på jobb dropper jeg det. Vil se så bra som mulig ut da, så da er jeg forsiktig med kosten. Hehe...
Djungelvrål Skrevet 19. august 2015 #12 Skrevet 19. august 2015 Denne teknikken ble tidligere oftest brukt på skuespillere både i teater og på film. Ser man teaterskuespiilere på nært hold ser man contouringen godt! Noen tror at de skal se ut som teaterskuespillere i det virkelige liv, de har virkelig ikke skjønt det. Skal det gjøres til daglig på det brukes lite produkt og duses GODT ut. På kvelden tåler ansiket mer sminke og man kan overdrive bruken mer.
FantasDick Skrevet 19. august 2015 #13 Skrevet 19. august 2015 Om man gjør det rett skal man vel egentlig ikke kunne se at oi, her har noen svingt seg med sminkekosten, ja! Jeg konturererer forsiktig til hverdags, har blitt vant til det.
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 19. august 2015 #14 Skrevet 19. august 2015 Hot, med forbehold om vel utført blending. Lite flatterende med de bæsjstripene på kinnbeina.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #15 Skrevet 21. august 2015 Da jeg prøvde contouring fant jeg ikke de riktige fargene, så jeg ga opp. NYX Taupe ble seende 'møkkete' ut på min hud, og MAC Harmony ble for brun. Jeg synes det kan være fint med contouring hvis det er gjort på en diskré måte, slik at det ser naturlig ut og ikke kunstig. Anonymous poster hash: 3a6e0...274
peppermyntete Skrevet 22. august 2015 #16 Skrevet 22. august 2015 Hot hvis man faktisk klarer å legge det pent og ikke overdriver slik at man ser ut som man har stjålet en annen dames ansikt. Not på 98% av dem jeg ser.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #17 Skrevet 22. august 2015 Not Liker all-natural eller minst sminke som mulig Anonymous poster hash: 37b9b...6c5
Gjest O.G. Skrevet 22. august 2015 #18 Skrevet 22. august 2015 Prøv med en sementgrå matt øyeskygge folkens, det blir bedre da.
Djungelvrål Skrevet 22. august 2015 #19 Skrevet 22. august 2015 Prøv med en sementgrå matt øyeskygge folkens, det blir bedre da. Det tror jeg ikke, med mindre man er på nattklubb.
Gjest O.G. Skrevet 23. august 2015 #20 Skrevet 23. august 2015 Det tror jeg ikke, med mindre man er på nattklubb. Nei vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå