Gå til innhold

Norske Talenter 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes same-rappen var veldig kul. Trodde med en gang han sang på spansk jeg :fnise:

Har dere fått noen favoritter? 

Skrevet

Jeg fikk med meg lite, kanalene hakka :P

Typisk :( Har Tv-leverandøren tekniske problemer i dag?

Skrevet

Typisk :( Har Tv-leverandøren tekniske problemer i dag?

Jeg tror det var en oppdatering som måtte komme, jeg snakka med en på chat og han skulle sende en oppdatering mens dekoderen var helt av i 15 minutter :) Haha det er rart hvordan livet mitt blir satt på stopp fordi kanalene ikke funker, jeg må se og skaffe meg et liv :fnise:

Jeg har tven på døgnet rundt fordi jeg synes det er hyggelig å høre på det i bakgrunnen når jeg gjør andre ting med :)

Skrevet

Jeg tror det var en oppdatering som måtte komme, jeg snakka med en på chat og han skulle sende en oppdatering mens dekoderen var helt av i 15 minutter :) Haha det er rart hvordan livet mitt blir satt på stopp fordi kanalene ikke funker, jeg må se og skaffe meg et liv :fnise:

Jeg har tven på døgnet rundt fordi jeg synes det er hyggelig å høre på det i bakgrunnen når jeg gjør andre ting med :)

Det er jo typisk at det alltid skal oppstå når det er noe man følger med på :(

Ser det er noen som ga et vanvittig bra inntrykk i første audtion som har skuffet i dag... 

Skrevet

Drit og dra la la la la la

Konge!!!

• Liker 1
Skrevet

Syntes for øvrig alle i gruppen "ung sang" var veldig dårlig i dag...

• Liker 1
Skrevet

Drit og dra la la la la la

Konge!!!

Barna som så på digga den sangen kan jeg tenke meg ;)
Skrevet

Barna som så på digga den sangen kan jeg tenke meg ;)

Hun er jo helt rå. Digger stemmen hennes og måten hun fremfører på. Hun høres så glad å fornøyd ut der hun synger dystre tekster

• Liker 1
Skrevet

Hvordan ble funk sendt videre til semifinalen? De var jo ikke noe gode

Skrevet

De mongoloide ble sendt videre bare fordi de er det.

Anonymous poster hash: 50d8b...690

• Liker 2
Skrevet

De mongoloide ble sendt videre bare fordi de er det.

Anonymous poster hash: 50d8b...690

Velkommen til 2015. I nåtiden heter det utviklingshemmede.

• Liker 1
Skrevet

Velkommen til 2015. I nåtiden heter det utviklingshemmede.

Eller downs?

Men jeg tror og at de gikk videre basert på sympati. De var ikke noe spesielt gode men de ville ikke såre dem

Skrevet

Eller downs?

Men jeg tror og at de gikk videre basert på sympati. De var ikke noe spesielt gode men de ville ikke såre dem

Downs? De har Downs syndrom og er utviklingshemmede. Eller mennesker med utviklingshemming, om du vil.

Skrevet

Jeg tror de med downs og burlesque dama ble sendt videre av produsentene, for å skape liv og trekke seere. Tror ikke de gikk videre for de var bedre enn alle de som må kjempe om semifinalebillett.

Anonymous poster hash: d544e...438

• Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Gikk han dikteren videre? Håper at enten dikteren eller gutten med el-gitaren vinner.

Gjest Jimmy Hook
Skrevet

Gikk han dikteren videre? Håper at enten dikteren eller gutten med el-gitaren vinner.

Det får vi vite i neste episode :)
Skrevet

jeg syns det er litt oppstykka :S sliter med å følge med :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...