Gå til innhold

Norske Talenter 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt mer burlesk, sa Mia, kan være enig i det. Må dra den helt ut! :danse:

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan se klipp av han med gitaren? Var på tv2s nettsider, men fant bare alle andre klipp.

Skrevet

Og ho kom vidare fordi ho er kvinnfolk.

Og tykk :)

Anonymous poster hash: b6661...de8

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg hadde flashet min tynne kropp på samme måte, så hadde jeg vel blitt pepet ut av scenen. Hvorfor blir det å vise en naken overvektig kropp sett på som sunt, friskt og morsomt (og man er tøff som gjør det), mens en som har et par kilo for lite bare skal skamme seg?

Anonymous poster hash: b98cd...596
  • Liker 1
Skrevet

Gutten med gitaren var helt rå! Fikk helt gåsehud! Han kommer til å bli stor når han blir eldre! Elsket diktet til han gamle mannen også, fantastisk bra!

Skrevet

Hvis jeg hadde flashet min tynne kropp på samme måte, så hadde jeg vel blitt pepet ut av scenen. Hvorfor blir det å vise en naken overvektig kropp sett på som sunt, friskt og morsomt (og man er tøff som gjør det), mens en som har et par kilo for lite bare skal skamme seg?

Anonymous poster hash: b98cd...596

Blir dere aldri lei av denne sutringen? Det er 100% bullshit og offermentalitet det greiene der! Her over it!

Anonymous poster hash: 64d03...0ac

• Liker 4
Skrevet

Blir dere aldri lei av denne sutringen? Det er 100% bullshit og offermentalitet det greiene der! Her over it! Anonymous poster hash: 64d03...0ac

Hun har jo rett. Hun gikk videre fordi hun bar tykk, (er det et talent?) blir litt freak show rett og slett.

Skrevet (endret)

Synes hun var tøff.

Endret av neiognei
Skrevet

Hun har jo rett. Hun gikk videre fordi hun bar tykk, (er det et talent?) blir litt freak show rett og slett.

Snakker om dette "stakkars meg, jeg er tynn, jeg hadde blitt buet ut" opplegget. Er så dumt å høre på! Er da nok av tynne mennesker i lite klær, som driver med turn og dans og gud vet hva. Enda har ingen blitt pepet ut fordi at de er lettkledde og tynne!

Anonymous poster hash: 64d03...0ac

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Og tykk :)

Ja, det og.

Gjest Jacklost
Skrevet

Hva får dere til å tro at hun gikk videre fordi hun er tykk? Hun ble sendt videre fordi de synes hun var underholdendes

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Hva får dere til å tro at hun gikk videre fordi hun er tykk? Hun ble sendt videre fordi de synes hun var underholdendes

Du kunne prøvd å gå opp der og gjere akkurat det samme som ho gjor, vedder ein 100 lapp på at dei hadde trykt på knappen.

Gjest Jacklost
Skrevet

Du kunne prøvd å gå opp der og gjere akkurat det samme som ho gjor, vedder ein 100 lapp på at dei hadde trykt på knappen.

Men jeg er ikke en danser slik som henne, hun har trent lenge
  • Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Men jeg er ikke en danser slik som henne, hun har trent lenge

Såg ikkje noke spesielt bra dans eg da, du kunne no sikkert klart det ho gjorde. Var ikkje akkurat så minneverdig akkurat dansegreiene.

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Det morsomste var å se reaksjonen til han ene dommeren, Suleman Malik. Jeg tror han ble litt opphisset.

Gjest Jacklost
Skrevet

Såg ikkje noke spesielt bra dans eg da, du kunne no sikkert klart det ho gjorde. Var ikkje akkurat så minneverdig akkurat dansegreiene.

Slike danser virker bare om det er en dame :) Det var jo burlesk dansing :)
  • Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Slike danser virker bare om det er en dame :) Det var jo burlesk dansing :)

Eg har trua på deg, Jacklost ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...