Elze Skrevet 14. september 2004 #1 Skrevet 14. september 2004 Så i en annen tråd at det var flere enn meg som savnet kanelknekkebrødet til Wasa. Gleden var stor da jeg så dette i dag: http://www.matogdrikke.no/Articles/detail....hannel=Articles Er det noen som har sett det i butikken ennå?
Gjest Tom for ideer Skrevet 14. september 2004 #2 Skrevet 14. september 2004 Nå håper jeg noen kan hjelpe meg... Skal ha et selskap hvor jeg tenkte å servere rundstykker i tillegg til kaker. Har dere forslag til hvilke pålegg jeg kan ha på?!?!?!? Har tenkt på reker, eggerøre. røkt laks... Men trenger flere ideer. På forhånd tusen takk! Hilsen "tom for ideer"
Gjest tom for ideer Skrevet 14. september 2004 #3 Skrevet 14. september 2004 Ups... dette ble jo helt feil! :oops: Må flytte dette innlegget
NullHull Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 Nå håper jeg noen kan hjelpe meg... Skal ha et selskap hvor jeg tenkte å servere rundstykker i tillegg til kaker. Har dere forslag til hvilke pålegg jeg kan ha på?!?!?!? Har tenkt på reker, eggerøre. røkt laks... Men trenger flere ideer. På forhånd tusen takk! Hilsen "tom for ideer" Tror ikke kanelknekkebrødet til Wasa gjør seg særlig som pålegg på rundsstykker ialle fall Men uansett: da venter jeg bare på relanseringen av Wasa Crisp'n Light...
Gjest Tom for ideer Skrevet 14. september 2004 #5 Skrevet 14. september 2004 Tror ikke kanelknekkebrødet til Wasa gjør seg særlig som pålegg på rundsstykker ialle fall Helt sikkert ikke...
Salt Skrevet 14. september 2004 #6 Skrevet 14. september 2004 Endelig! Har savnet kanelknekkebrødene, men har dessverre ikke sett dem i noen butikk ennå. Si fra hvis du finner dem da Lyna
Gjest 1111 Skrevet 14. september 2004 #7 Skrevet 14. september 2004 Wasa crisp'n light? de har jeg da sett mange ganger på rimi, kjøpte en pakke for ikke så lenge siden.
-Fisken- Skrevet 14. september 2004 #8 Skrevet 14. september 2004 De kanelknekkebrødene hørtes spennende ut! :D
pusla Skrevet 14. september 2004 #10 Skrevet 14. september 2004 De har vel neppe de der på kiwi her nede, men jeg får lete litt andre steder. Kanelknekkis er nam! Men wasa crisp'n light har jeg ikke sett noen steder, jeg da. Bare i Sverige.
NullHull Skrevet 15. september 2004 #11 Skrevet 15. september 2004 Wasa crisp'n light har jeg ikke sett noen steder, jeg da. Bare i Sverige. Nei, de hadde de her i landet bare en liten stund, og i vinter forsvant de helt fra hyllene :cry: Men når de gjeninfører kanelknekkis, er det jo lov å håpe at de kanskje kan relansere noe annet også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå