Gjest tattoo-remover Skrevet 14. september 2004 #1 Skrevet 14. september 2004 Det viser seg nå, etter meldinger fra England, at folk i tusentall løper ned de som har spesialisert seg på fjerning av tatoveringer. Det er laaange ventetider i England for å få utført fjerning. Det er tydelig at tatoveringsmoten nå er over for fullt der borte , og at folk angrer på at de tok den i sin tid. Pendelen har visst snudd helt, slik at det nå er i ferd med å bli det som på norsk kalles harry, å ha tatovering. Bølgen av folk som ønsker den/de fjernet, vil nå sikkert komme for fullt her i Norge. Da må det være smart å spesialisere seg på fjerning, folk i England betaler visst hva som helst for å "snike i køen". England er forøvrig det landet i Europa som har høyest "tatoverings-tetthet", 3 av 10 har en eller annen tatovering. Hilsen en framtidig tatoveringsfjerner.
maki Skrevet 14. september 2004 #2 Skrevet 14. september 2004 Kommer nok aldri til å fjerne noen av mine tatoveringer. Snakk om bortkasta penger.
aline Skrevet 14. september 2004 #3 Skrevet 14. september 2004 Kommer nok aldri til å fjerne noen av mine tatoveringer. Snakk om bortkasta penger. ikke jeg heller, men det er maaaaaange som ikke tenkte særlig, bare fulgte moten og tok. Og av alle dem er det nok endel som kunne tenke seg å få de fjernet etterhvert ja!!
Malou Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 Jeg kunne faktisk godt tenkt meg å fjernet min, selv om jeg godt kan leve med å ha den der også. Men den irriterer meg i noen sammenhenger, og jeg har ingen glede av den. Det er begrenset hvor langsiktig man tenker når man er 19 år.. Men prisen for å få det utført skal ikke være så alt for høy for at jeg gidder å gjennomføre det, i allefall på nåværende tidspunkt.
aline Skrevet 14. september 2004 #5 Skrevet 14. september 2004 .... Det er begrenset hvor langsiktig man tenker når man er 19 år.. . jeg var også 19 når jeg tok min første, men det var tenkt på og ønsket i mange år allerede, og det var med full bevissthet om at tattoveringer er langvarige/evige.... (men så var det så absolutt ikke "in" heller å ta det da, så jeg fikk nok "rare" reaksjoner allerede før jeg tok den)
maki Skrevet 14. september 2004 #6 Skrevet 14. september 2004 Greit nok at det kanskje ikke er så dyrt å fjerne, men har jo brukt penger på å få tattoveringen. Litt penger der og litt penger her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå