AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 ...blir jeg skuffet over utseendet deres mens de blir henrykt over mitt.( Får høre hvor pen og vakker jeg er,og at de vil møte meg igjen). Betyr dette at jeg sikter for lavt? Anonymous poster hash: a903b...c6d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Det betyr vel mer at du er veldig overfladisk. Anonymous poster hash: 81813...796 7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Det betyr vel mer at du er veldig overfladisk. Anonymous poster hash: 81813...796 Jeg er ikke overfladisk i det hele tatt. Anonymous poster hash: a903b...c6d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Jeg er ikke overfladisk i det hele tatt. Anonymous poster hash: a903b...c6d Beklager, jeg greide bare ikke dy meg siden jeg visste at den ville å mange plusser. Det var en obligatorisk kommentar som kommer på alle tråder av denne typen der man er ærlig om at man har visse preferanser til utseende. Men det betyr ikke nødvendigvis at du sikter for lavt, det kan også faktisk være at du legger litt for mye i at folk må se ut på en spesifik måte for at du skal like utseende deres. Du kan kanskje prøver et par flere dates selv om du kanskje ikke er helt fornøyd med utseende. Man blir ofte mer fornøyd med utseende om man blir kjent med og liker personligheten deres. Anonymous poster hash: 81813...796 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Beklager, jeg greide bare ikke dy meg siden jeg visste at den ville å mange plusser. Det var en obligatorisk kommentar som kommer på alle tråder av denne typen der man er ærlig om at man har visse preferanser til utseende. Men det betyr ikke nødvendigvis at du sikter for lavt, det kan også faktisk være at du legger litt for mye i at folk må se ut på en spesifik måte for at du skal like utseende deres. Du kan kanskje prøver et par flere dates selv om du kanskje ikke er helt fornøyd med utseende. Man blir ofte mer fornøyd med utseende om man blir kjent med og liker personligheten deres. Anonymous poster hash: 81813...796 Ok Ja det er mulig jeg bør prøve litt mer.Har gått på flere dates med noen av dem selv om jeg ble skuffa på første treff.Bare for å se om det endret seg,men for meg gjør det ofte ikke det.Jeg liker kanskje ikke personligheten godt nok heller da..Litt lei av nettdating nå Anonymous poster hash: a903b...c6d 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Vel, om det er nettopp de mennene du møter som synes du er pen, så har du jo ikke nødvendigvis siktet for lavt. Kanskje de mennene som er kjekkere, ikke synes at du er pen. Eller at de synes du er helt grei, men ikke noe mer?Anonymous poster hash: 2e51f...0f0
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #7 Skrevet 18. august 2015 Vel, om det er nettopp de mennene du møter som synes du er pen, så har du jo ikke nødvendigvis siktet for lavt. Kanskje de mennene som er kjekkere, ikke synes at du er pen. Eller at de synes du er helt grei, men ikke noe mer?Anonymous poster hash: 2e51f...0f0 Det kan nok være en mulighet ja.Det jeg ofte får høre av de jeg har møtt,er at jeg er: "Over deres liga","Det er ikke hver dag en så pen jente vil ha kontakt" osv..Det er derfor jeg har lurt på dette. Jeg har konsekvent unngått å date de jeg synes er skikkelig kjekke,fordi jeg er redd de er playere.De gangene jeg har våget har det noen ganger gått veldig bra og endt med forhold men det har også gått rett i dass andre ganger og det har satt sine spor. Anonymous poster hash: a903b...c6d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #8 Skrevet 18. august 2015 Kanskje du bare er veldig lett å smigre? Noen får jo super-ego av å få et kompliment det er litt morsomt. Anonymous poster hash: 1d5d4...39f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #9 Skrevet 18. august 2015 Samme her. ALLE jeg har datet har digget utseendet mitt. Dessverre syns jeg svært få gutter er pene/kjekke selv. Og de jeg liker, er så klart sånne superkjekkaser alle andre jenter også liker og som ikke er interessert i noe seriøst. Jeg innrømmer lett at jeg er overfladisk... Spesielt på nettdating! IRL er det mange jeg kan like pga utstråling, personlighet og sosial status, men på nettdating er utseende en svært viktig bit. Anonymous poster hash: 08856...394 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #10 Skrevet 18. august 2015 Se på flere bilder av fyren du ønsker å møte før du faktisk møter han. Er galskap å bare se på noen få bilder som ligger på tinderprofilen. Samme her. ALLE jeg har datet har digget utseendet mitt. Dessverre syns jeg svært få gutter er pene/kjekke selv. Og de jeg liker, er så klart sånne superkjekkaser alle andre jenter også liker og som ikke er interessert i noe seriøst. Jeg innrømmer lett at jeg er overfladisk... Spesielt på nettdating! IRL er det mange jeg kan like pga utstråling, personlighet og sosial status, men på nettdating er utseende en svært viktig bit. Anonymous poster hash: 08856...394 Tips: Gjør deg selv mer attraktiv så får du superkjekkasene. Anonymous poster hash: c713f...525
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #11 Skrevet 19. august 2015 Kanskje du bare er veldig lett å smigre? Noen får jo super-ego av å få et kompliment det er litt morsomt.Anonymous poster hash: 1d5d4...39f Jeg tror ikke det.Jeg foretrekker komplimanger som appelerer til intellektet og væremåten min.Menn som bruker halve kvelden på å stirre og si jeg er pen kommer ingen veii med meg. Anonymous poster hash: a903b...c6d 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #12 Skrevet 19. august 2015 Samme her. ALLE jeg har datet har digget utseendet mitt. Dessverre syns jeg svært få gutter er pene/kjekke selv. Og de jeg liker, er så klart sånne superkjekkaser alle andre jenter også liker og som ikke er interessert i noe seriøst. Jeg innrømmer lett at jeg er overfladisk... Spesielt på nettdating! IRL er det mange jeg kan like pga utstråling, personlighet og sosial status, men på nettdating er utseende en svært viktig bit. Anonymous poster hash: 08856...394 Ja,det blir desverre mer overfladisk på nett Anonymous poster hash: a903b...c6d
breiflabb Skrevet 19. august 2015 #13 Skrevet 19. august 2015 Alle mine dater har sett bra ut på bilder, irl ser de ENDA bedre ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå