Gå til innhold

Kjærste via nettet?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei alle sammen.

Har lest om flere som har funnet seg kjæreste gjennom nettet.

Lurer på hvor? Har vært inne på forskjellige steder og får bare sånne perverese meldiger.

Har lyst til å bli kjent med noen men vet ikke hvor jeg skal gå.

Kontaktannoser, chattekanaler? Noen som kan gi meg noen råd?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst vil jeg ikke anbefale deg å fokusere altfor mye på å finne deg en kjæreste når du chatter f.eks. Det kan fort virke veldig desperat, og da får du ofte perverse meldinger tilbake... Ta det som det kommer. Det fins mange chattekanaler omkring på nettet. Mange holder nok til på IRC (Internet Relay Chat), og for å komme deg dit kan du gå på www.mirc.com og laste ned et program... der er det mange servere, og mange kanaler å velge mellom, noe for enhver smak vil jeg tro...

Lykke til! Men ikke gå aktivt inn for å finne deg noen, la det komme når det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du kan finne mange på forskjellige chate sider:

www.sol.no

www.eros.no

www.abc.no

www.dagbladet.no

Vær klar over at på veldig mange sider er det fritt frem for enhver idiot, det kan derfor være smart å gå på sider der det finnes operatører (op'er)/moderatorer. Dagbladet (http://snakk.dagbladet.no/) er en av de mest seriøse sidene hvor det finnes en nettetikken og der OP'en rydder unna de mest useriøse chatterne.

Det vil også i veldig mange tilfeller lønne seg å snakke litt på "fellesen" først når man kommer inn på en chat, det er der de mest seriøse guttene befinner seg. De snakker om alt mulig og ikke kun om sex som de som klikker deg privat som oftest gjør.

Mitt råd er derfor at du går inn på og sier hei på fellesen, fortell at du er ny, for da blir du lettere dratt inn i samtalen. Etter en stund lærer du fort å kjenne de guttene som er der og du ser også enkelt hvem som er de mest populære, og disse er jo allerede "akspetert" av jentene på denne chaten nettopp fordi de er seriøse i sin oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg traff mannen i mitt liv på www.weepz.com. Neste uke flytter vi sammen og alt er bare deilig.!

På weepz oppretter du en personlig profil og er du jente får du brev i hopetall!! Endel useriøs, men VELDIG mange seriøse der også. (Deriblant min prins :D )

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...