Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir sammen med sin eks, kort tid etter det ble slutt mellom dere, hvordan ville du reagert ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på, feks hvordan brudde skjedde. Dersom han dumpet meg for å gå rett til eksen ville jeg kanskje tenkt at de hadde litt kontakt før det ble slutt også, men ville neppe lagd noen sak ut av det. Men dersom jeg dumpet han ville jeg tenkt at det er er bra at han har noen andre å tenke på enn meg. Dersom det er en eks han bare har omtalt negativt tidligere ville jeg vel tenkt at dete var kanskje litt desp.

Skrevet

Var det jeg som gjorde det slutt ville jeg nok ikke reagert noe særlig, kansje bare stusset litt over det, men ikke noe mer.

Var det han som gjorde det slutt ville jeg nok trodd at hele forholdet bare var basert på en løgn og falskhet. At han egentlig alltid hadde gått rundt å vært glad i henne og at jeg bare var en trøst. Jeg hadde fått mye hodebry og vært på bunn en stund, før jeg hadde begynt å kravle meg oppover igjen.

Ikke sikkert noe av det hadde vært tilfelle, men slikt hadde jeg tenkt og reagert.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde vel ikke tenkt noe særlig... Han var vel glad i vedkommende enda. Og de fant hverandre igjen.

Skrevet
Var det jeg som gjorde det slutt ville jeg nok ikke reagert noe særlig, kansje bare stusset litt over det, men ikke noe mer.

Var det han som gjorde det slutt ville jeg nok trodd at hele forholdet bare var basert på en løgn og falskhet. At han egentlig alltid hadde gått rundt å vært glad i henne og at jeg bare var en trøst. Jeg hadde fått mye hodebry og vært på bunn en stund, før jeg hadde begynt å kravle meg oppover igjen.

Ikke sikkert noe av det hadde vært tilfelle, men slikt hadde jeg tenkt og reagert.

Samme her!

Skrevet

Det hadde sagt meg såpass mye med tanke på samtalene vi har hatt rundt nettopp det, at jeg ville hatt store problemer med å forstå hva som skjedde i hodet hans og hva han egentlig står for.

Skrevet

Vel, det var nøyaktig dette som skjedde med meg... Selv om han hadde sagt at han la fortida bak seg. 6 dager etter han gjorde det slutt (og vi fremdeles bodde sammen) gikk han ut i offentligheten hånd i hånd med exen - som nå er kjæresten.

De hadde møttes på en russegjenforeningsfest (15-års jubileum). Før han gikk dit sa han til meg at det kom til å bli kjempekjedelig, og alle jentene var så kjedelige og satte... ja ja...

Mine tanker om dette? Jeg har slitt mye, særlig pga at det skjedde så raskt. Vanskelig å forstå at han kan fjerne seg så raskt fra vårt 1-årige samboerforhold.

Det at det var en ex var ikke spesielt viktig for meg, men det at det var en ANNEN som han hadde møtt mens vi var sammen, slik at det ble et svik, det var veldig vondt.

Så nå har jeg flyttet til en ny by for å starte på nytt. (Men jeg drømmer ofte om ham og henne om natta.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...