DysterPytten Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Jeg kjøpte for et par år siden en Kenwood Major kjøkkenmaskin og det fulgte med en blender til den. Thermoresist blender som skulle blande varme ting og kalde ting. I går skulle jeg prøve den. Så jeg lette frem manualen og så at den skulle knuse is. Flott! Da blir det smoothie. Bortsett fra at den overhodet ikke knuser is, kun om jeg tar i en og en isbit av gangen. Hadde noe halvfrossen frukt, men det ble ikke knust det heller. Er det noe jeg ikke skjønner, eller er blenderen dårlig på slike ting? Eller skal den ikke kunne gjøre sånt og bare blande myke ting? Hadde tidligere en blender til 200 kr som jeg kjøpte på coop, den knuste alt jeg ba den om, men jeg solgte den til fordel for at jeg hadde alt til kjøkkenmaskinen og ikke trengte to :/
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Bruker du riktig "fart" på den? Står det noe i bruksanvisningen om hvilken innstilling du skal sette den på? Anonymous poster hash: c9c24...4f5
DysterPytten Skrevet 18. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2015 Den skal brukes på puls og i hurtig"koblingen" på toppen, det er gjort riktig:)
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Jeg har ikke thermoresist, men den vanlige hurtigmikseren til Kenwood, og den knuser is og frosset frukt så lett som bare det. Men jeg må ha væske først, hvis ikke fungerer det ikke. Anonymous poster hash: d2fa7...ff6
DysterPytten Skrevet 19. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2015 Jeg lager ikke smoothie med væske, men det går jo an å prøve!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Så en test av ulike blendere for en tid tilbake. Det var bare noen ytterst få, en eller to? Som knuste is. Har aldri prøvd vår til isknusing, den har og bare en hurtighet.Anonymous poster hash: 7d109...f5f
DysterPytten Skrevet 19. august 2015 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2015 Så en test av ulike blendere for en tid tilbake. Det var bare noen ytterst få, en eller to? Som knuste is. Har aldri prøvd vår til isknusing, den har og bare en hurtighet.Anonymous poster hash: 7d109...f5f Ja, men der fikk jo ene kenwoodblenderen terningkast 4:) Dog, jeg har sånn som står på toppen av maskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå