Gå til innhold

Bondage, hvordan tenne han, etc.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

I det siste har meg og min kjære utforsket litt med bondage osv. Jeg har alltid ønsket en dominant fyr på soverommet, og i det siste har jeg begynt å se en slik side av han. 

Vi har byttet på, begge har vært budet og/eller blindfolded. 

Men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre. Til nå har jeg bare prøvd helt enkle ting, som å kile/pirre han, småbite litt, isbiter her og der (han digger å bli sugd mens jeg har isbit i munn), befølt han med forskjellige gjenstander osv. Har prøvd å spørre han om hva han vil/ikke vil, men han sier bare at han er åpen for det meste. Ingen av oss har noen erfaringer med dette fra tidligere.

Når jeg har vært blindfolded har han gjort mye av det samme som meg. Han spør også gjentatte ganger om hvem som er sjefen, og hvis jeg ikke svarer at han er sjefen - dasker han meg på puppene, biter meg hardt i nakken, kjører pikken sin inn i kjeften min eller lignende. Jeg digger det! 

Men hva kan jeg gjøre med han for å skape nye opplevelser og mer intens kåthet og lyst? Vil at han skal bli vilt kåt! Hvilke gjenstander etc. kan jeg bruke for å pirre han? Hvordan burde jeg ta på han/ikke ta på han? Jeg tror ikke han liker at det blir spesielt mye smerte, han er ikke glad i å bli bitt f.eks. Men jeg tror han hadde likt om jeg hadde daska han litt.

Trenger alt av råd for å få denne karen her så seksuelt frustrert og kåt som overhodet mulig  :fnise:

Anonymous poster hash: a447b...2ed
Skrevet

Lås han inne i et cock cage en uke....

Skrevet

Tja, dersom han er litt nervøs for å dele, så kan jo kanskje du begynne med å si noe du kunne tenkt deg å prøve eller som han kunne prøve på deg selv. Kanskje han tørr åpne seg litt mer om du gjør det først?

Anonymous poster hash: 79e0d...fd2
Skrevet

Du kan edge han. Altså stimulere han på vanlig vis, men ikke la ham komme.

Anonymous poster hash: c8da9...051
Skrevet

En justerbar penisring er gull verdt, jeg skifter hvor stramt den er innimellom, og han blir helt vill. Gjerne kombinert med mye teasing av pikken;  jeg sitter på kne mellom beina hans og teaser skikkelig. Blåser på penishodet (ikke rett ovenfra slik at du blåser inn i hullet riktignok, fra siden), siden han som regel er våt på hodet blir det en lginende følelse som isbit i munn. Biter veeeeldig forsiktig rundt roten/på ballene. Stryker med en eller to fingre under ballene (skrotum). Tar han i munnen og suger intenst et par sekunder før jeg slipper igjen. Legger tommel og pekefinger rundt rota og klemmer rytmisk til, følger samme rytmen med tunga på hodet (som å slikke is). Alt varer veldig kort, og jeg varierer hvor lenge pauser jeg tar.

Slikk/bit forsiktig over hele kroppen for å finne andre punkter som er erogene (jeg f.eks. har et punkt like ved den høyre albuen som virker som om det er plugget direkte inn i klitten, om han biter meg der blir jeg sprengkåt). Dra ham i håret. Sett deg oppå ansiktet hans og tving ham til å slikke deg (mannens favoritt). Klyp/dra han i brystvortene. Slikk han bak kneskålene og i albuen. Typen min liker ikke å bli spanket, mens jeg digger det (vi har kjøpt en paddle, lettere å kontrollere styrken).

Typen min liker også analstimulering, så jeg teaser han også der.

Anonymous poster hash: 7cfdb...8c7
Skrevet

Du kan edge han. Altså stimulere han på vanlig vis, men ikke la ham komme.

Anonymous poster hash: c8da9...051

Det gjør jeg av og til. Her om dagen tror jeg at jeg dro den litt for langt, for da endte det med at han først nesten skjelte meg ut - og deretter var på gråten... :engel: TS

Skrevet

En justerbar penisring er gull verdt, jeg skifter hvor stramt den er innimellom, og han blir helt vill. Gjerne kombinert med mye teasing av pikken;  jeg sitter på kne mellom beina hans og teaser skikkelig. Blåser på penishodet (ikke rett ovenfra slik at du blåser inn i hullet riktignok, fra siden), siden han som regel er våt på hodet blir det en lginende følelse som isbit i munn. Biter veeeeldig forsiktig rundt roten/på ballene. Stryker med en eller to fingre under ballene (skrotum). Tar han i munnen og suger intenst et par sekunder før jeg slipper igjen. Legger tommel og pekefinger rundt rota og klemmer rytmisk til, følger samme rytmen med tunga på hodet (som å slikke is). Alt varer veldig kort, og jeg varierer hvor lenge pauser jeg tar.

Slikk/bit forsiktig over hele kroppen for å finne andre punkter som er erogene (jeg f.eks. har et punkt like ved den høyre albuen som virker som om det er plugget direkte inn i klitten, om han biter meg der blir jeg sprengkåt). Dra ham i håret. Sett deg oppå ansiktet hans og tving ham til å slikke deg (mannens favoritt). Klyp/dra han i brystvortene. Slikk han bak kneskålene og i albuen. Typen min liker ikke å bli spanket, mens jeg digger det (vi har kjøpt en paddle, lettere å kontrollere styrken).

Typen min liker også analstimulering, så jeg teaser han også der.

Takk for tips! Jeg er nok litt dårlig til å gi oppmerksomhet til så mye annet enn hals, bryst/mage og penis/baller, så jeg skal prøve å utvide horisonten.

Hvis jeg hadde prøvd meg på noe anal-aktige greier, hadde han fort kommet seg løs og løpt for harde livet...haha

Skrevet

Haha ja derfor jeg nevnte det til sist. Synd så mange gutter er redde for å teste det; typen min får helt insane orgasmer når han får analstimuli. Også synd at så få gutter forstår at de også kan få helt insane mind-shattering orgasmer. Jeg elsker å bruke lang, lang tid på å gi han en helt syk orgasme. Han har faktisk begynt å grine et par ganger, fordi det er så ekstremt mye som skjer i kroppen og så utrolig sterke følelser. Gir meg en skikkelig high å kunne gi han det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...