Gå til innhold

Oppgitt over kvinners høye krav til fremtidig partner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så lei av å høre venninner og kvinnelige kolleger som klager over singeltilværelsen. Det er ikke måte på feil og mangler å finne hos menn og jeg synes så utrolig synd på de single mennene som bor i Oslo-området.

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har spleiset, vært moralsk støtte ut på byen (jeg hater å være å utesteder!) eller singelfest og samtlige alle mennene var ikke bra nok.

Her er noen eksempler: mann 37 år spleiset kvinne 39. Han har bra utdannelse, bra jobb og meget bra lønn. Eier svær leilighet på vestkanten, trener jevnlig. Her var navnet hans feil. Altså hadde han altfor vanlig -sen navn.

Neste stakkaren hadde også samme gode kort, men han brukte feil type sko.

En annen virket innsluttet (han var nervøs og beskjeden, men er egentlig ikke det til vanlig). Ellers er det for høy, for kort, skallet, for aktiv, for lite aktiv. Han virker desperat, eller hva er galt med han siden han er singel og er 30+? Dette er ren frustrasjonstråd og jeg kunne fortalt disse kvinnene ett par sannheter om de og hvorfor de er single, men hva hjelper det? Istedenfor velger jeg å skrive her for noen av de henger på KG og kanskje kjenner de seg igjen her. Det er lov å håpe!

Anonymous poster hash: 0601e...9d1

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det enkle spørsmålet er vel egentlig, hva vil kvinner egentlig ha?

(Vil kvinner egentlig ha noen?)

Anonymous poster hash: 4f1ee...9db
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor handler tråden om kvinner? Menn har akkurat like mange latterlige dealbreakere, kan jeg fortelle deg. Jeg jobber i en bransje med 90% menn, faktisk er jeg eneste kvinne på min jobb. Så jeg får jo høre en del mannfolk som syter om det ene og hit. 

Grunner jeg har fått høre til at de har kuttet ut damer: 

- for høye vrister. 

- for mørk stemme

- gikk i joggesko på storbyferie, stiletthæler er jo så mye mer sexy...

- klippet håret så det ikke gikk ned til korsryggen lengre

- hadde for få venner

- var allergisk mot reker

og listen bare fortsetter. 

Anonymous poster hash: a5dad...603
  • Liker 15
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Jeg tipper at det er noe mer som ligger bak, noe som ikke helt klaffet men som de ikke klarer å forklare. Så peker de fingeren på noe de kan se, noe som ikke er helt slik fantasien deres om drømmemannen er, og skylder på det.

• Liker 7
Skrevet

Det enkle spørsmålet er vel egentlig, hva vil kvinner egentlig ha?

(Vil kvinner egentlig ha noen?)

Anonymous poster hash: 4f1ee...9db

Men de klager over at de er single, men når de får menn servert så er de ikke bra nok. Jeg skjønner det virkelig ikke og jeg er kvinne selv.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor handler tråden om kvinner? Menn har akkurat like mange latterlige dealbreakere, kan jeg fortelle deg. Jeg jobber i en bransje med 90% menn, faktisk er jeg eneste kvinne på min jobb. Så jeg får jo høre en del mannfolk som syter om det ene og hit.

- for høye vrister.

- for mørk stemme

- hadde for få venner

Forrige jobben min var jeg også den eneste kvinnen. Det var ikke noe slikt der du beskriver, men de er kanskje unike disse "gutta mine". :)

Skrevet

Forrige jobben min var jeg også den eneste kvinnen. Det var ikke noe slikt der du beskriver, men de er kanskje unike disse "gutta mine". :)

Jeg er mann og henger med mange andre menn og jeg vil påstå at ab'en du siterte jobber på et veldig merkelig sted. Jeg har aldri hørt noen av mine single venner nevne noe slikt som dette.

Anonymous poster hash: dd7e7...430

• Liker 5
Skrevet

Jeg jobber i et veldig mannsdominert miljø og har aldri hørt en eneste ting som ligner på det AB'en skrev.

• Liker 4
Skrevet

- for høye vrister. 

- for mørk stemme

- hadde for få venner

Du trenger ikke prøve å dra menn ned i søla bare fordi noen var "slemme nok" til å skrive noen sannheter om div. damer

Anonymous poster hash: 79843...c6b

• Liker 7
Gjest chisandra
Skrevet

Snart sitter vi alle på hver vår tue og leter etter den store, perfekte kjærligheten. :)

Skrevet

Jeg er mann og henger med mange andre menn og jeg vil påstå at ab'en du siterte jobber på et veldig merkelig sted. Jeg har aldri hørt noen av mine single venner nevne noe slikt som dette.

Anonymous poster hash: dd7e7...430

Du mente AB 603, sant? Jeg har heller aldri vært borti det AB 603 skriver.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil bare ha en mann jeg tenner på og føler meg trygg på jeg. Driter i det overfladiske. Men det er like vanskelig det.

Anonymous poster hash: ce950...f2f

• Liker 5
Skrevet

Vel,men menn har krav de også. Det er ikke bare damer som har krav til en partner. Hos menn går det nok mer på utseende og alder.

Anonymous poster hash: 2604a...445

• Liker 3
Skrevet

Med alderen har både kvinner og menn tendens til å bli mer kresne.Noen er overdrevent kresne og ingen er bra nok.Det blir jo verst for dem selv.

Mange er dessuten overdrevent opptatt av hva andre måtte mene om den de er sammen med.Kvinner påvirkes ofte av andre kvinner og det blir en konkurranse i venninnegjengen om å ha den kjekkeste kjæresten med den fineste klesstilen og best mulig karriere.For menn handler det ofte bare om utseende og alder.Det er viktig å kunne vise frem en slank og pen prydgjenstand med riktig alder.Jeg har hørt flere ungkarer som nesten aldri har hatt kjæreste,snakke nedsettende om utseendet til damer som ligger langt over dem selv på utseendeskalaen.Da er det ikke rart de forblir single.

• Liker 3
Skrevet

Ofte er det vel et uttrykk for at man egentlig innerst inne ikke har så lyst på partner som det kanskje gis uttrykk for. Og man kan jo ha så høye krav man vil, men man må selv ta konsekvensen hvis man aldri treffer noen som er bra nok. 

Anonymous poster hash: 3872d...1b7
  • Liker 1
Skrevet

Du trenger ikke prøve å dra menn ned i søla bare fordi noen var "slemme nok" til å skrive noen sannheter om div. damer

På hvilken måte er det å dra menn ned å søla å komme med konkrete eksempler på ting, mens det å komme med tilsvarende konkrete eksempler om kvinner IKKE er å dra dem ned i søla, men å komme med sannheter? ;)

Uff, må være vondt å være så bitter at du er nødt til å skjære alle damer over en kam og er ute av stand til å se at menn oppfører seg akkurat like dan. 

• Liker 8
Skrevet

Prøve å dra menn ned i søla? Hvordan har hun prøvd å dra menn ned i søla? Så vidt jeg ser skriver vel hun også bare "sannheten" da. 

• Liker 5
Skrevet

Tror dette handler om at kjemien ikke var på plass, og mindre med hvilke sko han hadde. Hadde de blitt litt betatt, så hadde ikke skoene hatt noe å si. Det er ikke skoene som er hinderet, det er bare at kjemien ikke kom på plass, personlighet og kjemi er ikke til stedet. Og da blir det lettere å kritisere bagateller som det i etterkant, selv om de tikke er hovedgrunnen

Anonymous poster hash: 120ce...b89

• Liker 7
Skrevet

Tror dette handler om at kjemien ikke var på plass, og mindre med hvilke sko han hadde. Hadde de blitt litt betatt, så hadde ikke skoene hatt noe å si. Det er ikke skoene som er hinderet, det er bare at kjemien ikke kom på plass, personlighet og kjemi er ikke til stedet. Og da blir det lettere å kritisere bagateller som det i etterkant, selv om de tikke er hovedgrunnen

Anonymous poster hash: 120ce...b89

Det tror jeg også.Jeg er slik selv.Møter jeg noen og kjemien uteblir begynner jeg å legge merke til andre ting jeg ikke liker.På en måte for å overbevise meg selv om at han ikke er min type.

• Liker 4
Skrevet

Jeg blir så lei av å høre venninner og kvinnelige kolleger som klager over singeltilværelsen. Det er ikke måte på feil og mangler å finne hos menn og jeg synes så utrolig synd på de single mennene som bor i Oslo-området.

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har spleiset, vært moralsk støtte ut på byen (jeg hater å være å utesteder!) eller singelfest og samtlige alle mennene var ikke bra nok.

Her er noen eksempler: mann 37 år spleiset kvinne 39. Han har bra utdannelse, bra jobb og meget bra lønn. Eier svær leilighet på vestkanten, trener jevnlig. Her var navnet hans feil. Altså hadde han altfor vanlig -sen navn.

En annen virket innsluttet (han var nervøs og beskjeden, men er egentlig ikke det til vanlig). Ellers er det for høy, for kort, skallet, for aktiv, for lite aktiv. Han virker desperat, eller hva er galt med han siden han er singel og er 30+? Dette er ren frustrasjonstråd og jeg kunne fortalt disse kvinnene ett par sannheter om de og hvorfor de er single, men hva hjelper det? Istedenfor velger jeg å skrive her for noen av de henger på KG og kanskje kjenner de seg igjen her. Det er lov å håpe! Anonymous poster hash: 0601e...9d1

for noe overfladisk fjas..........

Anonymous poster hash: bbbba...04e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...