Gå til innhold

Ulik døgnrytme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter bittelitt i forholdet nå kjenner jeg...

Samboeren min jobber mye natt, og selv jobber jeg turnus med noen nattevakter av og til.

Det er derfor uker hvor vi nesten ikke legger oss samtidig. Det vanskeligste er når jeg skal opp på tidligvakt og han ikke er trøtt om kvelden. Det blir for det oftest til at vi sitter en god stund oppe slik at han blir trøtt, noe som gjør at jeg får for lite søvn og blir helt kaputt dagen etter. Jeg har jo selvfølgelig lyst til å bruke mest mulig tid sammen med han og synes for all del det er koselig at vi sitter oppe sammen, men jeg kjenner på kroppen at det kan ikke fortsette slik med serietitting så seint så ofte som det gjør nå.

Vi prøvde en periode å legge oss til forskjellig tidspunkt, men jeg greier ikke å finne roa når han sitter oppe, så stort sett ligger jeg da våken uansett til han legger seg. Jeg er klar over at mye ligger hos meg her, og at jeg sikkert bare på ett eller annet vis må greie å roe meg ned og sovne hvis jeg legger meg før han. Det er bare det at siden vi jobber en del om hverandre synes jeg det er veldig trist om vi ikke kan ta kvelden samtidig de gangene vi har sjangsen til det.

Noen som har noen triks i ermet til ei som både har lyst til å ha pillowtalk med mannen sin så ofte som mulig, samtidig som hun får nok søvn? ;-)

Anonymous poster hash: 864d0...0c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvet hvordan du har det, men det er nok bare å begynne å jobbe med deg selv, slik at du kan gå legge deg og få sove når det passer deg.

Jeg har en mann som ikke trenger så mye søvn, og som sitter oppe "halve natta" uansett. I starten ble han med å legge seg sammen med meg, men han fikk jo ikke sove.

Så de sisset 5-6 årene har jeg lagt meg alene hver eneste kveld....

Klart det er føleles litt kjipt, og jeg savner kosen og praten i senga om kvelden. Men vi måtte bare innse at vi har forskjellige søvnbehov.

Anonymous poster hash: d33b3...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...