Ronja_80 Skrevet 14. september 2004 #1 Skrevet 14. september 2004 Bare ett lite spørsmål: Når du snakker med venninner/venner, synest du da det er ok at din kjæreste sitter å hører på? Jeg pleier alltid å gå i ett annet rom dersom jeg snakker med venninner, føler at jeg skylder dem å snakke privat med dem ettersom de ofte er ute etter å lufte seg om problemer o.l. Det setter selvfølgelig min kjære spørsmålstegn til, om jeg har forklart han hvorfor. Han kan ikke forstå hva som er så hemmelig
Gjest GreenSky Skrevet 14. september 2004 #2 Skrevet 14. september 2004 Det kommer vel ann på hva samtalen dreier seg om. Ikke noe urimelig av deg å forlate rommet hvis samtalen er privat, vel. :-)
nat26 Skrevet 14. september 2004 #3 Skrevet 14. september 2004 Jeg forlater ikke rommet som regel,siden de fleste som ringer meg snakker fransk og min kjære skjønner ingenting likevel,men er det venner som snakker norsk og vil lufte tankene sine,går jeg ut.Han synes det er greit
Laban Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 Jeg går alltid ut når jeg får en telefon. Rett og slett fordi jeg synes det er vannvittig irriterende å høre på andres telefonsamtaler. Det har ingenting med hemmeligheter å gjøre, men derimot med å vise hensyn.
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #5 Skrevet 14. september 2004 Jeg går alltid ut når jeg får en telefon. Rett og slett fordi jeg synes det er vannvittig irriterende å høre på andres telefonsamtaler. Det har ingenting med hemmeligheter å gjøre' date=' men derimot med å vise hensyn.[/quote'] Samme her. Går et annet sted uansett hvem det er som ringer og hvem som hører på.
Mona Skrevet 14. september 2004 #6 Skrevet 14. september 2004 Jeg går jo bort fra sofan så ikke forstyrrer, men forlater sjelden rommet. Det er sjelden jeg ikke synes min samboer kan høre.
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #7 Skrevet 14. september 2004 Her har det heller ikke noe med hemmeligheter å gjøre, den konklusjonen var det han som kom frem til. Jeg mener bare at han har ingenting med å vite alt som skjer i mine venninners liv. Ikke at jeg ikke stoler på han, men jeg forteller ikke til han om private ting som angår mine venninner, og forteller heller ikke om min kjære til dem. Går litt på respekt og lojalitet overfor dem jeg er glad i. Selvfølgelig kommer det ann på hvem jeg snakker med. Men flere av mine venninner sliter med diverse saker, og når det er en av dem som ringer og jeg vet hva som kommer, ja da går jeg ut fra rommet.
Ronja_80 Skrevet 14. september 2004 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2004 meg over her :-) opsidopsideisann :oops:
Ronja_80 Skrevet 14. september 2004 Forfatter #10 Skrevet 14. september 2004 meg over her :-) :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Gjest Madam Felle Skrevet 14. september 2004 #11 Skrevet 14. september 2004 Jeg går ikke ut av rommet, for som regel bruker jeg telefonen som ikke går an å flytte. Det kunne aldri falle meg inn å be min kjære forlate rommet. Er det så "hemmelig" det mine venninner ønsker å snakke om, så kan vi snakke sammen når han er på jobb. Eller at jeg drar over til de.
Ronja_80 Skrevet 14. september 2004 Forfatter #12 Skrevet 14. september 2004 Kunne heller ikke falle meg inn å be han forlate rommet. Jeg går selv ut av rommet. Fordelen med trådløs det
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2004 #13 Skrevet 14. september 2004 Jeg går som regel ut av rommet,...jeg liker ikke å snakke i telefon foran andre, og jeg liker ikke at folk snakker i telefon foran meg,..
Timian Skrevet 14. september 2004 #14 Skrevet 14. september 2004 Hmm... jeg beveger meg litt bort fra kjæresten min hvis jeg føler at jeg forstyrrer, men synes ikke det gjør noe om han hører mine samtaler med venninner! Han må jo uansett gjette seg til halvparten.. Ellers ble jeg irritert på min kjære i begynnelsen når han bare forsvant fra meg i full fart når telefonen hans ringte! Virket som han prøvde å skjule noe for meg! Det var naturligvis ikke tilfellet, men jeg sa til han at det plaget meg litt... Jeg er vel alt for nysgjerrig, tenker jeg.. Må liksom vite hvem som ringer! Men så fort jeg vet hvem det er trenger jeg ikke følge med på samtalen! Tror det samme gjelder for hans del også!
Gjest Tiny i.i. Skrevet 14. september 2004 #15 Skrevet 14. september 2004 Dette har jeg faktisk ikke tenkt over.. Men med mindre vi har besøk tror jeg ikke jeg har forlatt rommet med telefonen noen gang. Trekker meg bare litt unna for å ikke forstyrre dersom han ser tv.
Bambi Skrevet 14. september 2004 #16 Skrevet 14. september 2004 Kommer litt an på hvem som ringer, og til hvilket tidspunkt. Er det bare noen som vil skravle om hytt og vær, så kan det være greit nok å bli sittende i sofaen og si "ja" og "ha" på de rette stedene. Er det mer alvorlige ting, trekker jeg meg litt unna for å konsentrere meg, men forteller ham alltid hvem som ringte, og hva samtalen dreide seg om. Har ingen hemmeligheter for ham, og det vet han.
Melissa Gioberti Skrevet 14. september 2004 #17 Skrevet 14. september 2004 Bare ett lite spørsmål: Når du snakker med venninner/venner, synest du da det er ok at din kjæreste sitter å hører på? Jeg pleier alltid å gå i ett annet rom dersom jeg snakker med venninner, føler at jeg skylder dem å snakke privat med dem ettersom de ofte er ute etter å lufte seg om problemer o.l. Det setter selvfølgelig min kjære spørsmålstegn til, om jeg har forklart han hvorfor. Han kan ikke forstå hva som er så hemmelig Jeg gikk nesten alltid ut av rommet for å prate når andre ringte. Det har noe med at intimsfæren blir for intim dersom han skal få med seg absolutt alt.
Mossa Skrevet 14. september 2004 #18 Skrevet 14. september 2004 Jeg forlater rommet dersom tv/radio står på, eller at vi har besøk...ellers sitter jeg godt plantet i sofaen sammen med sambo. Er det delikate problemer vennene mine vil dele med meg, da venter jeg rett og slett til jeg er alene. Eller enda bedre; vi tar det ansikt til ansikt!
Shagya Skrevet 14. september 2004 #19 Skrevet 14. september 2004 Kommer an på hvor lang samtalen er, som regel forlater jeg rommet . Det samme gjør han.
Gjest 1111 Skrevet 14. september 2004 #20 Skrevet 14. september 2004 Det kommer helt ann på hva vi snakker om. er det bare småprat så blir jeg sittende sammen med kjæresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå