AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Hvor mye gir man til fadderbarn til 1 årsdagen?Anonymous poster hash: d8f2b...39f
Engel Skrevet 18. august 2015 #2 Skrevet 18. august 2015 Det er helt opp til deg. De fleste syns bare det er hyggelig at du gir gave. (er ikke alle faddere som tenker på det en gang). Vi gir gjerne gave for 2-300 kr til fadderbarn som vi ikke er i slekt med.
Bringebær Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Jeg er fadder til ei jente som får ei sølvskje på hver bursdag. Kanskje ikke så spennende nå som hun er barn, men håper hun synes det er stas når hun blir voksen
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Jeg er fadder til ei jente som får ei sølvskje på hver bursdag. Kanskje ikke så spennende nå som hun er barn, men håper hun synes det er stas når hun blir voksen Kan prate for meg og flere jenter i min slekt, nei det ble ikke særlig mer stas, og vi er voksne alle sammen. Hva jeg skal med 17 sølvskjeer aner jeg ikke. Vil jeg ha penbestikk kjøper jeg det selv. Digresjon over. Jeg syns det er trivelig å kjøpe noe som barnet kan sette pris på om ikke alt for lenge. Leker i god kvalitet osv.Anonymous poster hash: e2c64...e55 1
Bringebær Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Kan prate for meg og flere jenter i min slekt, nei det ble ikke særlig mer stas, og vi er voksne alle sammen. Hva jeg skal med 17 sølvskjeer aner jeg ikke. Vil jeg ha penbestikk kjøper jeg det selv. Digresjon over. Jeg syns det er trivelig å kjøpe noe som barnet kan sette pris på om ikke alt for lenge. Leker i god kvalitet osv.Anonymous poster hash: e2c64...e55 Jeg fikk sølvskjeer av min fadder og jeg synes det er veldig stas, så det er nok litt forskjellig hva vi setter pris på
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Vi forventer ikke at vårt barn skal få bursdagspresang av sine faddere. For oss (og kirken) er ikke det en av faddernes oppgaver. Gaver blir selvsagt satt pris på, men det er virkelig ingen målestokk hos oss på hva som er "godt nok" der. Ønsker du å gi noe til ditt fadderbarn blir nok det også satt pris på, men gi etter hva lommeboken/fornuften din tilsier er mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå