AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #1 Skrevet 18. august 2015 Dette viser hvor absurd det ville vært hvis kvinner tok første steget og forsøkte å få kontakt med en fyr. Anonymous poster hash: 5dc55...c52 5
Gjest Trollkarlen Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Nei dette viser hvor tilbakestående menn er.
Devilheart Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Du skjønner dette er bare parodi og humor, eller? En stereotypisk visning hvis rollene var byttet om. For å gjøre tråden litt seriøs, så er det faktisk stor mangelvare på initiativitet fra damefronten, særlig når det kommer til dating. Kan ikke forestille meg hvor mange som faktisk hadde fått seg forhold hvis de turte eller gadd å ta den første kontakten, og ikke bare vente alt fra mannfolka. Eller i det minste svare, det er også en start.. 5
Gjest ashanti Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Du skjønner dette er bare parodi og humor, eller? En stereotypisk visning hvis rollene var byttet om. For å gjøre tråden litt seriøs, så er det faktisk stor mangelvare på initiativitet fra damefronten, særlig når det kommer til dating. Kan ikke forestille meg hvor mange som faktisk hadde fått seg forhold hvis de turte eller gadd å ta den første kontakten, og ikke bare vente alt fra mannfolka. Eller i det minste svare, det er også en start.. Jeg er veldig enig! Hadde vært kult om vi damer kunne gjort slik som i videoen - og det kan vi jo også selv om min personlige erfaring med å sjekke opp menn ikke er sånn kjeeempebra
Sannerlig Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 haha vel, alt med måte:) Bare for at det finnes endel stereotyper som denne parodien tar totalt på kornet hos menn, behøver man som kvinne ikke ta den helt ut og bli et Jerry Springer-publikum. Men, gjør man tilnærminger som kvinne, selv i all sin infløkte og diskre blidsommelighet, kan man faktisk skremme usikre menn. Har også med preferanser å gjøre, ikke bare oppdragelse og sosiale samt primale koder, noen menn liker jakten, og er man litt oppegående på området og liker fyren, kan man alltids gi stakkarn det;) Kvinner jakter også, men har ofte ulike tilnærmingsmetoder, tror vi er flinkere til å få oppmerksomheten til de vi ønsker, og slik sett starte et instinkt hos menn? Og av og til oppdager den nørdi og harry kompisen deres det og er på vei over før du får satt ut pigga, det er bare fy faen så slitsomt hoho 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #7 Skrevet 18. august 2015 Hadde noen menn hatt problemer med noe av det der? Anonymous poster hash: 4de76...191
Fraggzy Skrevet 18. august 2015 #8 Skrevet 18. august 2015 (endret) Hadde noen menn hatt problemer med noe av det der? Anonymous poster hash: 4de76...191 Den første halvdelen er jo bare tull og virker ikke litt som forsøk på å sjekke opp noen, ikke sålenge man ikke er mentalt tilbakestående iaffall. Når det kommer til dansingen er det vel allerede ganske slik videoen viser? Er jo ikke akkurat let å snakke med noen på en nattklubb pga volumet likevel. Endret 18. august 2015 av Fraggzy 1
Jolene Skrevet 18. august 2015 #9 Skrevet 18. august 2015 Haha, morsomt! For egen del er jeg den som sjekker opp, liker jakten 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #10 Skrevet 19. august 2015 Dette viser hvor absurd det ville vært hvis kvinner tok første steget og forsøkte å få kontakt med en fyr. Anonymous poster hash: 5dc55...c52 Må du gi deg..ingenting absurd i at ei jente prøver å få oppmerksomheten til en fyr.. Men går an å gjøre det,på en me feminin,sexy og lokkende måte... Har mange ganger tatt kontakt med menn jeg syns er sexy.Og de liker et.Noen faller pladask også. Playere tåler at damer kommer bort-forde de er vant til å håndtere mange typer damer.Playere er nesten alltid selvsikre...nesten.Men jeg har klart å gjør de også temmelig nervøse...he he he Man må bruke litt kvinnelist,bryte reglene litt,være litt frekk og samtidig sjarmerende,vennlig og gjerne vise han via mimikk eller kroppsspråk,at du syns han er deilig...Har han lyst så lar han seg lokke.Han kommer nok bort,hvis du virker inviterende : ) Anonymous poster hash: d49fd...732 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #11 Skrevet 19. august 2015 Er det virkelig så uvanlig at kvinner sjekker opp menn da? Jeg har riktignok vært ute av datingmarkedet noen år nå, men jeg har da sjekket opp menn flere ganger. Med varierende hell. Ok, kanskje ikke så rett på sak som i filmen, men søke blikkontakt, smile og snakke med dem, og kanskje spørre om en dans (om det er settingen). Om en mann ikke skjønner at han blir sjekket opp da så er han jo kav idiot. Er han ikke interessert så er det greit. Men min erfaring viser at om de merker at du er interessert så blir gjerne de småinteressert også, og så kan man ta det derfra. (det samme gjelder motsatt, jeg blir fort litt smånysgjerrig om jeg merker at noen er interessert i meg, selv om jeg i utgangspunktet ikke er interessert. Har fått kjærester på den måten før.) Avhengig av settingen så må man vurdere hvordan man skal gå fram da. På fest eller ute på byen er jo greit, da kan man være rimelig direkte. Får man avslg da så er ikke det verdens undergang. Jeg har planer om å teste sjarmen på en på treningssenteret nå, regner med å måtte være litt mer diskret og bruke litt mer tid da, så jeg ikke skremmer vettet av fyren. Får sjekke responsen på smil og blikk-kontakt og evt noen kommentarer i forbifarten først. Anonymous poster hash: 3b206...163
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #12 Skrevet 19. august 2015 For å gjøre tråden litt seriøs, så er det faktisk stor mangelvare på initiativitet fra damefronten, særlig når det kommer til dating. Kan ikke forestille meg hvor mange som faktisk hadde fått seg forhold et ligg hvis de turte eller gadd å ta den første kontakten, og ikke bare vente alt fra mannfolka. Eller i det minste svare, det er også en start.. Problemet er jo at de fleste menn ligger nedover, så en kvinne som tar initiativ får sjelden nei. Det blir som i "hun er ikke så mye å se på, men hun er tydeligvis veldig interessert så sex ligger i kortene uansett". Hadde hun ikke tatt initiativ hadde ikke han heller, og ingen hadde kastet bort tid. Min erfaring er at kvinner som sjekker opp menn ofte ikke får oppmerksomheten de vil ha og blir litt tvunget til å initiativ selv (i stedet for å rette opp det som forårsaker at mennene de liker ikke tar initiativ). Menn som oppfordrer kvinner til å ta mer initiativ er oftest de som ikke våger selv, eller blir ofte avvist. Altså ikke de kvinner er mest interessert i. I teorien virker det fint, men erfaringsmessig er kvinnene jeg kjenner som ofte tar initiativ ikke heldigere på datingmarkedet i totalen - snarere tvert imot. Anonymous poster hash: b8ee2...f31 1
Devilheart Skrevet 19. august 2015 #13 Skrevet 19. august 2015 Er det virkelig så uvanlig at kvinner sjekker opp menn da? Jeg har riktignok vært ute av datingmarkedet noen år nå, men jeg har da sjekket opp menn flere ganger. Med varierende hell. Ok, kanskje ikke så rett på sak som i filmen, men søke blikkontakt, smile og snakke med dem, og kanskje spørre om en dans (om det er settingen). Om en mann ikke skjønner at han blir sjekket opp da så er han jo kav idiot. Er han ikke interessert så er det greit. Men min erfaring viser at om de merker at du er interessert så blir gjerne de småinteressert også, og så kan man ta det derfra. (det samme gjelder motsatt, jeg blir fort litt smånysgjerrig om jeg merker at noen er interessert i meg, selv om jeg i utgangspunktet ikke er interessert. Har fått kjærester på den måten før.) Avhengig av settingen så må man vurdere hvordan man skal gå fram da. På fest eller ute på byen er jo greit, da kan man være rimelig direkte. Får man avslg da så er ikke det verdens undergang. Jeg har planer om å teste sjarmen på en på treningssenteret nå, regner med å måtte være litt mer diskret og bruke litt mer tid da, så jeg ikke skremmer vettet av fyren. Får sjekke responsen på smil og blikk-kontakt og evt noen kommentarer i forbifarten først. Anonymous poster hash: 3b206...163 Min utheving. Det der går vel begge veier. Er nå ikke alle som har lik sosial intelligens. Noen er gode på å tolke signaler, andre må man være litt mer direkte med. Jeg har aldri vært god med sosialie ting og vet jeg sliter mye der, og ikke minst være komfortabel i større folkemengder med høy musikk. Og jeg har tapt veldig mye på den fronten fordi jeg ikke tives i utelivet og generelt er det den beste måten å skaffe bekjentskaper og dater på, fordi det er øyeblikkelig kontakt og man skjønner fort om spenningen er der.
sol87 Skrevet 19. august 2015 #14 Skrevet 19. august 2015 Ts har misforstått klippet. Det er for å vise hvor patetisk noen menn oppfører seg når de "sjekker" (trakasserer) damer, og hvor teit det også hadde sett ut om damer oppførte seg slik. Klippet handler altså ikke en dritt om sjekking, men hvordan noen menn behandler damer på en ganske lite respektfull måte. 4
Devilheart Skrevet 19. august 2015 #15 Skrevet 19. august 2015 Problemet er jo at de fleste menn ligger nedover, så en kvinne som tar initiativ får sjelden nei. Det blir som i "hun er ikke så mye å se på, men hun er tydeligvis veldig interessert så sex ligger i kortene uansett". Hadde hun ikke tatt initiativ hadde ikke han heller, og ingen hadde kastet bort tid. Min erfaring er at kvinner som sjekker opp menn ofte ikke får oppmerksomheten de vil ha og blir litt tvunget til å initiativ selv (i stedet for å rette opp det som forårsaker at mennene de liker ikke tar initiativ). Menn som oppfordrer kvinner til å ta mer initiativ er oftest de som ikke våger selv, eller blir ofte avvist. Altså ikke de kvinner er mest interessert i. I teorien virker det fint, men erfaringsmessig er kvinnene jeg kjenner som ofte tar initiativ ikke heldigere på datingmarkedet i totalen - snarere tvert imot. Anonymous poster hash: b8ee2...f31 Det er fordi folk generelt sikter høyt i første omgang. Så blir de skuffa over at de blir avvist. Kan ikke mye om direkte sjekking, men på nettdating så leser man som oftest ikke hele profilen og prøver lykken mest på trynefaktor. Jeg mener at hvis folk senket kravene og så etter folk på egen nivå, så hadde suksessraten blitt høyere.
Eriks Skrevet 19. august 2015 #16 Skrevet 19. august 2015 (endret) Enig med kommentaren tidligere i tråden om at det kunne blitt gjort mer feminint, men dette er ingen "tankevekker" for meg. Den optimale seksuelle preferansen min er å ha sex med nye damer mange ganger i uken, men dette krever altfor mye energi som single, og de færreste partnere godtar dette i parforhold. Så lenge menn har samme drifter som nå ville verdenen i klippet vært fantastisk. Endret 19. august 2015 av Eriks
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #17 Skrevet 19. august 2015 Det med å hyle til menn fra bilen prøvde vi i Tyrkia en gang fordi vi var lei av innpåslitne menn. De ble sure gitt hahaAnonymous poster hash: 1763f...901 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #18 Skrevet 19. august 2015 Problemet er jo at de fleste menn ligger nedover, så en kvinne som tar initiativ får sjelden nei. Det blir som i "hun er ikke så mye å se på, men hun er tydeligvis veldig interessert så sex ligger i kortene uansett". Hadde hun ikke tatt initiativ hadde ikke han heller, og ingen hadde kastet bort tid. Min erfaring er at kvinner som sjekker opp menn ofte ikke får oppmerksomheten de vil ha og blir litt tvunget til å initiativ selv (i stedet for å rette opp det som forårsaker at mennene de liker ikke tar initiativ). Menn som oppfordrer kvinner til å ta mer initiativ er oftest de som ikke våger selv, eller blir ofte avvist. Altså ikke de kvinner er mest interessert i.I teorien virker det fint, men erfaringsmessig er kvinnene jeg kjenner som ofte tar initiativ ikke heldigere på datingmarkedet i totalen - snarere tvert imot. Anonymous poster hash: b8ee2...f31 Jeg har ikke noe problem med å innrømme at jeg sjekker opp menn fordi jeg ikke er fin nok til å vasse tilbud. En del av oss mindre pene damer er i praksis idiotmagneter, så segmentet som går etter oss er uinteressant. Derimot er jeg uenig i at jeg kaster bort tiden min. Min erfaring er at så lenge du har en bra personlighet vil det å sjekke oplover ofte føre til forhold. De gangene jeg har gjort dette har det enten ført til lengre forhold eller så har jeg dumpet dem, fordi personligheten ikke var en match for meg.Anonymous poster hash: 5a664...ac2
Gjest O.G. Skrevet 19. august 2015 #19 Skrevet 19. august 2015 Menn som er vant med damer vil synes det der er artig.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #20 Skrevet 19. august 2015 Menn som er vant med damer vil synes det der er artig. Artig i betydning...? At de ler av kvinner som prøver sjekke dem opp? Eller at de syns det er positivt? Anonymous poster hash: 3b206...163 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå