AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Det er jeg som poster ting fra singelgruppene på Facebook Nå har en av de fineste damene i den ene gruppa klaget på at det er så vanskelig å finne en seriøs mann, og da er det en mann som er LANGT under hennes nivå som prøver seg. Nei, dette handler ikke om at folk har forskjellig smak, at dette er subjektivt osv. Han skal være sjanseløs. Ferdig snakka. Hva er det som gjør at sånne prøver seg på de fineste damene? Tenker bare at man ikke har noe å tape? Alle kan se det som skrives, så vi ser jo at han prøver seg. Anonymous poster hash: 04b11...1d0 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Det er jeg som poster ting fra singelgruppene på Facebook Nå har en av de fineste damene i den ene gruppa klaget på at det er så vanskelig å finne en seriøs mann, og da er det en mann som er LANGT under hennes nivå som prøver seg. Nei, dette handler ikke om at folk har forskjellig smak, at dette er subjektivt osv. Han skal være sjanseløs. Ferdig snakka. Hva er det som gjør at sånne prøver seg på de fineste damene? Tenker bare at man ikke har noe å tape? Alle kan se det som skrives, så vi ser jo at han prøver seg. Anonymous poster hash: 04b11...1d0 Hvem er det som bestemmer at han er "under hennes nivå"? Sånne uttalelser forteller meg at du bør skaffe deg mer innsikt i at vi er alle svært forskjellige, og kanskje du kan ha godt av å fordype deg i noe. Les noen romaner f.eks! Anonymous poster hash: 1c9f0...299 22
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Som sagt, dette var ikke noe tvilstilfelle. Alle ser at han er laaaangt under henne på skalaen, bortsett fra ham selv. Anonymous poster hash: 3206a...f7e 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Som sagt, dette var ikke noe tvilstilfelle. Alle ser at han er laaaangt under henne på skalaen, bortsett fra ham selv. Anonymous poster hash: 3206a...f7e Skalaen? Hvem bestemmer at noen er "laaangt under henne på skalaen"? Du har din mening, noen andre, har sin. Det er ikke alle som plasserer andre i båser slik som du gjør. Hvorfor? Fordi vi er ikke avhengig av at andre bestemmer hvem vi passer sammen med. Igjen : fordyp deg i noe , så vil du kanskje se dette på en annen måte. Anonymous poster hash: 1c9f0...299 16
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Ja, hvis jeg leser en roman så blir han kjekkere og hun styggere. Plutselig er de jevnbyrdige, kanskje etter den tredje romanen. Anonymous poster hash: 3206a...f7e 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Har selv sett dem gruppene så forstår hva du mener men dem damene som skriver der er sjelden bra vare det heller.. Jeg poster ikke der, aldri gjort og meldte med ut av hele useriøse gruppa, Snittet på folk er bedre på gata en på dem sidene. (Tenker ikke på seriøse, kun fb)Anonymous poster hash: c99a1...e96 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #7 Skrevet 18. august 2015 Har selv sett dem gruppene så forstår hva du mener men dem damene som skriver der er sjelden bra vare det heller.. Jeg poster ikke der, aldri gjort og meldte med ut av hele useriøse gruppa, Snittet på folk er bedre på gata en på dem sidene. (Tenker ikke på seriøse, kun fb)Anonymous poster hash: c99a1...e96 Det er sant, og denne dama er ikke den glupeste, men man kommer langt med et ålreit utseende. Anonymous poster hash: 3206a...f7e
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. august 2015 #8 Skrevet 18. august 2015 Fordi noen gang fungerer det. Jeg prøvde meg på den fineste mannen og fikk han, selv om jeg ligger langt under hans nivå 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #9 Skrevet 18. august 2015 Fordi noen gang fungerer det. Jeg prøvde meg på den fineste mannen og fikk han, selv om jeg ligger langt under hans nivå Veldig ofte er det litt skjevt, og det er jo greit, men dette er et ekstremt tilfelle. Og ofte er det kjekke menn som blir sammen med mindre pene damer, ikke motsatt. Anonymous poster hash: 3206a...f7e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #10 Skrevet 18. august 2015 Det er øyet som ser som plasserer folk på den skalaen ts snakker om. Burde ikke komme som noen bombe at folk har forskjellig smak. Ser for eksempel stadig tråder med bilder av folk som en del synes er så utrolig vakre, men som jeg ikke synes er noe spesielle. Dessuten teller personlighet veldig mye for min del, nytter ikke med kun et vakkert ytre, hvis den personligheten jeg liker er fraværende. Dumme folk er totalt turn-off, uansett utseende. Anonymous poster hash: aadc4...f0f 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #11 Skrevet 18. august 2015 Det er øyet som ser som plasserer folk på den skalaen ts snakker om. Burde ikke komme som noen bombe at folk har forskjellig smak. Ser for eksempel stadig tråder med bilder av folk som en del synes er så utrolig vakre, men som jeg ikke synes er noe spesielle. Dessuten teller personlighet veldig mye for min del, nytter ikke med kun et vakkert ytre, hvis den personligheten jeg liker er fraværende. Dumme folk er totalt turn-off, uansett utseende. Anonymous poster hash: aadc4...f0f Dere skjønner virkelig ingenting. Dette er et VELDIG spesielt tilfelle, og jeg kunne nesten veddet alt jeg eier og har på at hun ikke synes at han er tiltrekkende. Selvsagt har folk ulik smak, men det finnes også en viss enighet ute i befolkningen om hva som er pent og hva som virkelig ikke er pent. Hvis en person er en åtter i mine øyne, så er jo ikke den personen en toer i en annen persons øyne. Anonymous poster hash: 3206a...f7e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #12 Skrevet 18. august 2015 Det finnes haugevis av eksempler på at folk velger en partner som kanskje ikke er verdens vakreste fordi hun/han har en personlighet som tiltaler i slik grad at vedkommende likevel havner langt framme på den idiotiske skalaen din. Jeg har kompiser som er sammen med damer jeg ikke synes er spesielt pene, men for dem er hun garantert flott. Hvilken rolle spiller det for deg om han prøver seg på henne? Viser i hvert fall at han har baller og ikke står med lua i hånda, og det liker jentene. Er ikke noe forbud mot å prøve seg på noen fordi akkurat du har fått for deg at han ikke er på riktig side av skalaen din. Anonymous poster hash: aadc4...f0f 8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #13 Skrevet 18. august 2015 Det finnes haugevis av eksempler på at folk velger en partner som kanskje ikke er verdens vakreste fordi hun/han har en personlighet som tiltaler i slik grad at vedkommende likevel havner langt framme på den idiotiske skalaen din. Jeg har kompiser som er sammen med damer jeg ikke synes er spesielt pene, men for dem er hun garantert flott. Hvilken rolle spiller det for deg om han prøver seg på henne? Viser i hvert fall at han har baller og ikke står med lua i hånda, og det liker jentene. Er ikke noe forbud mot å prøve seg på noen fordi akkurat du har fått for deg at han ikke er på riktig side av skalaen din. Anonymous poster hash: aadc4...f0f Hvor mange ganger må jeg si at dette er et ekstremt tilfelle? Jeg kan nesten ikke legge inn bilder av dem begge to. Tviler på at noen synes at hans i overkant optimistiske fremstøt er attraktivt, verken for henne eller for de andre damene som har sett det. Anonymous poster hash: 3206a...f7e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #14 Skrevet 18. august 2015 Hun er på en facebookside for single og klager over manglende respons, da kan hun nesten ikke bli sur om en mann svarer henne uavhengig av om hun finner mannen attraktiv eller ikke. Og så lenge det ikke plager henne så bør vel fyren få lov til å prøve seg. Det er ikke som om han har null sjans heller, det er jo noen smellvakre damer som gir mindre pene menn en sjans. Ikke alle synes utseende er like viktig og noen har sære preferanser. Noen av de peneste jentene i min omgangskrets har sjekket opp menn jeg vil si er godt under middels. Anonymous poster hash: 3c0da...32b 4
Kamikatze Skrevet 18. august 2015 #15 Skrevet 18. august 2015 Skalaslaver har sjelden noe interessant å tilføre et forhold. Sånn sett er det greit at folk som tenker med pikken eller klitten finner hverandre. Ellers er det ingen automatikk i at en type utseende låser et menneske til en bestemt smak. Utseendesortering er liksom så popidolplakatfjortisk. - Særlig når det gjøres på vegne av andre enn en selv... 6
Sofia123 Skrevet 18. august 2015 #17 Skrevet 18. august 2015 Veldig ofte er det litt skjevt, og det er jo greit, men dette er et ekstremt tilfelle. Og ofte er det kjekke menn som blir sammen med mindre pene damer, ikke motsatt. Anonymous poster hash: 3206a...f7e Eh nei, menn er jo visuelle. Ikke fått med deg det?
Gjest O.G. Skrevet 18. august 2015 #18 Skrevet 18. august 2015 Hun kan jo bare fortelle ham at det er ikke en sjanse i havet og bli ferdig med det.
Gjest BethD Skrevet 18. august 2015 #19 Skrevet 18. august 2015 Så flott at han tør da!! Savner menn som tar sjangser !
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #20 Skrevet 18. august 2015 Og det bestemmer du? Han kan prøve seg på akkurat hvem han vil så lenge han også bærer risikoen for at det kan bli avslag. Anonymous poster hash: 359c5...e9e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå