Gå til innhold

Er såå sint og oppgitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på 5 dater med en fyr, begynte å bli smått betatt, vi hadde sex 4 daten. Begge har tatt initiativ til å møtes. Trodde det gikk bra. Så ser jeg at han har vært og skiftet bilder og lagt ut masse ny tekst på Tinder profilen sin, idag! Wtf? Hvorfor det? Det er faen meg så utrolig upassende å pimpe opp Tinder profilen sin på jakt etter andre damer uten å avslutte relasjonen med meg først - vi er forbi det stadiet nå!

Jeg er så sykt skuffa..!

Anonymous poster hash: 1a210...887

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det upassende av deg å pynte deg å se bra ut når du går på jobb a? For dere kvinner bruker jobb og skole på samme måte som menn bruker tinder. Du overreagerer. Menn har rett på annen kvinnelig oppmerksomhet selv om de er på datern eller i forhold.

Anonymous poster hash: 6ad4d...1c6
  • Liker 1
Skrevet

Bare å avslutte datinga. Slike mennesker vil alltid skape usikkerhet hos den andre part, og det er noe jeg skyr som pesten. Man bør holde seg for god til å spille på flere hester når man dater noen. Jeg hadde løpt.

Anonymous poster hash: ccbbe...ef6

• Liker 6
Skrevet

Er det upassende av deg å pynte deg å se bra ut når du går på jobb a? For dere kvinner bruker jobb og skole på samme måte som menn bruker tinder. Du overreagerer. Menn har rett på annen kvinnelig oppmerksomhet selv om de er på datern eller i forhold.

Jeg tror du vet veldig godt selv hvor dumt det du sier der er! Herregud.

• Liker 16
Skrevet

Bare å avslutte datinga. Slike mennesker vil alltid skape usikkerhet hos den andre part, og det er noe jeg skyr som pesten. Man bør holde seg for god til å spille på flere hester når man dater noen. Jeg hadde løpt.

Jeg har slettet han fra alle "kanaler", grøss for en type. Følte ikke for å si noe om hvorfor, regner med han skjønner det selv, om han i det hele tatt bryr seg med det.

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror du vet veldig godt selv hvor dumt det du sier der er! Herregud.

Seriøst spar meg a. Hallo. Hvor mye oppmerksomhet fra gutter tar ikke du forgitt liksom? Menn lever i en litt annen verden der damer ikke akkurat er rause med menn på samme måte, så da blir tinder en sånn arena der menn bare tar den oppmerksomheten fine damer får i hverdagen. Get over it.

• Liker 1
Skrevet

Da håper jeg du viser denne holdingen så fort som mulig i en eventuell datesituasjon, slik at jentene slipper å bruke mer tid på deg enn nødvendig. :)

• Liker 8
Skrevet

Jeg har slettet han fra alle "kanaler", grøss for en type. Følte ikke for å si noe om hvorfor, regner med han skjønner det selv, om han i det hele tatt bryr seg med det.

Blir så glad når noen har slik selvrespekt som deg. :) Sjelden egenskap, egentlig. Du er kul!

• Liker 7
Skrevet

Blir så glad når noen har slik selvrespekt som deg. :) Sjelden egenskap, egentlig. Du er kul!

Først og fremst er hun vel feig og unnvikende. Og litt barnslig dramaqueen.
  • Liker 5
Skrevet

Fordi jeg dropper kranglingen og avslutter først som sist? Han slipper jo drama nå, fordi han slipper å ha den samtalen han tydeligvis ikke takler, nemlig "I'm not that into you".

• Liker 7
Skrevet

Deg om det.

Jeg hadde også kuttet ham ut umiddelbart og det hadde vel alle kvinner med selvrespekten i behold.

• Liker 5
Skrevet

Har vært på 5 dater med en fyr, begynte å bli smått betatt, vi hadde sex 4 daten. Begge har tatt initiativ til å møtes. Trodde det gikk bra. Så ser jeg at han har vært og skiftet bilder og lagt ut masse ny tekst på Tinder profilen sin, idag! Wtf? Hvorfor det? Det er faen meg så utrolig upassende å pimpe opp Tinder profilen sin på jakt etter andre damer uten å avslutte relasjonen med meg først - vi er forbi det stadiet nå!

Jeg er så sykt skuffa..!

Du trodde du skulle bruke sex som lokkemiddel og låse han fast etter han fikk sex?

Anonymous poster hash: 4a46e...c89

• Liker 1
Skrevet

Du trodde du skulle bruke sex som lokkemiddel og låse han fast etter han fikk sex?

Nei, herregud! Hvorfor i all verden tror du det? Jeg mener at når man har møttes såpass mange ganger, så begynner man å komme innenfor en grense for at han kan si ifra at han ikke er interessert i noe mer og at han er på utkikk etter noen andre. Såpass med respekt bør folk klare å ha, selv i disse Tinder tider.

• Liker 7
Skrevet

Akkurat.

Dessverre er det for mange rasshøl ute på datingmarkedet. De ødelegger for så mange.

TS - bra du droppa hele fyren. Skjønner du er sint og lei nå. Det har du all grunn for å være pga den svikefulle dritten.

Anonymous poster hash: aa47b...ca4

• Liker 2
Skrevet

Det verste er at jeg begynner å få lyst til å sende han en liten melding. Men det hadde bare blitt en bitter melding tror jeg.. Jeg er så irritert at jeg har lyst å filleriste han, arg!

Skrevet

Det verste er at jeg begynner å få lyst til å sende han en liten melding. Men det hadde bare blitt en bitter melding tror jeg.. Jeg er så irritert at jeg har lyst å filleriste han, arg!

Skjønner du har lyst til det. Skjønner at du ønsker at han skal få dårlig samvittighet for dette. Men ant så får han ikke det. Så det er liten vits.

Anonymous poster hash: aa47b...ca4

• Liker 1
Skrevet

Nei, herregud! Hvorfor i all verden tror du det? Jeg mener at når man har møttes såpass mange ganger, så begynner man å komme innenfor en grense for at han kan si ifra at han ikke er interessert i noe mer og at han er på utkikk etter noen andre. Såpass med respekt bør folk klare å ha, selv i disse Tinder tider.

Jeg er helt enig i dette. Samtidig er det for mange veldig vanlig å date flere helt i startfasen. Det betyr ikke at jeg syns det er greit, men for mange er det helt naturlig. Forstår godt at du ikke vil ha noe mer med denne fyren å gjøre, men du kunne samtidig gitt han sjansen til å forklare hvorvidt han faktisk har truffet andre. Kanskje han rett og slett har brukt Tinder som et tidsfordriv i blant. 

Jeg tror også at det å ha sex 4. gangen man møtes ikke oppfattes som spesielt forpliktende. Her må man rett og slett bli enige. Jeg ligger ikke med en fyr før jeg har fortalt at jeg kun har sex med og dater en person av gangen. Da vet jeg om vi er på samme bølgelengde før jeg tar av meg buksa.

Anonymous poster hash: 5defc...9fd

Gjest Overrasket
Skrevet

Morsom tråd. Jeg ser argumenter fra begge sider, egentlig. Ja, TS virker til å reagere veldig sterkt. Man vet jo ikke hva mannens motivasjoner var, kanskje han var usikker på TS's intensjoner, og derfor følte det var tryggest å opprettholde profilen?

På den annen side er jeg enig i at man bør kommunisere åpent og skjønne når man har gått for langt til å bryte uten å si noe. For meg personlig har sex og kyssing en underforstått ekslusivitet ved seg. 

Skrevet

Hadde dere definert dere selv som eksklusive? Hva om han mener det er greit å date flere i starten selv om dere hadde det fint ilag? Han er ikke forpliktet til bare deg selv om du spredde bena dine. Hva gjør din oppfatning av forholdet deres mer riktig en hans oppfatning? 

Anonymous poster hash: 414d7...7e5
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er så sykt skuffa..!

Kanksje du ikke var så god i senga da?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...