Gjest multien Skrevet 8. juli 2002 #1 Del Skrevet 8. juli 2002 Hallo! eg hadde vore sammen med ei jente i 3,5 år i februar. då fant hu ut at hu ikkje elska meg lengre hu var bare gla i deg. hu sa at hu ville vara fri å gjera ka hu ville. men etter ca 2 uker var hu blitt sammen med ein arbeidskolega, hu seie at der ikkje va noe mellom dei 2 når me 2 var sammen. men eg syns at det er litt merkeligt at det ikkje har vore noe mellom dei, siden me hadde vore samen i 3,5 år. så går hu rett i ett nytt forholde så tidligt. kan ikkje ha brytt seg om meg då. eg savne hu jaffal enormt me hadde det så fint sammen, oplevde mange ting sammen. men nå er alt bare minner ka syns dere om denne merkelige historien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2002 #2 Del Skrevet 8. juli 2002 Uff du er sikkert skuffet og såret. Har blitt såret selv og vet hvordan du har det. Hun har nok hatt noe med han men trøst deg med at man får igjen det man gjør mot andre. Smerten vil gå over etter hvert og du vil bli lykkelig igjen men ta tiden til hjelp. Alt ser nok svart ut for deg nå men hun fortjener deg sikkert ikke. Føler med deg og lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2002 #3 Del Skrevet 8. juli 2002 Heisan.. Så trist for deg med bruddet! Må nok gi deg rett i dine antagelser der.. Dette er vel en av de tradisjonelle historiene dette.. :cry: Tror at du bare må akseptere situasjonen slik den har blitt, det er ikke mye du kan gjøre. Uansett nå så antar jeg at du ikke får "sannheten" ut av henne hvis det er slik at de har truffet hverandre tidligere mens dere var sammen! La deg selv få sørge og kom deg videre i livet! Lykke til, føler med deg! God Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aage Skrevet 8. juli 2002 #4 Del Skrevet 8. juli 2002 Jeg syns ikke det er noen merkelig historie. Forhold varer vanligvis ikke livet ut, etter tre-fire år dabber det gjerne av, og hvis det har vært litt "daudt" ei stund, så er man som regel automatisk VELDIG følelsesmessig klar for å bli forelsket i noen. Du må jo gå videre i livet ditt, ikke drive å dvele ved dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2002 #5 Del Skrevet 8. juli 2002 Hallo! eg hadde vore sammen med ei jente i 3,5 år i februar. då fant hu ut at hu ikkje elska meg lengre hu var bare gla i deg. hu sa at hu ville vara fri å gjera ka hu ville. men etter ca 2 uker var hu blitt sammen med ein arbeidskolega, hu seie at der ikkje va noe mellom dei 2 når me 2 var sammen. men eg syns at det er litt merkeligt at det ikkje har vore noe mellom dei, siden me hadde vore samen i 3,5 år. så går hu rett i ett nytt forholde så tidligt. kan ikkje ha brytt seg om meg då. eg savne hu jaffal enormt me hadde det så fint sammen, oplevde mange ting sammen. men nå er alt bare minner ka syns dere om denne merkelige historien? Hei! Jeg leste meldingen din, og kjenner meg igjen umiddelbart. Min eks og jeg var sammen i sju år. Det gikk mye opp og ned, og vi hadde våre vanskelige perioder. Vi lever begger travle liv ved siden av, og i ettertid ser jeg at vi begger to har prioritert hverandre vekk. Men nok om det. Nå var vi inne i en fin periode, vi hadde snakket om å dra på ferie til Italia eller Nice, og jeg følte meg sikker på at dette var mannen i mitt liv. Helt til lørdag for litt over en uke siden, da min verden raste sammen. Han ringte til meg, jeg var på besøk hos mine foreldre, han hadde dratt hjem for ca en uke siden, og sa at han ville flytte, og at han ikke var glad i meg mer. Det sa han at ha ikke hadde vært på lenge. Du kan sikkert forestille deg hvordan det var! Men ihvertfall, jeg kunne ikke få dette til å henge sammen, og jeg merket på han, at det var et eller annet som liksom ikke stemte. Og tilslutt fikk jeg halt det ut av han; han er forelsket i en jente på jobben! Da han fortalte dette til meg, raste min verden fullstendig i grus, og jeg kunne ikke merke min egen kropp, kun hjertet som dunket og dunket. Helt forferdelig! Han påstår at det ikke her vært noe mellom dem, og jeg velger å tro på han, skjønt jeg synes det er veldig vanskelig. Som du ser, har vi havnet i samme situasjon, kanskje vi kan utveksle erfaringer om hvordan å takle dett best mulig? Til historien hører jo med, at min eks tror jenta på jobben er interessert i ham, og de har visstnok snakket sammen om hverandre. Hun har også en samboer. Min eks vet ikke om det blir noe mellom dem, men jeg føler meg rimelig sikker på at det bare er et tidsspørsmål før de to blir kjærester. Jeg kjenner jo tross alt mannen godt, og leser ham som en åpen bok! Jeg er helt knust, og gråter mye, og takler bruddet dårlig, fordi jeg føler meg løyet for og bitter. Jeg elsker min eks, og savner han mye. Han savner visstnok ikke meg, sier han, men nå skal det sies at han er i jobb, og attpåtil hjelper en kamerat med å pusse opp leilighet, så han har vel ikke fått så mye til å tenke seg om på!? Jeg håper at jeg kan få han tilbake, han er mitt et og alt!! Råd fra andre i samme situasjon mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest multien Skrevet 9. juli 2002 #6 Del Skrevet 9. juli 2002 hallo! eg vett at han typen på jobben har prøvd seg på hu mens me var sammen. me har hatt ett heilt topp forhold, uten noe krangling i det heile tatt. hu har fått alt hu ville ha. men det kom plutseligt den dagen eg kom hjem fra norsjøen då skulle hu fltte ut på dagen. det kom jo som ett sjokk på meg siden det ikkje hadde vert noe tein til at hu ikkje ville mer. men det va jo hu som gjore dette, sjå meg hadde hu alt hus,bil osv og nå må hu begynne heilt på nytt. eg var 23 og hu var 19 år når det blei slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein Skrevet 9. juli 2002 #7 Del Skrevet 9. juli 2002 Tro meg jeg veit hvordan du har det. Det du skrev i ditt første innlegg, det hun sa osv: Det kunne jeg skrevet selv, NØYAKTIG det samme. Når jeg leste det så våknet en ekkel klump i magen som jeg trodde var borte for godt, men der var den. Jeg har opplevd det samme, og jeg vil si jeg føler med deg. Ang i min situasjon så ble jeg fly forbanna, snakket litt med venner og kjente, og fant ut at "dama" og den typen hadde hatt det bra sammen de, en god stund. Så snakket jeg med han (jeg blir kvalm over å tenke på at jeg snakket med han, men er samtidig glad for at jeg bare pratet... Hehe) Og han fortalde absolutt alt. Jeg vet ikke om det er så my hjelp i innlegget mitt, og det er ikke meningen og skape mistanker osv, egentlig. Jeg forstår veldig godt at du savner henne, og det er koselig med gode minner. Men som du sier: Når hu legger bak seg 3,5 år på 2 uker, ok så er jeg mistenksom men det synest jeg ikke er "Normalt". Mvh Stein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest multien Skrevet 9. juli 2002 #8 Del Skrevet 9. juli 2002 hallo! Takker for dei svarene eg har fått. håper det er flere som vil skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå