Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan disse er i størelsene? Små/store?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes iallfall GAP jeans er smaa i str. Elsker de nye low rise som SJP har paa billboard kampanjene naa.

Chesney

Skrevet

Jeg synes GAP sine jeans er store i størrelsen, i hvert fall de med stretch. Dessuten vider de seg mye ut ved bruk.

Kjøpte 2 par i USA i fjor høst, jeg kjøpte str 12 som skulle tilsvare ca 30 tommer i følge deres størrelsestabell. Her hjemme brukte jeg str 44-46 på den tiden. De videt seg fort så mye ut at jeg ikke kunne bruke dem mer, så jeg tror jeg satser på varianten uten stretch neste gang.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vel litt forskjell på UK-Gap og US-Gap når det gjelder størrelser. UK str. 12 er ikke det samme som US str. 12.

Skrevet
14 i UK Gap er lik 12 i US Gap. Tror jeg.

Det er riktig. Rart det du opplevd, Lina, for at 30 tommer er faktisk str. 10 US.....Også er det slik at str. 44-46 er str.14 og 16 i USA, så derfor kan jeg ikke helt forklare hvorfor de jeansen var alt for stor. Men jeg har hørt før at man skal går ned en str. i stretch jeans.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror faktisk at Gap bruker amerikanske str i skala 0,2,4,6,8 etc. Har iallfal kjøpt str 2 når jeg kjøper bukser hos Gap både i USA og i UK og jeg er str 36 eller 27". I butikkene i storbrittania viser Gap merkelappene både amr og engelske str.

Skrevet

Min erfaring er at GAP bukser er store i størrelsen. Må som regel ned ihvertfall en størrelse i forhold til den vanlige buksestørrelsen min.

Men jeg har ikke merket at buksene har videt seg ut da. Mine GAP bukser (som også er i stretch stoff) er like fine som da jeg kjøpte de.

Skrevet
Hvor kan man kjøpe buksene i Norge?

Så vidt jeg vet det kan du ikke for tiden! Men det er jo Gap i England...

Gjest Anonymous
Skrevet

Så vidt jeg vet det kan du ikke for tiden! Men det er jo Gap i England...

Steen & Strøm i Oslo har endel Gap. Regner med de har bukser også, uten at jeg er helt sikker.

Selv liker jeg Gaps jeans, størrelsen jeg bruker der er vel kanskje ett hakk mindre enn det hadde vært i norske størrelser.

Skrevet

Mine Gap jeans blir også fort for store. Har sluttet å kjøpe Gap jeg.

For ordens skyld, jeg kjøper mine i USA.

Gjest Anonymous
Skrevet
Steen& Strøm i Oslo har endel Gap.

Hvilken butikk da? Det har jeg aldri sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...