AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Jeg har begynt å gå rolige kveldsturer, merket raskt at velværet har steget og nå er tiden kommet for målet om å komme i form igjen og forme kroppen min litt tilbake til der jeg var før, så nå ser jeg på jogging og litt hardere trening som veien å gå. Hvor lang tid bør jeg forvente ved å sette et mål som 6kg vektnedgang innen en tidsperiode? Hva er realistisk? Må jo klart se på hva jeg spiser og hvordan jeg ikke spiser mer jeg trenger. Men det må skje uten kcal-telling, det forstår jeg meg ikke på. I følge BMR-kalkulator trenger jeg 1962kcal pr/dag. Hvordan går jeg frem når jeg skal slanke meg OG snu livsstilen min med å fremme kondisjon og gå ned 6kg kroppsfett? For dette er et delmål til litt større vektnedgang planlagt, trenger allt hjelp jeg kan få Jeg trenger all hjelp jeg kan få, er en aktiv bruker av KK men dette er noe helt nytt for meg: planlegging av slanking. Sist jeg gjorde dette så fikk jeg nesten en spiseforstyrrelse pga kcal-telling. Noe med avslappet enn dette (sunn fornuft og litt enkel kunnskap om hva kroppen trenger ila dagen for å kunne holde seg unna søtbomber?). Trenger din hjelp. Jeg vet ikke hvordan jeg begynner, aldri gått inn for å slanke meg som målet. Hjelp Anonymous poster hash: d6688...30e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Bare å spørre mer om noen trenger å vite hva jeg spiser og gjør normalt av aktiviteter og trening. Mat: Kan svare kort på dette nå: Norsk husmannskost, med innblanding av div middager fra andre kulturer. Liker fiskemat, gryteretter, nesten all mat er hjemmelaget. Brødmat. Frukt, havregrynblanding (u. sukker). Aktiviteter: Turer ut, er ikke stillesittende på dagtid og ettermiddag, er mer stillesittende på slutten av dagen. Ingen energi, nesten. Øker aktivitetsnivået litt og litt, min kondisjon og utholdelige del må styrkes. TS Anonymous poster hash: d6688...30e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Rundt en halvkilo i uka er vanlig. Da går man jevnt og fint ned i vekt. Husk å øke intensitet om du merker vekta stagnerer. Anonymous poster hash: f828d...a05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå