AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 hei,har mest sannsynlig fått øyekatarr/betrnnelse i øyet har kjøot noe saltvannsgreier som de anbefalte å prøve på apoteket, de på apoteket mente det så ut som øyekatarr. Burde jeg ringe legekontoret å høre om salve til øyet eller trur dere jeg må ha time? Anonymous poster hash: e459e...0e4
Gjest Gjest_Erica Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Det er forskjell på å ha øyekatar og virus på øyet. Om det kommer mye puss fra øyet er det betennelse og trenger antibiotikasalve. Om det kun er rødt og ikke gir puss, er det mest sannsynlig et virus som må gå over av seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Det er veldig hovent i øyekanten da og det er skikkelig vondt å blunkeAnonymous poster hash: e459e...0e4
petterm Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Istedenfor antibiotikasalve kan du bruke kamille te. La teen bli avkjølt og drypp den i øyet. Kan også brukes på spebarn.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Hvis det ikke er bedre etter en uke hadde jeg ringt lege. Øyekatarr trengs som regel ikke å behandlesAnonymous poster hash: f4dcd...119
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå