magolia Skrevet 14. september 2004 #1 Del Skrevet 14. september 2004 Noen som har tips til hvor jeg får kjøpt regntøy (Bergen)som er det går greit an å sykle i og tar liten plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulverheksa_ Skrevet 14. september 2004 #2 Del Skrevet 14. september 2004 Var å så på regntøy på spportsbutikken i gågaten. De hadde et flott rengsett fra Helly hansen til 1700 kr. Det var sort og veide nesten ingenting. I tillegg var det skikkelig stilig. Han sa det tålte en støyt. Skal kjøpe et sånt sett, når jeg får lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 15. september 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 15. september 2004 Ok, kanskje jeg skal titte innom der! Det var egentlig litt i det dyreste laget -men det er kanskje like greit å kjøpe noe som koster litt og er av god kvalitet når man først skal kjøpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanda Skrevet 17. september 2004 #4 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg bruker et regntøysett av merket, Craft. Kjøpte det for 2-3 år siden og gav da 1500 kroner for det. Jeg ville ha et som holdt tett når det regner, men samtidig "pustet" for jeg sykler til og fra jobb hver dag uansett vær. Er kjempefornøyd med Craft-settet mitt - det er av en utrolig god kvalitet Anbefales ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå