Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er faktisk ikke sikker,men jeg synes det iser veldig når jeg brukte den vanlige varianten av SmileLab.Nå bruker jeg SmileLab Sensitive,og den tåler jeg bedre.Hvis man har skader i tannemaljen skal man være forsiktig med tannbleking som inneholder hydrogen peroxide.

Inneholder alle tannblekkingene dette stoffet? Tenker å kjøpe Dentaway, men er usikker hvor mye prosent denne kremen inneholder

Skrevet

Inneholder alle tannblekkingene dette stoffet? Tenker å kjøpe Dentaway, men er usikker hvor mye prosent denne kremen inneholder

Ikke sikker,men ser det står på Dentway sin nettside at stripsene er uten kjemiske tilsatser.Da høres det for meg ut som de ikke inneholder hydrogenperoxid og lignende:

http://www.dentway.no/no/artiklar/dentway-whitening-strips.html

Gjest Tigress
Skrevet

Ikke sikker,men ser det står på Dentway sin nettside at stripsene er uten kjemiske tilsatser.Da høres det for meg ut som de ikke inneholder hydrogenperoxid og lignende:

http://www.dentway.no/no/artiklar/dentway-whitening-strips.html

Dersom produsenten skriv at det ikkje er kjemiske tilsatsar i det ville eg vore ekstremt skeptisk, av di det syner altfor tydeleg at produsenten ikkje anar kva dei driv med. 

Skrevet

Kan ikke stole blindt på hva de sier. Man må lese ingredienslista for å være 100% sikker.

Hvor kan jeg lese indegriensene på Dentaway?

Skrevet

Kan ikke stole blindt på hva de sier. Man må lese ingredienslista for å være 100% sikker.

Enig,men de har ikke lagt ut noe liste over innholdsstoffene på stripsene såvidt jeg ser.

Hvor kan jeg lese indegriensene på Dentaway?

Det samme lurte jeg på.

Skrevet

Morn! Er en 18 åring gutt som har litt gule tenner, ikke mye men de er litt. Har tenkt på tannblekking hos tannlegen men det koster litt for mye.

Så har da kommet over dentway stripsa? Noen med erfaring? Ser at det funker på mange på reviewsa på Google. ;)

Har aldri prøvd stips, men har prøvd både hjemmebleking ( fra tannlege) og på klinikk ( også hos tannlege). Sist nevnte var ekstremt smertefullt. Noe ubehag under selve prosessen men den første timen etter iset tenne mine så mye at det kjentes ut som om jeg fikk støt i munnen.

Hjemmebleking derimot medførte ingen smerter. Syns å huske jeg iset litt på slutten, men det var ikke verre enn at det gikk bort da jeg brukte tannkrem mot dette ;)

Tannlegen sa til meg at når man bleker tennene hjemme er det viktig å være bevisst på hva man putter inn i munnen. Spise minst mulig fargesterk mat ( eks blåbær, rødvin) og ikke røyke, snuse eller drikke te/kaffe i "bleikeperioden". Da får man vist best mulig resultat. Jeg er kjempe glad for at jeg har bleket tennene, hadde så mye komplekser for det før. Med litt hvitere tenner ser man så mye mer sunn ut. 😊

Skrevet (endret)

Har aldri prøvd stips, men har prøvd både hjemmebleking ( fra tannlege) og på klinikk ( også hos tannlege). Sist nevnte var ekstremt smertefullt. Noe ubehag under selve prosessen men den første timen etter iset tenne mine så mye at det kjentes ut som om jeg fikk støt i munnen.

Hjemmebleking derimot medførte ingen smerter. Syns å huske jeg iset litt på slutten, men det var ikke verre enn at det gikk bort da jeg brukte tannkrem mot dette ;)

Tannlegen sa til meg at når man bleker tennene hjemme er det viktig å være bevisst på hva man putter inn i munnen. Spise minst mulig fargesterk mat ( eks blåbær, rødvin) og ikke røyke, snuse eller drikke te/kaffe i "bleikeperioden". Da får man vist best mulig resultat. Jeg er kjempe glad for at jeg har bleket tennene, hadde så mye komplekser for det før. Med litt hvitere tenner ser man så mye mer sunn ut. 😊

Ok tusen takk :).

Hva tenker du om strips da? Tenker å prøve det nå, og er 18 år. Er gutt.

Endret av Braah
Skrevet

Ok tusen takk :).

Hva tenker du om strips da? Tenker å prøve det nå, og er 18 år. Er gutt.

Er vel bare å prøve ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hello. Noen fler?

Tenker på Dentaway/Crest hovedsaklig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...