Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morn! Er en 18 åring gutt som har litt gule tenner, ikke mye men de er litt. Har tenkt på tannblekking hos tannlegen men det koster litt for mye.

Så har da kommet over dentway stripsa? Noen med erfaring? Ser at det funker på mange på reviewsa på Google. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morn! Er en 18 åring gutt som har litt gule tenner, ikke mye men de er litt. Har tenkt på tannblekking hos tannlegen men det koster litt for mye.

Så har da kommet over dentway stripsa? Noen med erfaring? Ser at det funker på mange på reviewsa på Google. ;)

Det var da voldsomt som du skal fjonge deg ;)

Tannblekingsstrips funker fett!

Anonymous poster hash: b80a7...145

Skrevet

Har bare erfaring med SmileLab strips,som blant annet er å få kjøpt hos Vita.De funker,men effekten forsvinner ganske fort.

Skrevet

Forresten så heter det tannbleking og selvbruning ;)

Skrevet

Det var da voldsomt som du skal fjonge deg ;)

Tannblekingsstrips funker fett!

Sånn er livet vett.

Så stripsa funker bra altså? Du har erfaring? ;)

Skrevet

Har bare erfaring med SmileLab strips,som blant annet er å få kjøpt hos Vita.De funker,men effekten forsvinner ganske fort.

Hva mener du med forsvinner? Etter hvor lang tid?

Skrevet

Prøv crest whitening, det funket på meg, du bestiller d på ebay, jeg litt gule tenner men er bedre nå :) funker fett!

Anonymous poster hash: c237d...71e

Skrevet

Prøv crest whitening, det funket på meg, du bestiller d på ebay, jeg litt gule tenner men er bedre nå :) funker fett!

Er ikke det det cirka samme som stripsa? Eller er det forskjeller der? ;)

Skrevet

Aner ikke åssen de stripsa dine funker men crest funker veldig bra og fort, og mye bedre enn smilelab hvertfall. Jeg har bare gode erfaringer med de :) skader vel ikke å prøve?

Skrevet

Aner ikke åssen de stripsa dine funker men crest funker veldig bra og fort, og mye bedre enn smilelab hvertfall. Jeg har bare gode erfaringer med de :) skader vel ikke å prøve?

Men disse hjemmebleking greiene, er ikke det skadelig for tenna? Har lest noe om at det ikke er anbefalt etc.

Skrevet

Hva mener du med forsvinner? Etter hvor lang tid?

Hvis man ikke gjentar behandlingen et par ganger i uken blir fargen på tennene gradvis mørkere igjen. Effekten av stripsene varer nok lengre om du unngår kaffe,te,røyk osv..

Skrevet

Hvis man ikke gjentar behandlingen et par ganger i uken blir fargen på tennene gradvis mørkere igjen. Effekten av stripsene varer nok lengre om du unngår kaffe,te,røyk osv..

Men kan det skade tennene?

Skrevet

Tror ikke det, du må nesten bare prøve deg frem og se hvordan det er :)

Skrevet

Tror ikke det, du må nesten bare prøve deg frem og se hvordan det er :)

Okey da går jeg til innkjøp. Burde jeg kjøpe via ebay eller den norske butikken? Ebay tar jo lang tid å få varen..

Skrevet

Jeg har brukt smilelab, dentway og crest. Smilelab og Dentway er bra, men smilelab sitter ikke godt på tennene, dentway er jeg veldig fornøyd med. Med crest måtte jeg bruke flere ganger for å få resultat, fikk ising i tennene, det var ubehagelig. 

Anonymous poster hash: d4c9d...605
Skrevet

Tannblekking?

Hvorfor skal du bruke blekk på tennene dine? Er det hvitt blekk du skal bruke? Det er hvertfall ikke lurt å bruke andre farger.

Anonymous poster hash: 2277d...817
Skrevet

Jeg har brukt smilelab, dentway og crest. Smilelab og Dentway er bra, men smilelab sitter ikke godt på tennene, dentway er jeg veldig fornøyd med. Med crest måtte jeg bruke flere ganger for å få resultat, fikk ising i tennene, det var ubehagelig.

Anonymous poster hash: d4c9d...605

Ok. Tenker Dentaway selv, men prisen ee stiv. Og hvor safe er produktet? Har lest litt om at hjemmebleking er farlig, eller kan være de

Skrevet

Okey da går jeg til innkjøp. Burde jeg kjøpe via ebay eller den norske butikken? Ebay tar jo lang tid å få varen..

Jeg bestilte fra ebay, og fikk det i posten ca 1 uke etterpå, jeg er kjempefornøyd, jeg skal bestille en touch up pakke snart, den er lur å ha, for å opprettholde fargen på tennene, tar 5 min hver dag med stripsa så skal de ikke bli gule igjen :)

Skrevet (endret)

Jeg bestilte fra ebay, og fikk det i posten ca 1 uke etterpå, jeg er kjempefornøyd, jeg skal bestille en touch up pakke snart, den er lur å ha, for å opprettholde fargen på tennene, tar 5 min hver dag med stripsa så skal de ikke bli gule igjen :)

Crest stripsa er jo veldig sterkt, og ifølge tannleger skal man holde seg unna dette blekemiddetelet. Inneholder et stoff med høyt prosentantall og det kan gjøre skader på tenna senere

Og det er jo er ulovlig blekemiddel å bruke her i Norge ;)

Endret av Braah
  • Liker 1
Skrevet

Er faktisk ikke sikker,men jeg synes det iser veldig når jeg brukte den vanlige varianten av SmileLab.Nå bruker jeg SmileLab Sensitive,og den tåler jeg bedre.Hvis man har skader i tannemaljen skal man være forsiktig med tannbleking som inneholder hydrogen peroxide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...