Gå til innhold

Dere som ikke har badekar

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor bader dere, når dere får lyst til å bade?

Anonymous poster hash: cf2c4...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uhumskheter

Da bader jeg ikke. Akkurat som hvis jeg får lyst på sjokolade, men ikke har sjokolade, så spiser jeg ikke sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hotell. Ikke at jeg bor på hotell så ofte. men hver gang jeg har muligheten å dra på kurs så prøver jeg å få til et hotellrom med badekar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stadig vekk lyst til å bade, men har ikke gjort det på mange år. Har ikke så mange alternativer som ikke koster mye.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da bader ikke jeg heller.

Bortsett fra en gang da jeg var gravid, sliten, lei og hadde vondt "overalt" og var på besøk hos ei venninne. Ble vist det nyoppussede badet og kommenterte at det store badekaret så veeeldig fristende ut. Ble tilbudt å låne det og tenkte at det er jo rimelig sært å komme på besøk og gå rett i badekaret, men takket ja alikevel. Badet leeeeeenge og kom fornøyd ut til lunsj på terassen etterpå :)

Fikk enda mer lyst på badekar av det da. Synd badet vårt fortsatt er for lite.

Anonymous poster hash: 0dcd3...13f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bader ikke. Enhver lyst er ikke nødt til å bli oppfylt.

Anonymous poster hash: 90333...4af
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prioriterer å ha dusj. Dusj stående i badekar er noe av det verste som finnes og når man bare har råd/plass til en av delene, så er dusj best.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har badekar men har enda ikke badet i det og har bodd her i to år. Mamma hadde også badekar hos seg men kan ikke huske at jeg har tatt meg et bad siden jeg var en liten jente (8-9) enda jeg boden hjemme til jeg var 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Vi som ikke har badekar, har badekjerringer ...

Tar meg heller en lang dusj, men skal ærlig innrømme at jeg savner badekar når vinteren kommer med bitende kulde som får en til å fryse inn til beinet. 

Ellers synes jeg det meste av kroppslig renhold er enklere med dusj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Jeg blåser opp et oppblåsbart barnebasseng midt i stua og setter igang tjenerne mine (15 stk) med å fylle oppi vann som har 50grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med disse "dere som ikke har"-trådene om dagen? 

Vi overlever helt fint uten badekar, på samme måte som vi overlever helt fint uten tørketrommel. Vi har ei heller badeand, elektrisk tannbørste eller sånn fotbadmaskin, men klarer oss mirakuløst nok likevel. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt trygdet pga at jeg ikke føler at livet er verd å leve uten badekar.

Anonymous poster hash: 5fb59...cc9
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar med meg et par bøtter vann, en badedrakt, en badeand, litt badesalt og drar innom baderomsbutikken for å teste ut kvaliteten på badekarene. Går fint det.

Eller sånn seriøst: jeg bader ikke. Selv da jeg hadde badekar valgte jeg heller alltid å dusje, så jeg har i grunnen aldri savnet å bade i badekar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar bare dusjen stå på til badet er oversvømt til midjehøyde. Så svømmer jeg rundt, da. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig greia med badekar?

Man blir jo liggende i sine egne døde hudceller, skitt og møkk.

Anonymous poster hash: 8a00a...2bb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig greia med badekar?

Man blir jo liggende i sine egne døde hudceller, skitt og møkk.

Anonymous poster hash: 8a00a...2bb

Gjør det noe, da? Man hadde det jo på kroppen før man la seg i badekaret også? Dessuten så kan man dusje av seg når man avslutter badet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...