Gjest Sly Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 De løkkene som skal festes på hengeren? Jeg klipper dem bare rett av samtidig som jeg klipper av lappene. Jeg skjønner jo hensikten med dem, at det er lettere å henge opp toppene slik at de ikke sklir av hengeren, men samtidig så stikker de jo fram og fingrene henger seg fast i dem nå jeg tar på toppen. Er det meningen at man skal klippe dem av eller er det noen som lar dem være på?
Petra75 Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Jeg klipper dem av. Jeg har også lyst til å gå amok med saks pga alle dem som ikke gjør det. 8
Purple Diamond Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Jeg klipper dem av. Jeg har også lyst til å gå amok med saks pga alle dem som ikke gjør det. Haha, enig! 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Jeg klipper dem av. Jeg har også lyst til å gå amok med saks pga alle dem som ikke gjør det. Samme her Anonymous poster hash: 83df6...e2e
Gjest Sly Skrevet 17. august 2015 #7 Skrevet 17. august 2015 (endret) Tror jeg skal begynne å be dem om å klippe dem av i butikken. Endret 17. august 2015 av Sly
Gjest Kattifnatten Skrevet 17. august 2015 #8 Skrevet 17. august 2015 Jeg klipper de av, for jeg har opplevd flere ganger at jeg har vært uoppmerksom når jeg kledde på meg, og at "løkkene" henger utenfor toppen. Ikke fint Syns også det er enkelst å henge de opp på vanlig måte.
skreppamedleppa Skrevet 17. august 2015 #10 Skrevet 17. august 2015 Ja alltid. Var en genser jeg vegret litt fra å gjøre det på for hempene var så greie når jeg skulle henge den på henger, og dette var en slik type genser som "måtte" henges opp. Men etter å ha gått med den et par ganger ble irritasjonsmomentet klippet tvert av. Det ble viktigere hvordan den så ut på meg når jeg gjekk med den enn hvordan den ble på henger.
Adhara Skrevet 17. august 2015 #11 Skrevet 17. august 2015 Klipper de av, jeg finner de særs irriterende
Gjest Tigress Skrevet 18. august 2015 #12 Skrevet 18. august 2015 Eg klipper dei aldri av, eg synest dei er veldig kjekke når ein skal hengje opp kleda.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #13 Skrevet 18. august 2015 Klipper av. Det ser teit ut når de plutselig stikker opp av toppen. Det er få topper man trenger dem på, om man har ordentlige hengere, og OM man har hengere hvor toppene henger dårlig kan man feste litt sportstape på hengeren, så blir det litt ru overflate så klærne henger bedre fast. Eller man kan ha en kleklype på plagget så det holder seg på plass. Anonymous poster hash: 01ecc...91d
Gjest Haaploes Skrevet 18. august 2015 #14 Skrevet 18. august 2015 Det kommer an på om de er av typen som må henges opp eller som brettes.
Petra75 Skrevet 18. august 2015 #15 Skrevet 18. august 2015 Eg klipper dei aldri av, eg synest dei er veldig kjekke når ein skal hengje opp kleda. Pass nå i hvert fall på å holde de under toppen, for det er noe av det styggeste jeg ser når de slenger elegant over skulderen....
peppermyntete Skrevet 18. august 2015 #17 Skrevet 18. august 2015 Ja, de ender alltid opp med å henge på utsiden om jeg ikke klipper dem av og det er så stygt!
Gjest SykkelJenny Skrevet 18. august 2015 #18 Skrevet 18. august 2015 Pass nå i hvert fall på å holde de under toppen, for det er noe av det styggeste jeg ser når de slenger elegant over skulderen.... Jeg er som Tigress. Klipper de aldri av - synes det er superpraktisk når klærne skal henges opp. Og det er ikke noe problem med at de viser - jeg putter dem under BH-stroppene så holder de seg skjult.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #19 Skrevet 18. august 2015 Kommer an på plagget. Løkkene er nødvendig på enkelte plagg når de henges opp for å tørke dersom plagget er løst sige materiale. Skjørt og bukser klipper jeg aldri av, fordi de henger penere på kleshenger i løkkene enn uten festeløkkene.Anonymous poster hash: 43b70...f88
Petra75 Skrevet 18. august 2015 #20 Skrevet 18. august 2015 Jeg er som Tigress. Klipper de aldri av - synes det er superpraktisk når klærne skal henges opp. Og det er ikke noe problem med at de viser - jeg putter dem under BH-stroppene så holder de seg skjult. Det trikset er det veldig mange som ikke kan, tror jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå