Gå til innhold

Dere som ikke har loft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lagrer dere ting som skal stå i flere år før det ender på dynga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har leid oss et "mini lager" betaler 900 for det i måneden, men der oppbevares også alt av dekk til to biler, en enkelseng, kasser på kasser på kasser og ja alt annet pjatt, Point is; det er høvelig stort. Og det er innenfor en radius på en kilometer fra hjemmet så det går rimelig kjapt å hente noe om det skulle være behov.

• Liker 1
Skrevet

Over alt egentlig.
Øverst i klesskapet (har klesskap som i praksis bare er to skinner med skyvedører på, med to hyller bygget rett på veggen øverst på hver side og sånne trådkurver fra Ikea i midten), øverst på bokhyllene, i hjørnene på soverommene, inni et bittelite kott bak do, i skuffer og skap som står vanskelig til og hele linja øverst på kjøkkenskapene er også full av ræl vi aldri bruker. :P

Jeg skulle ønske vi hadde en skikkelig bod, kjeller eller loft, men fordelen vår er jo at når det blir fullt og vi ser at ting renner over, så sorterer vi ut det vi absolutt bør kaste, og kjører det på dynga :P

Skrevet

Fordelt på kjellerbod, garasje og fellesbod.

Anonymous poster hash: 52da4...743
Skrevet

Jeg er skikkelig god til å kaste :D

Anonymous poster hash: 81e33...f54
  • Liker 1
Skrevet

Står i gangen, i veien for å gå ut, sånn at vi må trø over det helt til vi gidder å kaste det. Altså, da tvinger vi oss selv til å faktisk dra på dynga. 

Skrevet

Har en regel, om det ikke brukes regelmessig, så går det i søppla. 

Skrevet

Hvorfor skal det stå i flere år før det havner på dynga?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvorfor skal det stå i flere år før det havner på dynga?

I mitt/vårt tilfelle: dekkene til bilen skal på et eller annet tidspunkt kastes da de blir slitt sant, men det skal ikke kastes ennda og vi har ikke akkurat plass til 8 sommerdekk om vinteren under stuebordet. Slik er det vel med masse av tingene en har. Ting skal vel før eller siden kastes eller gis bort da det blir slitt eller andre i familien vil ha det etc men mulig jeg misforsto ts litt, jeg vet ikke, men jeg leste ikke innlegget hans så utrolig bokstavelig som at ting som skal kastes skal stues bort i mange år før de blir kastet, mer som en oppbevaringsplass for ting en ikke nødvendigvis bruker så alt for ofte men må likevel ha, en periode eller to eller tre før de når dynga etter opprydding :)

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Skrevet

I mitt/vårt tilfelle: dekkene til bilen skal på et eller annet tidspunkt kastes da de blir slitt sant, men det skal ikke kastes ennda og vi har ikke akkurat plass til de under stuebordet. Slik er det vel med masse av tingene en har. Ting skal vel før eller siden kastes da det blir slitt etc men mulig jeg misforsto ts litt, jeg vet ikke men jeg leste ikke innlegget hans så utrolig bokstavelig som at ting som skal kastes skal stues bort i mange år før de blir kastet, mer som en oppbevaringsplass for ting en ikke nødvendigvis bruker så alt for ofte men må likevel ha, en periode eller to eller tre før de når dynga etter opprydding :)

Sånn sett ja. Mulig jeg tok det litt for bokstavelig talt :)

Skrevet

Sånn sett ja. Mulig jeg tok det litt for bokstavelig talt :)

Altså jeg vet ikke, tolker sikkert mye her på kg og lager min egen spin off på ting, det har skjedd før ;) men slik tolket jeg det iallefall :)

Skrevet

På noen annens loft, faktisk. Nærmere bestemt pappa sitt!

Skrevet

I boden. Bor i leilighet.

Anonymous poster hash: ff6ef...17c

Skrevet

Vi har to boder. Eller så er jeg ekstremt flink til å kaste:p

Skrevet

Jeg har tre boder, men jeg er flink til å kaste ting, så jeg fyller dem ikke opp med skrot.

Anonymous poster hash: cce9a...a71
Skrevet

Vi har to store kjellerboder. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

I boden i kjelleren. Ellers så gir vi bort eller selger ting vi ikke bruker eller ikke vil ha i hus lengre.

Anonymous poster hash: 43f4c...7f9

Skrevet

I bedrollere, i den lille boden under trappa, bak døra i gangen. Hjemme hos mor og far ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...