Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok Restylane i leppene for to dager siden, jeg hovnet ganske mye opp og har blitt blå. Kan jeg kreve noe penger refundert?

Anonymous poster hash: 5ed62...bf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvorfor det? Ble du ikke informert om risikoen for at det kan skje?

• Liker 3
Skrevet

Nei, hvorfor det? Ble du ikke informert om risikoen for at det kan skje?

Jo, sykepleieren sier også at jeg har skrevet under. Men visste ikke at man kunne bli så hoven :( noe bedre i dag, men måtte være hjemme fra jobb.

Anonymous poster hash: b88e8...7d8

Skrevet

Jo, sykepleieren sier også at jeg har skrevet under. Men visste ikke at man kunne bli så hoven :( noe bedre i dag, men måtte være hjemme fra jobb.

Kanskje lurt å lese seg litt før man gjør slike inngrep? I disse internettider, mener jeg, så burde det ikke være noe problem å finne ut at man hovner opp og kan bli forbigående blå når man pumper opp leppene slik. Og til senere bør du også lese all infoen du får før du skriver under.

Sakset fra en tilfeldig side etter google-søk på Restylane:

"Finnes det bivirkninger med Restylane?

Etter behandling bør du regne med en viss grad av rødhet, ømhet, hevelse, kløe og/eller blåmerker. Dette er vanlige injeksjonsrelaterte bivirkninger som går over i løpet av få dager. Ved leppebehandling kan man være hoven noe lengre."

Anonymous poster hash: a5eea...988

• Liker 6
Skrevet

Nei, dessverre så gir ikke dette grunn til å få tilbake pengene. De har ikke gjort noe feil eller klanderverdig, og dette er en vanlig bivirkning.

• Liker 1
Skrevet

Holder det ikke med èn tråd om dette?

Du har ikke krav på noe for at du ble litt ekstra blå! Dette skulle du tatt høyde for når du planla å ta dette!

Anonymous poster hash: 51677...51c

• Liker 2
Skrevet

Når jeg tok Restylane så jeg ut som jeg var misshandlet i noen dager.

Dro på jobb.

Er ikke sykemeldingsgrunn for shit om du ikke jobber med misshandlede mennesker og det kan være direkte upassende.

Selvfølgelig får du ikke igjen penger for det, herlighet.

Det er jo helt naturlig.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...