Nick Etmitt Skrevet 14. september 2004 #1 Skrevet 14. september 2004 At man greier å undersøke stjerner som ligger fryktelig langt borte, ja det er utrolig. Men at man kan finne ut hva de HETER, det går over min fatteevne. Noen som vet hvordan?
Gjest 1111 Skrevet 14. september 2004 #2 Skrevet 14. september 2004 Man finner vel ut hva de heter ved å peke på dem og si "den heter xxx"
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 Hallooo?! Det står jo PÅ dem hva de heter da! :-? K
aline Skrevet 14. september 2004 #5 Skrevet 14. september 2004 ... ... telepatisk tankeoverføring mellom de som lever på de fjerne planetene (og seffølgelig dem som har laga navnene på planetene) og vitenskapsmenneskene som undersøker dem!! SEFF!!!
Nick Etmitt Skrevet 14. september 2004 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2004 ... ... telepatisk tankeoverføring mellom de som lever på de fjerne planetene (og seffølgelig dem som har laga navnene på planetene) og vitenskapsmenneskene som undersøker dem!! SEFF!!! Aha! Der har vi løsningen ja. Bra jobba kjære Aline!! :-)
ivanka Skrevet 14. september 2004 #7 Skrevet 14. september 2004 det som er veldig sympatisk av de fjernplanetiske er at de velger navn fra våre gamle mytologier, syns jeg.
aline Skrevet 14. september 2004 #8 Skrevet 14. september 2004 det som er veldig sympatisk av de fjernplanetiske er at de velger navn fra våre gamle mytologier' date=' syns jeg.[/quote'] Selvsagt, EGENTLIG så er vi nesten som paralelle verdner å regne serru, så de har nesten samme gammel-mytologi som oss, så derfor matcher det veldig bra!!
Sarabi Skrevet 14. september 2004 #9 Skrevet 14. september 2004 Jeg lurer litt på hvem som eier stjernene... Det er jo tydeligvis noen som eier de, for man kan kjøpe en stjerne og kalle den hva man vil.... Man får med et bilde av stjerna og forklaring på hvor den er.. Helt sykt!
Gjest Tex Skrevet 16. september 2004 #10 Skrevet 16. september 2004 Jeg vet iallefall at helt sikkert at månelandingen var bare bløff. Så da er sikkert alle stjernenavnene bare bløff også.....
Gjest 1111 Skrevet 16. september 2004 #11 Skrevet 16. september 2004 Jeg lurer litt på hvem som eier stjernene... Det er jo tydeligvis noen som eier de, for man kan kjøpe en stjerne og kalle den hva man vil.... Man får med et bilde av stjerna og forklaring på hvor den er.. Helt sykt! Jeg vil ha en stjerne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå