Gå til innhold

Hvordan vet man dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At man greier å undersøke stjerner som ligger fryktelig langt borte, ja det er utrolig. Men at man kan finne ut hva de HETER, det går over min fatteevne. Noen som vet hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man finner vel ut hva de heter ved å peke på dem og si "den heter xxx" :wink:

Skrevet

Hallooo?! Det står jo PÅ dem hva de heter da! :-?

K

Skrevet

... :ler: ... telepatisk tankeoverføring mellom de som lever på de fjerne planetene (og seffølgelig dem som har laga navnene på planetene) og vitenskapsmenneskene som undersøker dem!! SEFF!!! :roll:

Skrevet
... :ler: ... telepatisk tankeoverføring mellom de som lever på de fjerne planetene (og seffølgelig dem som har laga navnene på planetene) og vitenskapsmenneskene som undersøker dem!! SEFF!!! :roll:

Aha! Der har vi løsningen ja. Bra jobba kjære Aline!! :-)

Skrevet

det som er veldig sympatisk av de fjernplanetiske er at de velger navn fra våre gamle mytologier, syns jeg.

Skrevet
det som er veldig sympatisk av de fjernplanetiske er at de velger navn fra våre gamle mytologier' date=' syns jeg.[/quote']

Selvsagt, EGENTLIG så er vi nesten som paralelle verdner å regne serru, så de har nesten samme gammel-mytologi som oss, så derfor matcher det veldig bra!! :Nikke:

Skrevet

Jeg lurer litt på hvem som eier stjernene... Det er jo tydeligvis noen som eier de, for man kan kjøpe en stjerne og kalle den hva man vil.... Man får med et bilde av stjerna og forklaring på hvor den er..

Helt sykt!

Skrevet

Jeg vet iallefall at helt sikkert at månelandingen var bare bløff. Så da er sikkert alle stjernenavnene bare bløff også.....

Skrevet
Jeg lurer litt på hvem som eier stjernene... Det er jo tydeligvis noen som eier de, for man kan kjøpe en stjerne og kalle den hva man vil.... Man får med et bilde av stjerna og forklaring på hvor den er..

Helt sykt!

Jeg vil ha en stjerne! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...