AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Hva synes folket om slike grupper? Hva er dine erfaringer osv? For min egen del så meldte jeg meg inn i en gruppe for 2-3 dager siden, så bare kikker litt foreløpig, vil gjerne se meg litt om før jeg evt poster noe. SÅ er det sånne presentasjonstråder, jeg kan bare se på bildene og se hvem som får likes og ikke likes. Må være veldig leit å ikke få noen likes i det hele tatt, ser det er flere av de. Det er litt trist. Modige folk som presenterer seg offentlig. Synes dere slike grupper er kleint? Anonymous poster hash: 374d0...9af
Silfen Skrevet 17. august 2015 #2 Skrevet 17. august 2015 Hvorfor skulle det være kleint`? Folk er jo iallfall aktive fremfor å sitte rundt om og sutre. 1
Gjest BethD Skrevet 17. august 2015 #3 Skrevet 17. august 2015 Ikke noe kleinere enn datingsider på nett...
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #4 Skrevet 17. august 2015 Ikke noe kleinere enn datingsider på nett... Jeg synes det er MYE kleinere. Anonymous poster hash: 3e5c0...19b 3
Gjest Godjente Skrevet 17. august 2015 #5 Skrevet 17. august 2015 Meldte meg inn i ei slik ei , men ble bombadert med meldinger så slettet meg igjen. Trenger jo ikke slike grupper for å finne en mann, det finner jeg fint på egen hånd. Skulle bare sjekke hva det var, men menn der hiver seg jo over deg så fort du er inne der
Gjest O.G. Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 Jeg var i den for Trøndelag og den var elendig.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #7 Skrevet 18. august 2015 Meldte meg inn i ei slik ei , men ble bombadert med meldinger så slettet meg igjen. Trenger jo ikke slike grupper for å finne en mann, det finner jeg fint på egen hånd. Skulle bare sjekke hva det var, men menn der hiver seg jo over deg så fort du er inne der Kvinnfolk å.. Men det er kanskje bare meg.. Sosial iq er greit...Anonymous poster hash: 6d97c...97a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #8 Skrevet 18. august 2015 bare stygge folk i slike grupper Anonymous poster hash: c0d59...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå