AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1 Skrevet 17. august 2015 Nå har jeg begynt på skole igjen og jeg sliter virkelig med å orke å trene når jeg kommer hjem. Blir veldig trøtt og sliten etter en lang skoledag. Tenker hver dag at jeg skal trene når jeg kommer hjem, men jeg klarer aldri å få gjennomført det. Noen som har tips til hvordan jeg skal klare det? I ferien er det jo så enkelt, for da har jeg så mye overskudd og kan trene når på døgnet jeg vil.. Anonymous poster hash: 49ab3...b7e
Gjest Sådetså Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Enig med J_9. Trener før jobb jeg, har aldri vært så våken på morgenen som etter en hard treningsøkt og en dusj :D
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Står vanligvis opp kl 05.40, så for å rekke å dusje og trene da må jeg jo stå opp noe sånt som 04.30. Det blir alt for tidlig til at jeg klarer det.. Anonymous poster hash: 49ab3...b7e
mijaa Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Det som funker for meg er å ikke spise middag og å ikke sette meg til rette. Det hjelper på å bytte til treningsklær også!
Ms. Steele Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Pleier å dra rett på trening etter jobb. Er bare hjemme for å skifte. Det funker!
Gjest Runforit Skrevet 18. august 2015 #7 Skrevet 18. august 2015 Jeg trener før jobb, og ja; er oppe før hanen galer, men om det blir for tøft så gjør som kolleager og venner. Ha med treningstøyet og gå rett på trening etter skolen/jobb. Etter et par ganger så vil du ha innarbeidet det som ny rutine og det vil bli lettere og lettere for hver gang.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Problemet med å "dra på trening" rett etter er at jeg trener hjemme, så kan på en måte ikke unngå å dra hjem først.. Anonymous poster hash: 49ab3...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå